Shoppestop 2017?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Spjaerten » 7. apr 2017, 12:28

Jeg har foreløbig brugt sådan ca 3000kr siden 1/10.

Måtte måske bruge 1000.

Går ikke super godt, men fik da solgt for ca 1000kr i januar af ting og sager. Og brugte 700kr på en vinterjakke det var ret meget needed (fik 1000kr i tilskud - den kostede 1700kr) så teknisk set har jeg jo egentlig kun shoppet for 300kr for meget.

Lidt stolt af mig selv.

Nå men jeg 'kører' videre, har stadigvæk ikke penge til shopping ;)
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Filipai » 8. apr 2017, 06:03

Øv hvor har jeg lyst til at skide hul i det hele. Vi har været meget interesseret i en byggegrund, som er blevet solgt for næsen af os. Vi har siden 1.2 sparet 40K op netop til at skulle gå ind og dække lån, og nu har jeg bare lyst til at shoppe det hele op.
Hvis det ikke var fordi vi ingen fridage har, så havde jeg taget manden under armen til NYC eller sådan noget.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf girl_beat » 8. apr 2017, 09:29

Filipai skrev:Øv hvor har jeg lyst til at skide hul i det hele. Vi har været meget interesseret i en byggegrund, som er blevet solgt for næsen af os. Vi har siden 1.2 sparet 40K op netop til at skulle gå ind og dække lån, og nu har jeg bare lyst til at shoppe det hele op.
Hvis det ikke var fordi vi ingen fridage har, så havde jeg taget manden under armen til NYC eller sådan noget.

Øv...

Men hold fast i jeres totalt overskudsagtige opsparing, så I står endnu bedre, når der forhåbentlig snart dukker den helt perfekte grund (eller hus?) op til jer :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf girl_beat » 8. apr 2017, 09:58

Ballademager skrev:
girl_beat skrev:
Filipai skrev:Øv hvor har jeg lyst til at skide hul i det hele. Vi har været meget interesseret i en byggegrund, som er blevet solgt for næsen af os. Vi har siden 1.2 sparet 40K op netop til at skulle gå ind og dække lån, og nu har jeg bare lyst til at shoppe det hele op.
Hvis det ikke var fordi vi ingen fridage har, så havde jeg taget manden under armen til NYC eller sådan noget.

Øv...

Men hold fast i jeres totalt overskudsagtige opsparing, så I står endnu bedre, når der forhåbentlig snart dukker den helt perfekte grund (eller hus?) op til jer :)


Ja, man bliver RET overrasket over alle de ting, der koster penge i forbindelse med sådan et huskøb :shock: :D

Præcis! Dermed ikke sagt at der ikke er plads til shopping overhovedet ( :D )
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Filipai » 8. apr 2017, 12:21

Ballademager skrev:
girl_beat skrev:
Ballademager skrev:
girl_beat skrev:
Filipai skrev:Øv hvor har jeg lyst til at skide hul i det hele. Vi har været meget interesseret i en byggegrund, som er blevet solgt for næsen af os. Vi har siden 1.2 sparet 40K op netop til at skulle gå ind og dække lån, og nu har jeg bare lyst til at shoppe det hele op.
Hvis det ikke var fordi vi ingen fridage har, så havde jeg taget manden under armen til NYC eller sådan noget.

Øv...

Men hold fast i jeres totalt overskudsagtige opsparing, så I står endnu bedre, når der forhåbentlig snart dukker den helt perfekte grund (eller hus?) op til jer :)


Ja, man bliver RET overrasket over alle de ting, der koster penge i forbindelse med sådan et huskøb :shock: :D

Præcis! Dermed ikke sagt at der ikke er plads til shopping overhovedet ( :D )


Nej nej... skal gerne gengive BRF-rådgivers (her taler vi om damen, der netop havde lånt os 2,4 mio. kr :shock: ) kommentar til mig til sidste møde inden overtagelse:

"Det kommer til at gå så fint, så gå bare ud og køb nogle flere sko" :D

Min kæreste hader hende en lille smule for den kommentar :lol:


Ja huskøb er dyrt, og samtidig med bryllup har det været hårdt med opsparing, især når jeg er på SU, men vi har knoklet, og derfor det er så træls. Men ja sådan noget huskøb er dyrt. Men vi er næsten i mål med opsparingen og de 20% vi skal bruge. Også derfor det er så bittert !

Har trøste shoppet en taske til 80 kr som skal bruges til brylluppet, og derfor er lovlig. Slet ikke særligt tilfredstillende.


Nå ja, og så er jeg kommet til at bestille smykker hjem for ca 3000 kr, heldigvis får jeg det til indkøbspris, så det er ikke så galt endda :genert:
0
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Trommedreng » 10. apr 2017, 08:07

Hah!

Sjoveste tråd - nogensinde. Eller, i hvert fald top 5.

I er så beherskede og disciplinerede, og det går jer så fint fra første side og frem til.....side tre, sådan cirka.

