Taske-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Taske-tråden

Indlægaf Chachacha » 11. mar 2017, 20:56

Jeg tager et familiebillede på et tidspunkt :D

Min samling er:
• Mulberry - Bayswater, chocolate
• Mulberry - Alexa, slate blue
• Mulberry - Lily, oak
• Stella McCartney – Falabella, sort
• Louis Vuitton – Nano noe, monogram
• Balenciaga – City, sort ghw
• Furla - Metropolis, sort
• Michael Kors – Mini Selma, ballet pink
• Proenza Schouler – PS1 Tiny, navy ruskind

Og så har jeg et par Longchamps og en fin kurvetaske til sommerbrug plus et par nylonnet/weekendtasker.
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Taske-tråden

Indlægaf Wizzze » 11. mar 2017, 21:06

Jeg skal spørge fra frk Wizzze om nogen af jer bruger "taskepynt" på jeres tasker?
pelskugler, tøjdyr, tørklæder osv. osv. ??

Det er åbenbart det nye sort? Især her i London :gruble:

Hvad med en tøjbjørn til 2.000kr. :tie:
https://uk.burberry.com/the-regimental- ... -p40327221

Eller en ... Øhh Dims? :stoned:
Kun 8.000kr. :8: :tie:
https://www.fendi.com/gb/woman/bag-char ... 439Y1F09GX
0
Do as I say! :whip:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Taske-tråden

Indlægaf Ficus » 11. mar 2017, 21:18

Det har da været fremme nogle år, med "pynt".


Jeg har en pelskugle fra Copenhagen Fur på en af mine :)
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Taske-tråden

Indlægaf Knirkemis » 13. mar 2017, 08:48

Wizzze skrev:Jeg skal spørge fra frk Wizzze om nogen af jer bruger "taskepynt" på jeres tasker?
pelskugler, tøjdyr, tørklæder osv. osv. ??

Det er åbenbart det nye sort? Især her i London :gruble:

Hvad med en tøjbjørn til 2.000kr. :tie:
https://uk.burberry.com/the-regimental- ... -p40327221

Eller en ... Øhh Dims? :stoned:
Kun 8.000kr. :8: :tie:
https://www.fendi.com/gb/woman/bag-char ... 439Y1F09GX

Nej, jeg bryder mig ikke om det. Men nu har jeg jo også flest Balenciaga'er, som i forvejen har tassels.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Taske-tråden

Indlægaf Knirkemis » 13. mar 2017, 08:48

No1 skrev:Jeg må få samlet og flashet. Haha. Jeg har en enkelt hjertenøglering fra Mulberry, som jeg bruger. Men ellers ikke.

Jaaaa :D Vi vil se!
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Taske-tråden

Indlægaf girl_beat » 13. mar 2017, 09:13

Min samling er ret beskeden - indtil videre :-D

Karl Lagerfeldt shopper (p.t. til salg da jeg slet ikke får brugt den nok)

MBMJ Fran Q med sort hardware

Balenciaga Town
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Taske-tråden

Indlægaf Knirkemis » 22. mar 2017, 09:16

Jeg er forelsket :dåne:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4215

Re: Taske-tråden

Indlægaf Fræksak » 22. mar 2017, 13:18

Jeg er nok fantasiforladt, men jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, hvordan man får brugt 28 forskellige tasker?

Undskyld for OT og jeg har ikke en eneste fed taske at flashe (min smukke støvblå Faridah fra Marc by Marc Jacobs døde for nogle år siden).
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Taske-tråden

Indlægaf Akehurst2 » 22. mar 2017, 13:28

Fræksak skrev:Jeg er nok fantasiforladt, men jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, hvordan man får brugt 28 forskellige tasker?



Det ville jeg i hvert fald aldrig kunne. Er alt for besværligt med at flytte penge, nøgler, briller, toiletpung, dimser og dutter mellem så mange tasker på nærmest daglig basis, så jeg ville ikke få det gjort.

Jeg synes så på den anden side, det lyder endnu mere umuligt at nøjes med én. Altså, jeg har da brug for lidt forskellige størrelser afhængigt af, hvad jeg skal, havd jeg skal have med, og hvilket tøj, jeg har på.
1
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4215

Re: Taske-tråden

Indlægaf Fræksak » 22. mar 2017, 13:34

Akehurst2 skrev:
Fræksak skrev:Jeg er nok fantasiforladt, men jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, hvordan man får brugt 28 forskellige tasker?



Det ville jeg i hvert fald aldrig kunne. Er alt for besværligt med at flytte penge, nøgler, briller, toiletpung, dimser og dutter mellem så mange tasker på nærmest daglig basis, så jeg ville ikke få det gjort.

