Årets julefrokost outfit

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Knirkemis » 1. dec 2016, 11:03

StripesAddict skrev:Jeg har stadig ikke fået overblik over hvor mange jeg egentlig har :gruble:

Jeg påtænker dog at jeg skal have denne kjole på til minimum én. Jeg tænker med winged eyeliner og/eller røde læber, mine brudesko og YSL mail clutch.

Derudover vil jeg virkelig gerne have min Ganni kimono i spil, men jeg har simpelthen så svært ved hvordan den skal styles, hvis ikke det skal være over en tætsiddende sort kjole med rullekrave, og jeg er lidt træt af sort i sort. Forslag modtages gerne :)

Er det Valentino, dine sko? De er dæleme fine!
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Spjaerten » 1. dec 2016, 11:22

Havde denne Malene Birger på til min første julefrokost og i weekenden hopper jeg nok i denne blondetop med skinny sorte jeans til.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Spjaerten 1. dec 2016, 11:32, rettet i alt 1 gang.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf didas » 1. dec 2016, 11:29

Mine festkjoler er blevet lidt for små :blush:

Så har hapset denne fra H&M (min i sort dog, som er udsolgt), som jeg håber går fint til en sort pailletnederdel og et par lange sorte støvler og så bliver det outfittet til firmajulefrokosten.

Tog også en off shoulder sweater med, den stod til kun 80kr :)

bluse.png


sweater.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf StripesAddict » 1. dec 2016, 11:29

Knirkemis skrev:
StripesAddict skrev:Jeg har stadig ikke fået overblik over hvor mange jeg egentlig har :gruble:

Jeg påtænker dog at jeg skal have denne kjole på til minimum én. Jeg tænker med winged eyeliner og/eller røde læber, mine brudesko og YSL mail clutch.

Derudover vil jeg virkelig gerne have min Ganni kimono i spil, men jeg har simpelthen så svært ved hvordan den skal styles, hvis ikke det skal være over en tætsiddende sort kjole med rullekrave, og jeg er lidt træt af sort i sort. Forslag modtages gerne :)

Er det Valentino, dine sko? De er dæleme fine!


Tak :) det er dog ikke Valentino. De er fra Sam Edelman
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf FrøkenM » 1. dec 2016, 19:45

Jeg skal til julefrokost på lørdag og skal have denne fine sag på fra Ganni, satser jeg på :)

Billede

Jeg er bare lidt i tvivl om, hvilke smykker der ville gøre sig godt til den? :gruble:

Jeg har selv overvejet at køre det rimelig klassisk med hvide perler men er det helt ved siden af :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Torn » 2. dec 2016, 17:49

Ballademager skrev:Købte denne i går. I velour... Den havde jeg ikke lige set komme, men den er ret fin.

Er bare ramt af mit sædvanlige hofteissue :genert: Kan simpelthen ikke finde ud af, om de bliver for eksponerede og kommer til at se for brede ud? :gruble:


Jeg ville dø for dine hofter. Tag den på. Den klæder dig. Og det gør din hofter også.
2
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf girl_beat » 2. dec 2016, 18:48

Ballademager skrev:Købte denne i går. I velour... Den havde jeg ikke lige set komme, men den er ret fin.

Er bare ramt af mit sædvanlige hofteissue :genert: Kan simpelthen ikke finde ud af, om de bliver for eksponerede og kommer til at se for brede ud? :gruble:

Nope...

Men du kunne overveje nude strømpebukser i stedet for sorte, så dine ben tager deres del af opmærksomheden :D
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Novella » 5. dec 2016, 20:34

Santopia, du har verdens muthafucking flotteste skuldre. De skulle næsten have noget opmærksomhed i bredden med fx en bådudskæring. Jeg tror egentlig ikke, at de to kjoler fremhæver din tydeligvis smækre figur som den fortjener. Hvad med noget strækhalløj med lidt ærme (eller lange ærmer)?
0

Tilbage til "Mode"