Derefter - shit hits the fan. Splat!

"....Det går ikke for godt"
"Jeg er faldet lidt i...."
"Jeg er også faldet lidt i...."
"Jamen! Stine Goya hviskede nuttede ting i mit ene øre..."

"Jeg er nok ikke den bedste kandidat i gruppen..."

Haha!
9
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Filipai » 10. apr 2017, 08:26

Trommedreng skrev:Hah!

Sjoveste tråd - nogensinde. Eller, i hvert fald top 5.

I er så beherskede og disciplinerede, og det går jer så fint fra første side og frem til.....side tre, sådan cirka.

Derefter - shit hits the fan. Splat!

"....Det går ikke for godt"
"Jeg er faldet lidt i...."
"Jeg er også faldet lidt i...."
"Jamen! Stine Goya hviskede nuttede ting i mit ene øre..."

"Jeg er nok ikke den bedste kandidat i gruppen..."

Haha!


Hey hey, jeg har slet ikke brudt shoppestoppet endnu :D Intet nyt tøj i snart 2.5 måned.
Mine trøste smykker kommer først hjem om et par uger, så køber dem bare først 1.5, så har jeg principielt ikke brudt nogle regler :P
2
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Knirkemis » 10. apr 2017, 17:27

Trommedreng skrev:Hah!

Sjoveste tråd - nogensinde. Eller, i hvert fald top 5.

I er så beherskede og disciplinerede, og det går jer så fint fra første side og frem til.....side tre, sådan cirka.

Derefter - shit hits the fan. Splat!

"....Det går ikke for godt"
"Jeg er faldet lidt i...."
"Jeg er også faldet lidt i...."
"Jamen! Stine Goya hviskede nuttede ting i mit ene øre..."

"Jeg er nok ikke den bedste kandidat i gruppen..."

Haha!

Stine Goya ER bare en bitch.
2
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf JoyNips » 11. apr 2017, 05:58

Jeg er også lidt shoppestops-agtig. Jeg sparer op til ny hest. Får en bonus på 3 måneders løn i januar 2018, men jeg sparer også ekstra op ved siden af så jeg virkelig kan købe drømmehesten. Heldigvis bruger man jo ikke mange penge på sig selv på barsel... har nærmest kun købt noget ammetøj til mig selv. Har sparet 15.000 op indtil videre, men kan ikke fortsætte i samme tempo når jeg skifter til barselsdagpenge i stedet for løn i slutningen af sommeren.

I april må jeg desuden godt købe en mulberry-taske til mig selv i kombineret fødselsdags-/push present (min kæreste fattede nemlig ikke mine mange hints om push presents. Så nu køber jeg en selv.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Spjaerten » 11. apr 2017, 06:28

Jeg faldt lige over et par BH'er på nettet med 60% rabat. Så de er på vej. Trænger også kraftigt.
0
Tryk på * :slem:
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf avdotja » 11. apr 2017, 16:11

JoyNips skrev:Jeg er også lidt shoppestops-agtig. Jeg sparer op til ny hest. Får en bonus på 3 måneders løn i januar 2018, men jeg sparer også ekstra op ved siden af så jeg virkelig kan købe drømmehesten. Heldigvis bruger man jo ikke mange penge på sig selv på barsel... har nærmest kun købt noget ammetøj til mig selv. Har sparet 15.000 op indtil videre, men kan ikke fortsætte i samme tempo når jeg skifter til barselsdagpenge i stedet for løn i slutningen af sommeren.

I april må jeg desuden godt købe en mulberry-taske til mig selv i kombineret fødselsdags-/push present (min kæreste fattede nemlig ikke mine mange hints om push presents. Så nu køber jeg en selv.

16 ord, så mange forvirringer: (1) Har du ikke allerede en hest (2) Var det ikke dig der droppede jobudflytning pga baby?

Ellers har jeg vist ikke så meget at bidrage med i tråden; mit eneste reelle overforbrug er mad/kager/slik/osv (altså - det kan jo også være problematisk nok, men måske ikke så relevant i et mode-forum :D)
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf JoyNips » 11. apr 2017, 16:25

avdotja skrev:
JoyNips skrev:Jeg er også lidt shoppestops-agtig. Jeg sparer op til ny hest. Får en bonus på 3 måneders løn i januar 2018, men jeg sparer også ekstra op ved siden af så jeg virkelig kan købe drømmehesten. Heldigvis bruger man jo ikke mange penge på sig selv på barsel... har nærmest kun købt noget ammetøj til mig selv. Har sparet 15.000 op indtil videre, men kan ikke fortsætte i samme tempo når jeg skifter til barselsdagpenge i stedet for løn i slutningen af sommeren.

I april må jeg desuden godt købe en mulberry-taske til mig selv i kombineret fødselsdags-/push present (min kæreste fattede nemlig ikke mine mange hints om push presents. Så nu køber jeg en selv.