Jeg synes så på den anden side, det lyder endnu mere umuligt at nøjes med én. Altså, jeg har da brug for lidt forskellige størrelser afhængigt af, hvad jeg skal, havd jeg skal have med, og hvilket tøj, jeg har på.


Nårh, jamen jeg har også flere end én taske :-D Jeg mente egentlig bare, at den eneste flashværdige taske, jeg har ejet, er afgået ved døden.
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Taske-tråden

Indlægaf lulu-p » 22. mar 2017, 13:57

Fræksak skrev:Jeg er nok fantasiforladt, men jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, hvordan man får brugt 28 forskellige tasker?

Undskyld for OT og jeg har ikke en eneste fed taske at flashe (min smukke støvblå Faridah fra Marc by Marc Jacobs døde for nogle år siden).


Mon ikke det mere er en samlerting end et reelt behov :gruble:

Jeg har også kun 4-5 forskellige tasker (kun en er dog flash-værdig :lol:..og den er ved at dø). Jeg tænker også på plads..hvordan hulen får man plads til alle de tasker..og hvis man har mange tasker har man garanteret også mange sko :lol:. Men måske er typen med mange tasker også typen med et stort hus..
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Taske-tråden

Indlægaf Akehurst2 » 22. mar 2017, 15:51

Fræksak skrev:
Akehurst2 skrev:
Fræksak skrev:Jeg er nok fantasiforladt, men jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, hvordan man får brugt 28 forskellige tasker?



Det ville jeg i hvert fald aldrig kunne. Er alt for besværligt med at flytte penge, nøgler, briller, toiletpung, dimser og dutter mellem så mange tasker på nærmest daglig basis, så jeg ville ikke få det gjort.

Jeg synes så på den anden side, det lyder endnu mere umuligt at nøjes med én. Altså, jeg har da brug for lidt forskellige størrelser afhængigt af, hvad jeg skal, havd jeg skal have med, og hvilket tøj, jeg har på.


Nårh, jamen jeg har også flere end én taske :-D Jeg mente egentlig bare, at den eneste flashværdige taske, jeg har ejet, er afgået ved døden.


Det med én taske overfor de 28 var fordi, der var en eller anden i tråden der skrev, at hun bevidst havde valgt kun at have en - og det ville jeg slet ikke kunne :-D
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Taske-tråden

Indlægaf Chachacha » 22. mar 2017, 18:59

For mig er det ikke en samlerting. Jeg bruger alle mine tasker. Skifter ofte arbejdstasken ugentligt (har 3-4, der er store nok til hverdag), og så har jeg andre tasker til date nights/brunch med veninder/byture. Desuden er nogle af dem mere sommeragtige.

Det gode ved at have mere end et par stykker er, at de ikke på samme måde bliver worn out. Jeg har fx også altid ret lækre sko på, men slider dem stort set aldrig op, fordi jeg har mange at skifte mellem :engel:

Jeg kunne sagtens se mig selv eje 50+ designertasker og bruge dem alle. Jeg elsker tasker :D
1
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Taske-tråden

Indlægaf Knirkemis » 22. mar 2017, 20:15

Nu har jeg ikke lige så mange tasker, som mange andre, men jeg ville heller ikke have problemer med, at få dem brugt. Jeg varierer efter hvad jeg skal, og hvad jeg ellers har på. Jeg tager fx ikke min Chanel med på indkøb i Netto, hvor Balenciaga city´erne godt kan bruges til småindkøb. Men det er jo også til en vis grad accessories (i hvert fald for mig), og dermed en del af et outfit. Til gengæld bruger jeg ikke så mange penge på dyre sko, og bor heller ikke i et stort hus, med plads til opbevaring af en kæmpe taskesamling. Der her tråd udsprang faktisk af, at jeg efterspurgte råd til opbevaring af tasker i en anden tråd :) Problemet er løst med en ekstra knagerække i entreen.
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Taske-tråden

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2017, 10:16

Maanii skrev:Det er mig som kun har én. :)
Det fungerer kun fordi jeg, inspireret af et princip der hedder "capsule wardrobe", har kørt min garderobe ned til et minimum af meget enkle monokrome ting, hvor alt matcher på kryds og tværs og dækker de fleste behov og anledninger.

Det er ikke min garderobe, men et godt eksempel på hvordan det kan se ud.

Screen Shot 2017-03-23 at 10.42.27.png


Jeg kan sagtens se ideen i at have få ting, der passer sammen - min største udfordring ville være det med størrelsen.

Jeg har brug tasker til arbejdsbrug, hvor der er plads til A4-ark og PC, men orker ikke at slæbe rundt på så store tasker, når jeg bare lige skal have pung og nøgler med, og slet ikke, hvis jeg skal ud.
1

Tilbage til "Mode"