Taske-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Deluca
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30. dec 2017, 14:11
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Re: Taske-tråden

Indlægaf Deluca » 30. dec 2017, 16:43

POCKETKITTEN skrev:
POCKETKITTEN skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har et ret beskedent udvalg efterhånden. Dyre tasker er jo noget af det første, der ryger, når økonomien er presset. :genert:
Værd at fremhæve er måske:


En ny, frisk forårsfarve til samlingen:
Michael Kors Selma i Grapefruit Pink


2017 starter som et rigtig godt taskeår. :love:

Clifton i Clay er flyttet herhjem. :banan:
Jeg får brug for en større taske til arbejdsbrug, og jeg tror, det bliver en stor Selma fra Michael Kors i sort eller navy. lille model.


Er det den lille model som du har købt? Du har lige givet mig et nyt taske ønske!! og så er den endda sat ned og jeg skal mellemlande i England om 14 dage ....

Wizze, undskyld min nysgerrighed men hvordan får man råd til at købe så mange tasker? Jeg er da vist forkert udannet!
0
This too shall pass
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9684

Re: Taske-tråden

Indlægaf FrøkenM » 30. dec 2017, 16:51

FrøkenM skrev:Det her er min samling :)

Decadent Big Shopper

Billede

Marc by Marc Jacobs

Billede

Marc by Marc Jakobs

Billede

Kate Spade
Billede

Liebeskind

Billede

I 2017 har jeg tilføjet disse til min samling

Liebeskind (Samme model, bare i sort)
Billede

Núnoo Alimekka

Billede

Núnoo Stine
Billede
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Deluca
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30. dec 2017, 14:11
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Re: Taske-tråden

Indlægaf Deluca » 2. jan 2018, 09:36

Takket være de gamle tider i MSS på Jubii fik jeg tidligt øje på de lækre tasker! Jeg har ejet en vanilla Mulberry Bayswater men den var alt for tung at bære på! Nu er jagten sat ind på samme taske bare i den lettere udgave og med vinger som heldigvis kan presses ind :-)

Mit nuværende taske sæt er de her! Dog pung i sort fra MJ!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
This too shall pass
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Taske-tråden

Indlægaf Spjaerten » 1. mar 2018, 20:42

Hiver lige tråden op.
Drømmer om en ny taske, men ved ikke hvad det skal være for en :lol:
Men kunne virkelig godt bruge en ny stor taske som kan både være cross body og håndtaske.
Som postet i denne tråd har jeg i dag 2, hvoraf den ene er virkelig slidt, MBYMJ hobo’s - og det er samme str. jeg skal finde en ny i. Gerne der kan købes fysisk eller med gavekort (for det blir kok et gave ønske :) ).
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Taske-tråden

Indlægaf Elfenben » 2. mar 2018, 07:26

Spjaerten skrev:Hiver lige tråden op.
Drømmer om en ny taske, men ved ikke hvad det skal være for en :lol:
Men kunne virkelig godt bruge en ny stor taske som kan både være cross body og håndtaske.
Som postet i denne tråd har jeg i dag 2, hvoraf den ene er virkelig slidt, MBYMJ hobo’s - og det er samme str. jeg skal finde en ny i. Gerne der kan købes fysisk eller med gavekort (for det blir kok et gave ønske :) ).
Jeg har fået øjnene op for DKNY igen, som efter en meget sløj periode med alle deres logotasker, er kommet tilbage til læder af god kvalitet og diskrete logoer.. Jeg har en arbejdstaske derfra som jeg har brugt nærmest hver eneste dag de sidste to år og den ser ud som ny :) se eksempelvis her: https://neye.dk/brands/dkny/
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Taske-tråden

Indlægaf girl_beat » 2. mar 2018, 07:44

Spjaerten skrev:Hiver lige tråden op.
Drømmer om en ny taske, men ved ikke hvad det skal være for en :lol:
Men kunne virkelig godt bruge en ny stor taske som kan både være cross body og håndtaske.
Som postet i denne tråd har jeg i dag 2, hvoraf den ene er virkelig slidt, MBYMJ hobo’s - og det er samme str. jeg skal finde en ny i. Gerne der kan købes fysisk eller med gavekort (for det blir kok et gave ønske :) ).

MBYMJ Fransesca (hedder de vist) minder om hobo og er super anvendelige :gogo: Jeg har selv mellemstørrelsen, som er noget nær den perfekte hverdagstaske :)

Edit: Det sagt, så overvejer jeg p.t. at opgradere min til en Mulberry Alice, men det er kun for at prøve noget nyt...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Taske-tråden

Indlægaf girl_beat » 6. mar 2018, 08:17

Jeg har opgraderet hverdagstasken til en lille lækker Alice :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Mode"