Årets julefrokost outfit

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Njord
Indlæg: 214
Tilmeldt: 2. nov 2016, 12:51
Kort karma: 9
Geografisk sted: Trekant området
Likede indlæg: 96

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Njord » 21. nov 2016, 18:44

Tror nu du skal overveje andre sko....
De er fede til jeans eller sorte bukser.....
Men den kjole kræver noget andet...
0
Njord, den nordiske Gud for havet og rigdom.....
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf StripesAddict » 21. nov 2016, 18:57

Njord skrev:Tror nu du skal overveje andre sko....
De er fede til jeans eller sorte bukser.....
Men den kjole kræver noget andet...


De er prøvet til kjolen, og jeg synes de passer fint :) det er sådan set kun kimonoen jeg mangler råd til.
0
didaa
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf didaa » 21. nov 2016, 20:09

StripesAddict skrev:
Njord skrev:Tror nu du skal overveje andre sko....
De er fede til jeans eller sorte bukser.....
Men den kjole kræver noget andet...


De er prøvet til kjolen, og jeg synes de passer fint :) det er sådan set kun kimonoen jeg mangler råd til.


Kimonoen er fin løsthængende med en meget tynd silketop (tænk spagthetti stropper) under og så stramme sorte jeans eller læderbukser. Jeg tror dog helst jeg ville bruge den med en tætsiddende bodystocking og sorte meget tætte strømpebukser. Ikke en rullekrave, det er for u-festligt ;)
1
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Chachacha » 22. nov 2016, 17:02

StripesAddict skrev:
Njord skrev:Tror nu du skal overveje andre sko....
De er fede til jeans eller sorte bukser.....
Men den kjole kræver noget andet...


De er prøvet til kjolen, og jeg synes de passer fint :) det er sådan set kun kimonoen jeg mangler råd til.

Hvad med en af de der tætsiddende helblondebluser fra Rosemunde med høj hals? Det tror jeg vil være rigtig fint til.
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf StripesAddict » 22. nov 2016, 17:10

didaa skrev:
StripesAddict skrev:
Njord skrev:Tror nu du skal overveje andre sko....
De er fede til jeans eller sorte bukser.....
Men den kjole kræver noget andet...


De er prøvet til kjolen, og jeg synes de passer fint :) det er sådan set kun kimonoen jeg mangler råd til.


Kimonoen er fin løsthængende med en meget tynd silketop (tænk spagthetti stropper) under og så stramme sorte jeans eller læderbukser. Jeg tror dog helst jeg ville bruge den med en tætsiddende bodystocking og sorte meget tætte strømpebukser. Ikke en rullekrave, det er for u-festligt ;)


Jeg har faktisk et par af den slags toppe, og havde selv overvejet det. Så ryger vi bare igen ud i noget meget sort :gruble: jeg er blevet ret glad for at gå i farver og mønstre, og mønstermiks, så når jeg er i helt sort kommer jeg altså til at føle mig sådan lidt kedelig. Men det kan nok fikses med accesories og makeup :)

Chachacha skrev:
StripesAddict skrev:
Njord skrev:Tror nu du skal overveje andre sko....
De er fede til jeans eller sorte bukser.....
Men den kjole kræver noget andet...


De er prøvet til kjolen, og jeg synes de passer fint :) det er sådan set kun kimonoen jeg mangler råd til.

Hvad med en af de der tætsiddende helblondebluser fra Rosemunde med høj hals? Det tror jeg vil være rigtig fint til.


Uh, det var da en god idé! Kiggede faktisk på noget lignende forleden, dog med prikker. Det kunne nok være godt. Evt. med en lædernederdel til?
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Chachacha » 22. nov 2016, 17:13

StripesAddict skrev:Uh, det var da en god idé! Kiggede faktisk på noget lignende forleden, dog med prikker. Det kunne nok være godt. Evt. med en lædernederdel til?

Ja, medmindre du vil bruge den lukket som en kjole i sig selv udover toppen? Jeg kan ikke huske hvor lang den er :)

Jeg bruger selv min navy Rosemunde blondebluse meget under kimonoer, det fungerer rigtig godt :gogo:
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf StripesAddict » 22. nov 2016, 17:14

Chachacha skrev:
StripesAddict skrev:Uh, det var da en god idé! Kiggede faktisk på noget lignende forleden, dog med prikker. Det kunne nok være godt. Evt. med en lædernederdel til?

Ja, medmindre du vil bruge den lukket som en kjole i sig selv udover toppen? Jeg kan ikke huske hvor lang den er :)

Jeg bruger selv min navy Rosemunde blondebluse meget under kimonoer, det fungerer rigtig godt :gogo:


Det er helt sikkert også en mulighed! Kunne godt forestille mig, at det er rigtig fint :lun:
1
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Mædem » 23. nov 2016, 11:35

Åh, jeg har i år simpelthen så overdrevet meget lyst til at købe og smyge mig ned i sådan en lille sort sag kombineret med høje sko og knaldrød læbestift.

