Stine Goya Brush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3227

Stine Goya Brush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf flicka » 28. okt 2016, 20:10

Jeg overvejer lidt en hvid/cremefarvet Stine Goya Brush dress som brudekjole. Men hvordan er de i størrelsen?

Billede
Senest rettet af flicka 29. okt 2016, 23:23, rettet i alt 1 gang.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Mariajensen83
Indlæg: 301
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Stine Goya Blush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf Mariajensen83 » 28. okt 2016, 20:22

Helt normal, synes jeg. Jeg er gravid (og den er genial til en gravid mave) og der har jeg taget en str større, men ellers ville jeg tage min normale str.
1
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Stine Goya Blush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf Olaf » 28. okt 2016, 20:26

Jeg havde en hjemme i s som jeg normalt bruger og jeg synes den var lidt lille. Men måske jeg bare ikke kunne forene mig med at den sad så tæt.
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Stine Goya Blush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf zembra1986 » 28. okt 2016, 22:44

Jeg synes den er lidt stor, jeg er en str. S/M, og jeg har den i str. S og tror også sagtens jeg ville kunne passe den i str. XS, da den er meget elastisk.

Men jeg syntes så også det er en kjole der er lavet til at sidde godt stramt, det er pænest......synes jeg :)
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3227

Re: Stine Goya Blush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf flicka » 29. okt 2016, 05:22

Tak for jeres svar :gogo:

Det lyder til at jeg hellere må prøve den model i en butik, før jeg snupper den hvide på TS. Den hvide er fra en ældre kollektion, så den kan ikke købes fra ny af længere.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Stine Goya Blush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf JoyNips » 29. okt 2016, 06:32

Stoffet kan godt være forskelligt fra model til model,bare lige så du er obs på det. Nogle af de ældre modeller kan godt være lidt stivere end de nyere.
Jeg ved ikke, hvordan det er på den du viser. Jeg tror, du skal have xs eller s. Jeg har et par stykker i m, som jeg synes er lidt for store (også nu hvor jeg har mave på) og en håndfuld i s, som passer. Den ene synes jeg dog bliver strukket lidt rigeligt i stoffet henover maven og det får den til at få et lidt hvidligt udseende i de ellers mørkeblå tråde pga elasticiteten.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Stine Goya Blush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf StripesAddict » 29. okt 2016, 07:22

Jeg havde den i min normale str., og den jeg prøvede for nylig i butik var også min alm. størrelse.
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3227

Re: Stine Goya Blush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf flicka » 29. okt 2016, 08:52

JoyNips skrev:Stoffet kan godt være forskelligt fra model til model,bare lige så du er obs på det. Nogle af de ældre modeller kan godt være lidt stivere end de nyere.
Jeg ved ikke, hvordan det er på den du viser. Jeg tror, du skal have xs eller s. Jeg har et par stykker i m, som jeg synes er lidt for store (også nu hvor jeg har mave på) og en håndfuld i s, som passer. Den ene synes jeg dog bliver strukket lidt rigeligt i stoffet henover maven og det får den til at få et lidt hvidligt udseende i de ellers mørkeblå tråde pga elasticiteten.


Jeg gætter også umiddelbart på at jeg skal have en S, men må nok hellere lige prøve et par før jeg køber.

Jeg er dog ikke helt head over heels over den kjole, men den er nok meget god at have i baghånden, hvis jeg slet ikke finder en kjole. Eller hvis jeg ender i en lang kjole og gerne vil skifte i løbet af aftenen.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3227

Re: Stine Goya Brush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf flicka » 30. okt 2016, 19:15

Jeg prøvede S og M og kunne fint passe dem begge. Kjolen er i den grad taknemmelig :)

Men jeg ender nok med at snuppe en i S.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Stine Goya Brush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf JoyNips » 2. nov 2016, 08:52

Har du købt den hvide der var på TS?

Hvis du har og finder ud af, at den ikke lige er noget for dig alligevel, så giver du bare lyd, ikke? For så vil jeg helt sikkert gerne overtage den.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3227

Re: Stine Goya Brush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf flicka » 2. nov 2016, 18:56

JoyNips skrev:Har du købt den hvide der var på TS?

Hvis du har og finder ud af, at den ikke lige er noget for dig alligevel, så giver du bare lyd, ikke? For så vil jeg helt sikkert gerne overtage den.


Ja, den i str. S i en annonce, hvor der var billeder af en sort, en hvid og en fersken.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Stine Goya Brush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf JoyNips » 3. nov 2016, 14:07

Nu kom jeg til at blive lidt inspireret og købte også én på TS. Taget i betragtning, at jeg har 6 i forvejen og pt ikke går i andet (de er geniale til gravide maver...) tænker jeg, at det er et fornuftigt køb. Og han må sgu da få fingeren ud og gøre mig til en ærbar kvinde, ham min kæreste.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3227

Re: Stine Goya Brush dress - Hvordan er de i størrelsen?

Indlægaf flicka » 8. nov 2016, 17:06

Og hvis der skulle være andre, der også bliver inspirerede, så er kjolen i hvid/cremefarvet relativ gennemsigtig. Jeg har modtaget min nu og er glad for den. Men afslørende, det er den. Så jeg må nok lige prøve den med hudfarvet undertøj.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll

Tilbage til "Mode"