Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Indlægaf Wizzze » 5. mar 2017, 07:25

Er vi vidner til et mirakel?

Tøjet der ikke kan blive beskidt :8:

http://livsstil.tv2.dk/forbrug/2017-03- ... ve-beskidt

Kan vi fremover nøjes med få stykker tøj? 1-2 par bukser, et par skjorter osv. fremfor skabe fyldt med tøj? :gruble:
Og hvad skal vi dog gøre med al den ekstra plads :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Indlægaf Anilara » 5. mar 2017, 07:55

Det er virkelig smart.
Dog tror jeg ikke mange (især kvinder) vil have det samme tøj på flere dage i streg, af æstetiske årsager. Altså, jeg foretrækker hvert fald at have muligheden for forskellige looks. Så mon dog.
Til gengæld kan man spare miljøet for en masse vask i vaskemaskine.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Indlægaf LadyFox » 5. mar 2017, 09:01

Altså. Jeg vil ikke have det samme på hver dag, men den dag jeg kan have hvidt tøj på i mere end en time af gangen, det bliver en god dag.
5
...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Indlægaf Persnikedy » 5. mar 2017, 12:04

Jeg kan bare ikke lade vær med at forestille mig at det så føles som om man har det ledeste polyester på og jeg ville kamp svede med sådan en skjorte.
Og hvis man så havde bukser på som også var sådan noget ville sveden løbe hele vejen ned og ende i ens sko....

:8:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Indlægaf Daine » 5. mar 2017, 14:45

Jeg synes det lyder sindssygt praktisk og hvis det er så behageligt at have på som ham i linket fortæller, kan jeg sagtens se en fremtid for det. Specielt tænker jeg arbejdstøj, jeg ville da elske at kunne have en lys skjorte på, der ikke bliver snavset og ikke får gule skjolder under armene!
Men kommer én skjorte til at koster 5-800 kroner (der var meget belejligt ikke nævnt en pris?), så kan det være lige meget, det er der vist ingen der vil bruge på arbejdstøj :D Men kan prisen holdes nede, og de kan lave en strygefri version, og evt. også andre produkter (poloer, veste, t-shirts, bukser etc.) så tror jeg de kan gå en stor fremtid i møde.

Men som privat ville jeg være ligeglad. Jeg ville ikke bruge penge på det, da de næppe ville have mulighed for at dække hele modebilledet. Og mit tøj skal helst ned i H&M/Bestseller niveau mht pris :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Indlægaf Annione » 5. mar 2017, 15:27

Her om vinteren gad jeg virkelig godt en sort rullekrave, som ikke kommer til at lugte af sved. Jeg hader de der bluser, som man kun kan gå i én dag, og så hørmer de af gammelt sved :tie:
900,- ville jeg dog nok ikke betale for den.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er modeverdenen lige blevet vendt på hovedet?

Indlægaf Slettet bruger » 5. mar 2017, 16:39

Jeg går i skjorte hver dag på arbejde. Hvide og lyseblå skjorter. Kunne jeg få nogle med de egenskaber, ville jeg meget gerne betale ekstra for det. En almindelig skjorte koster 400,- så sådan en måtte gerne koste 1000,-.
0

Tilbage til "Mode"