Hvorvidt det bliver en realitet til de to julefrokoster jeg skal til i år er jeg dog ikke så sikker på. Den ene er en afslappet vennejulefrokost, som samtidig skal fungere som en generalforsamling, og den anden er julefrokosten på mit nye arbejde, hvor vi møder ind omkring middag for at rydde op efter et arrangement aftenen forinden, og så skal vi spise sammen. Jeg aner ikke, hvordan det kommer til at udvikle sig, og slet ikke hvad jeg skal have på. Efter alt at dømme tager folk også deres børn og partnere med, så kombinationen af børn og dagslys får stille, men sikkert, min drøm om den lille sorte til at blegne..
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Njord
Indlæg: 214
Tilmeldt: 2. nov 2016, 12:51
Kort karma: 9
Geografisk sted: Trekant området
Likede indlæg: 96

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Njord » 23. nov 2016, 11:39

Lækker lille sort sag...
Kan da kun sige GO for det....

Måske lidt afhængig af din alder osv... På en eller anden måde kan yngre altså lidt bedre snuppe den korte sorte om eftermiddage end en lidt ældre.... Ganske uretfærdigt.. men er det ikke lidt sådan...

Er i øvrigt vild med kvinder der gør lidt ud af sig til lejligheden... Og helt uanset alder, kropsbygning osv.. Handler om at få fokus på det rigtige.. Og i øvrigt være i indre balance med sig selv og sin påklædning...
0
Njord, den nordiske Gud for havet og rigdom.....
Brugeravatar
Mædem
Indlæg: 409
Tilmeldt: 20. okt 2015, 19:24
Kort karma: 43
Likede indlæg: 960

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Mædem » 23. nov 2016, 11:50

Njord skrev:Lækker lille sort sag...
Kan da kun sige GO for det....

Måske lidt afhængig af din alder osv... På en eller anden måde kan yngre altså lidt bedre snuppe den korte sorte om eftermiddage end en lidt ældre.... Ganske uretfærdigt.. men er det ikke lidt sådan...

Er i øvrigt vild med kvinder der gør lidt ud af sig til lejligheden... Og helt uanset alder, kropsbygning osv.. Handler om at få fokus på det rigtige.. Og i øvrigt være i indre balance med sig selv og sin påklædning...


Tja, jeg er 26 år og stadig (forholdsvis) stram i kødet, så jeg ville helt sikkert stå skarpt i den sorte, uanset hvornår på dagen jeg havde den på. Det er nok mere tanken om at gå og rydde op og småsnakke med mine kollegers børn, der virker lidt akavet i tårnhøje stiletter og rød læbestift. Så det handler jo i bund og grund om, at jeg nok ikke vil føle mig så godt tilpas i lige netop dén mundering til den lejlighed.

En mulighed kunne måske være, at jeg i stedet for høje sko og bare ben, tager knapt så høje sko på, sorte stømpebukser under og en mere afdæmpet læbestift.
0
Brugeravatar
Njord
Indlæg: 214
Tilmeldt: 2. nov 2016, 12:51
Kort karma: 9
Geografisk sted: Trekant området
Likede indlæg: 96

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Njord » 23. nov 2016, 12:04

De lidt afhæmpede sko og make up vil nok være fint til eftermiddags
brug....
Men husk nu af få det med i tasken for at kunne pimpe dresset når julefrokosten udvikler sig og i snupper en nat i byen......

De 26 er jo INTET problem.... :)
1
Njord, den nordiske Gud for havet og rigdom.....
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Joe » 23. nov 2016, 20:27

Vi har James Bond tema, så jeg går efter Bondbabe-looket. Det bliver i hvert fald denne Karen Millen kjole, som jeg købte i januar.
Vores julefrokost starter lige efter arbejdsdagen, så jeg plejer at gøre mig klar på arbejdet, så jeg ikke skal møde op med stort hår og make-up og sådan. Men nu folk insisteret på at lægge møde efter møde lige op til. Så jeg skal vel være klar hjemmefra. Pisse irriterende når man bliver bedt om at arbejde i arbejdstiden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf Vixen » 23. nov 2016, 23:34

Njord skrev:Lækker lille sort sag...
Kan da kun sige GO for det....

Måske lidt afhængig af din alder osv... På en eller anden måde kan yngre altså lidt bedre snuppe den korte sorte om eftermiddage end en lidt ældre.... Ganske uretfærdigt.. men er det ikke lidt sådan...

Er i øvrigt vild med kvinder der gør lidt ud af sig til lejligheden... Og helt uanset alder, kropsbygning osv.. Handler om at få fokus på det rigtige.. Og i øvrigt være i indre balance med sig selv og sin påklædning...


"Jeg kan kun sige GO for det... Hvis du altså er lækker nok... Og ung nok...

Jeg elsker, når kvinder gør noget ud af sig selv, uanset om de er lækre eller ej.... Bare de elsker sig selv..."

Jesus. :stoned:
11
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf FrøkenM » 25. nov 2016, 21:30

Nå, jeg skal så til årets første julehygge/julefrokost i morgen. Udfordringen er lidt, at det er mig der står som arrangør og skal stå for alt praktisk da det er et medlemsarrangement i den forening hvor jeg er frivillig. Det betyder i praksis at det ikke er det helt store, lækre festskrud der skal findes frem.

Jeg regner med, at det bliver denne nederdel fra Moves by Minumum og mbyM body med nogle lækre strømpebukser og evt. et par glitterstrømper over.

Billede

Billede

Jeg satser på at have disse ørestikker i og et matchende halssmykke

Billede
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
ditskov
Indlæg: 3
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:54
Kort karma: 1
Likede indlæg: 4

Re: Årets julefrokost outfit

Indlægaf ditskov » 26. nov 2016, 13:46

Denne kjole sammen med disse sko :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Mode"