Taske-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Taske-tråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. apr 2017, 10:47

POCKETKITTEN skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har et ret beskedent udvalg efterhånden. Dyre tasker er jo noget af det første, der ryger, når økonomien er presset. :genert:
Værd at fremhæve er måske:


En ny, frisk forårsfarve til samlingen:
Michael Kors Selma i Grapefruit Pink


2017 starter som et rigtig godt taskeår. :love:

Clifton i Clay er flyttet herhjem. :banan:

Jeg får brug for en større taske til arbejdsbrug, og jeg tror, det bliver en stor Selma fra Michael Kors i sort eller navy. Prisen er overskuelig, og jeg er virkelig glad for min lille model.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Taske-tråden

Indlægaf Wizzze » 21. apr 2017, 17:20

I blame you!
Nogen herinde har en meget dårlig indflydelse på et uskyldigt ungpigehjerte :-D

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Do as I say! :whip:
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Taske-tråden

Indlægaf DGrayish » 21. apr 2017, 19:49

Jeg skal nok snart over i shoppestoptråden- men er faldet over endnu en fin Céline til en endnu finere pris - denne gang er det en Edge. Så har jeg også købt nok tasker i denne måned.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Taske-tråden

Indlægaf JoyNips » 4. maj 2017, 16:32

I anledning af en lille familieforøgelse måtte jeg jo lige samle generationerne til et familiefoto :lun: (dog uden diverse punge, kalendre, nøgleringe etc).
9
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Taske-tråden

Indlægaf DGrayish » 15. maj 2017, 06:39

DGrayish skrev:Jeg skal nok snart over i shoppestoptråden- men er faldet over endnu en fin Céline til en endnu finere pris - denne gang er det en Edge. Så har jeg også købt nok tasker i denne måned.

Nå, den dukkede aldrig op - jeg købte den på Vestiare Collective og det kan jeg ikke anbefale. Dårlig service og efter næsten en måned sidder jeg tilbage uden taske.

Heldigvis har Rebecca Minkoff har sample sale på deres webshop, så jeg har har købt en quilted Affair og en phone Wallet til halv pris istedet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Taske-tråden

Indlægaf Knirkemis » 15. maj 2017, 10:20

DGrayish skrev:
DGrayish skrev:Jeg skal nok snart over i shoppestoptråden- men er faldet over endnu en fin Céline til en endnu finere pris - denne gang er det en Edge. Så har jeg også købt nok tasker i denne måned.

Nå, den dukkede aldrig op - jeg købte den på Vestiare Collective og det kan jeg ikke anbefale. Dårlig service og efter næsten en måned sidder jeg tilbage uden taske.

Heldigvis har Rebecca Minkoff har sample sale på deres webshop, så jeg har har købt en quilted Affair og en phone Wallet til halv pris istedet.

Har du fået dine penge retur?
0
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Taske-tråden

Indlægaf DGrayish » 15. maj 2017, 11:41

Ja - de beholdt dem i 3 uger og det tog en masse kontaktforsøg og frustration fra min side af at få dem tilbage. Alt i alt en rigtigt dårlig oplevelse.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Taske-tråden

Indlægaf StripesAddict » 15. maj 2017, 13:59

DGrayish skrev:
DGrayish skrev:Jeg skal nok snart over i shoppestoptråden- men er faldet over endnu en fin Céline til en endnu finere pris - denne gang er det en Edge. Så har jeg også købt nok tasker i denne måned.

Nå, den dukkede aldrig op - jeg købte den på Vestiare Collective og det kan jeg ikke anbefale. Dårlig service og efter næsten en måned sidder jeg tilbage uden taske.

Heldigvis har Rebecca Minkoff har sample sale på deres webshop, så jeg har har købt en quilted Affair og en phone Wallet til halv pris istedet.


Kan du uddybe? Jeg har hidtil kun hørt godt om vestiaire men det der lyder da ikke voldsomt opløftende.
0
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Taske-tråden

Indlægaf DGrayish » 15. maj 2017, 14:48

StripesAddict skrev:
DGrayish skrev:
DGrayish skrev:Jeg skal nok snart over i shoppestoptråden- men er faldet over endnu en fin Céline til en endnu finere pris - denne gang er det en Edge. Så har jeg også købt nok tasker i denne måned.

Nå, den dukkede aldrig op - jeg købte den på Vestiare Collective og det kan jeg ikke anbefale. Dårlig service og efter næsten en måned sidder jeg tilbage uden taske.

Heldigvis har Rebecca Minkoff har sample sale på deres webshop, så jeg har har købt en quilted Affair og en phone Wallet til halv pris istedet.


Kan du uddybe? Jeg har hidtil kun hørt godt om vestiaire men det der lyder da ikke voldsomt opløftende.

Ja :)
VC har den politik at sælger har et vindue på 30 dage fra orden går igennem, til at sælger skal sende varen. Det gør at mange sælgere venter med at sende varen til sidste øjeblik, imens kan de forsøge at sælge varen på andre sider til en højere salgspris.
VC trækker dine penge med det samme, når du bestiller noget.
Du kan derfor ende med at de holder dine penge i op til 5 uger uden at sælger nogensinde sender noget.