16 ord, så mange forvirringer: (1) Har du ikke allerede en hest (2) Var det ikke dig der droppede jobudflytning pga baby?

Ellers har jeg vist ikke så meget at bidrage med i tråden; mit eneste reelle overforbrug er mad/kager/slik/osv (altså - det kan jo også være problematisk nok, men måske ikke så relevant i et mode-forum :D)


Jo, men jeg skal have en ny. Og nej. Det var mig der takkede ja til udflytning pga barsel (andet ville have været for dumt). Men jeg skal ikke til Jylland når barslen er overstået.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Fru.skruk » 11. apr 2017, 17:18

Fru.skruk skrev:Jeg vil også prøve at være lidt med. Jeg bruger afsindigt mange penge og har gjort det lææænge.
Måske vil jeg måske ikke bruge så mange færre penge, men JEG vil bestemme over pengene i stedet for, at jeg klatter dem væk!
Giver det mening? Fx. vil jeg gerne bruge penge på en tur til London, men ikke gentagne ture i IKEA :genert:

Og allerede nu planlægger jeg at shoppe er par bukser og en bluse, da jeg skal til en slags præ-jobsamtale (som jeg har inviteret mig selv til:-D). Jeg vil dog se, om jeg ikke kan få købene dækket af nogle julegaver, jeg havde købt for meget.


Nå, faldt lige over mit eget indlæg. Jeg kan overhovedet ikke huske, at jeg har skrevet det og kan med sikkerhed sige, at jeg ikke har overholdt det. Flot! Jeg har købt både seng, trampolin og en mega dyr ring til mig selv (min 40 års gave fra min mand) og meget, meget mere kan jeg se på Spiir. Nå, men jeg prøver igen efter devicen, at det må da for helvede kunne lykkes. Og det ved jeg så ikke hvorfor det skulle, men af en eller anden grund tror jeg på at jeg kan igen og igen på trods af, at historien viser noget andet.
0
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Trommedreng » 11. apr 2017, 17:41

Fru.skruk skrev:
Fru.skruk skrev:Jeg vil også prøve at være lidt med. Jeg bruger afsindigt mange penge og har gjort det lææænge.
Måske vil jeg måske ikke bruge så mange færre penge, men JEG vil bestemme over pengene i stedet for, at jeg klatter dem væk!
Giver det mening? Fx. vil jeg gerne bruge penge på en tur til London, men ikke gentagne ture i IKEA :genert:

Og allerede nu planlægger jeg at shoppe er par bukser og en bluse, da jeg skal til en slags præ-jobsamtale (som jeg har inviteret mig selv til:-D). Jeg vil dog se, om jeg ikke kan få købene dækket af nogle julegaver, jeg havde købt for meget.


Nå, faldt lige over mit eget indlæg. Jeg kan overhovedet ikke huske, at jeg har skrevet det og kan med sikkerhed sige, at jeg ikke har overholdt det. Flot! Jeg har købt både seng, trampolin og en mega dyr ring til mig selv (min 40 års gave fra min mand) og meget, meget mere kan jeg se på Spiir. Nå, men jeg prøver igen efter devicen, at det må da for helvede kunne lykkes. Og det ved jeg så ikke hvorfor det skulle, men af en eller anden grund tror jeg på at jeg kan igen og igen på trods af, at historien viser noget andet.


Du kan ikke. I kan ikke. Det kommer ikke til at ske.

/sag afsluttet
1
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Fru.skruk » 11. apr 2017, 18:35

Trommedreng skrev:
Fru.skruk skrev:
Fru.skruk skrev:Jeg vil også prøve at være lidt med. Jeg bruger afsindigt mange penge og har gjort det lææænge.
Måske vil jeg måske ikke bruge så mange færre penge, men JEG vil bestemme over pengene i stedet for, at jeg klatter dem væk!
Giver det mening? Fx. vil jeg gerne bruge penge på en tur til London, men ikke gentagne ture i IKEA :genert:

Og allerede nu planlægger jeg at shoppe er par bukser og en bluse, da jeg skal til en slags præ-jobsamtale (som jeg har inviteret mig selv til:-D). Jeg vil dog se, om jeg ikke kan få købene dækket af nogle julegaver, jeg havde købt for meget.


Nå, faldt lige over mit eget indlæg. Jeg kan overhovedet ikke huske, at jeg har skrevet det og kan med sikkerhed sige, at jeg ikke har overholdt det. Flot! Jeg har købt både seng, trampolin og en mega dyr ring til mig selv (min 40 års gave fra min mand) og meget, meget mere kan jeg se på Spiir. Nå, men jeg prøver igen efter devicen, at det må da for helvede kunne lykkes. Og det ved jeg så ikke hvorfor det skulle, men af en eller anden grund tror jeg på at jeg kan igen og igen på trods af, at historien viser noget andet.


Du kan ikke. I kan ikke. Det kommer ikke til at ske.

/sag afsluttet


Sikkert rigtigt :lol: :whine:
0

Tilbage til "Mode"