I mit tilfælde gik sælger lige skridtet længere og satte den samme taske til salg på VC - bare 2000 kr dyrere end det jeg havde betalt.
Da jeg opdagede det kontaktede jeg sælger og VC - det tog mig en uge før sælger gad at svare VC ignorere mig bare (men slettede kommentarer hvor jeg gjorde opmærksom på problemet)
Jeg ringede 6 gange til dem, i deres åbningstid, men blev viderestilles til en automatisk svarer.

Der er ikke nogen konsekvenser for sælgere der gør sådan nogle ting og derfor skal man ikke regne med at modtage de ting man køber.


Det er værd at læse anmeldelserne inde på Sitejabber og tråden inde på Purseforum inden man kaster sine penge den vej.
Ærgerligt for det er en super god ide.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Taske-tråden

Indlægaf Chachacha » 15. maj 2017, 14:59

Øv for en oplevelse! De bliver også haglet ned på Purseforum :/
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Taske-tråden

Indlægaf StripesAddict » 15. maj 2017, 15:31

DGrayish skrev:
StripesAddict skrev:
DGrayish skrev:
DGrayish skrev:Jeg skal nok snart over i shoppestoptråden- men er faldet over endnu en fin Céline til en endnu finere pris - denne gang er det en Edge. Så har jeg også købt nok tasker i denne måned.

Nå, den dukkede aldrig op - jeg købte den på Vestiare Collective og det kan jeg ikke anbefale. Dårlig service og efter næsten en måned sidder jeg tilbage uden taske.

Heldigvis har Rebecca Minkoff har sample sale på deres webshop, så jeg har har købt en quilted Affair og en phone Wallet til halv pris istedet.


Kan du uddybe? Jeg har hidtil kun hørt godt om vestiaire men det der lyder da ikke voldsomt opløftende.

Ja :)
VC har den politik at sælger har et vindue på 30 dage fra orden går igennem, til at sælger skal sende varen. Det gør at mange sælgere venter med at sende varen til sidste øjeblik, imens kan de forsøge at sælge varen på andre sider til en højere salgspris.
VC trækker dine penge med det samme, når du bestiller noget.
Du kan derfor ende med at de holder dine penge i op til 5 uger uden at sælger nogensinde sender noget.

I mit tilfælde gik sælger lige skridtet længere og satte den samme taske til salg på VC - bare 2000 kr dyrere end det jeg havde betalt.
Da jeg opdagede det kontaktede jeg sælger og VC - det tog mig en uge før sælger gad at svare VC ignorere mig bare (men slettede kommentarer hvor jeg gjorde opmærksom på problemet)
Jeg ringede 6 gange til dem, i deres åbningstid, men blev viderestilles til en automatisk svarer.

Der er ikke nogen konsekvenser for sælgere der gør sådan nogle ting og derfor skal man ikke regne med at modtage de ting man køber.


Det er værd at læse anmeldelserne inde på Sitejabber og tråden inde på Purseforum inden man kaster sine penge den vej.
Ærgerligt for det er en super god ide.


Shit mand, tak for uddybningen. Det lyder godt nok ikke, som et sted der er værd at handle.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Taske-tråden

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2017, 18:04

Frk W er lykkelig.

Tasken hun har jagtet i USA i november, i London, i Cannes, Nice, i Monaco og i Rom, og som er udsolgt over alt, også når man ringer direkte til Paris, den var også udsolgt i Wien, lige indtil ekspedient overhørte samtale, og huskede der stod en ude på lageret, der var sat til side, men hvor bestilleren aldrig var kommet for at hente. Så efter støvet var pustet af og frøkenen havde været over den med en lup, og tjekket at den ikke fejlede noget, så blev kort udvekslet, og der var smil helt om i nakken :lol:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Wizzze 15. maj 2017, 18:10, rettet i alt 1 gang.
10
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Taske-tråden

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2017, 18:06

Den fik også en lille legekammerat, så den ikke kommer til at kede sig :D

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Taske-tråden

Indlægaf girl_beat » 15. maj 2017, 19:04

Wizzze skrev:Frk W er lykkelig.

Tasken hun har jagtet i USA i november, i London, i Cannes, Nice, i Monaco og i Rom, og som er udsolgt over alt, også når man ringer direkte til Paris, den var også udsolgt i Wien, lige indtil ekspedient overhørte samtale, og huskede der stod en ude på lageret, der var sat til side, men hvor bestilleren aldrig var kommet for at hente. Så efter støvet var pustet af og frøkenen havde været over den med en lup, og tjekket at den ikke fejlede noget, så blev kort udvekslet, og der var smil helt om i nakken :lol:

image.jpeg

Piiiift! Må jeg være helt ublu og spørge, hvad den kostede? :D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Taske-tråden

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2017, 19:10

girl_beat skrev:
Wizzze skrev:Frk W er lykkelig.

Tasken hun har jagtet i USA i november, i London, i Cannes, Nice, i Monaco og i Rom, og som er udsolgt over alt, også når man ringer direkte til Paris, den var også udsolgt i Wien, lige indtil ekspedient overhørte samtale, og huskede der stod en ude på lageret, der var sat til side, men hvor bestilleren aldrig var kommet for at hente. Så efter støvet var pustet af og frøkenen havde været over den med en lup, og tjekket at den ikke fejlede noget, så blev kort udvekslet, og der var smil helt om i nakken :lol:

image.jpeg

Piiiift! Må jeg være helt ublu og spørge, hvad den kostede? :D


Mener taske og kortholder samlet blev 2.000€ så tasken må have været omkring 1800€
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Mode"