Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Fræksak » 28. mar 2019, 13:53

Knirkemis skrev:
Fræksak skrev:Jeg poster aldrig i dette forum, for jeg går - som Purple også er inde på længere oppe - i det tøj, jeg kan passe og ikke i det, jeg synes er fedt (fordi jeg er mega tyk og 100 gange tykkere end Purple var iø).

Nå men det var ikke det, jeg ville sige. Jeg ville vise de sko, jeg får leveret i morgen. De koster en formue, og jeg regner ikke med at beholde mere end højst det ene par, men jeg har set reklamer for Roccamore så længe, at nu må det altså prøves af. Jeg kan SLET ikke stå for de grønne, men jeg forestiller mig, at jeg (med min meget tunge krop) bedre kan fungere med de grå.

De grønne er virkelig flotte. Hvad koster de?


2700. For mig er det absurd mange penge at bruge på sko :genert:.
1
Cosi
Indlæg: 999
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2229

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Cosi » 29. mar 2019, 13:15

Lidt udsalg hos Magasin :-D

Fra Inwear
Billede

Fra Rosemunde
Billede
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf FrøkenM » 29. mar 2019, 14:47

Jeg har købt denne fra mbyM. Jeg synes den er fin og luftig her til sommeren :)

Billede
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf FruKuk » 29. mar 2019, 16:40

Fræksak skrev:Jeg poster aldrig i dette forum, for jeg går - som Purple også er inde på længere oppe - i det tøj, jeg kan passe og ikke i det, jeg synes er fedt (fordi jeg er mega tyk og 100 gange tykkere end Purple var iø).

Nå men det var ikke det, jeg ville sige. Jeg ville vise de sko, jeg får leveret i morgen. De koster en formue, og jeg regner ikke med at beholde mere end højst det ene par, men jeg har set reklamer for Roccamore så længe, at nu må det altså prøves af. Jeg kan SLET ikke stå for de grønne, men jeg forestiller mig, at jeg (med min meget tunge krop) bedre kan fungere med de grå.


Vil du ikke give en update på, om de er så lækre i virkeligheden, som reklamerne siger?

Synes i øvrigt, at at begge par er super fine.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Sophies-mor » 29. mar 2019, 17:00

FruKuk skrev:
Fræksak skrev:Jeg poster aldrig i dette forum, for jeg går - som Purple også er inde på længere oppe - i det tøj, jeg kan passe og ikke i det, jeg synes er fedt (fordi jeg er mega tyk og 100 gange tykkere end Purple var iø).

Nå men det var ikke det, jeg ville sige. Jeg ville vise de sko, jeg får leveret i morgen. De koster en formue, og jeg regner ikke med at beholde mere end højst det ene par, men jeg har set reklamer for Roccamore så længe, at nu må det altså prøves af. Jeg kan SLET ikke stå for de grønne, men jeg forestiller mig, at jeg (med min meget tunge krop) bedre kan fungere med de grå.


Vil du ikke give en update på, om de er så lækre i virkeligheden, som reklamerne siger?

Synes i øvrigt, at at begge par er super fine.

Ellers skulle Sargossa sko også være lækre.
Og danske, samt ergonomiske. Eller så korrekte som en højhælet nu kan være.
Men roccamore har lækre sko.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Fræksak » 29. mar 2019, 17:04

FruKuk skrev:
Fræksak skrev:Jeg poster aldrig i dette forum, for jeg går - som Purple også er inde på længere oppe - i det tøj, jeg kan passe og ikke i det, jeg synes er fedt (fordi jeg er mega tyk og 100 gange tykkere end Purple var iø).

Nå men det var ikke det, jeg ville sige. Jeg ville vise de sko, jeg får leveret i morgen. De koster en formue, og jeg regner ikke med at beholde mere end højst det ene par, men jeg har set reklamer for Roccamore så længe, at nu må det altså prøves af. Jeg kan SLET ikke stå for de grønne, men jeg forestiller mig, at jeg (med min meget tunge krop) bedre kan fungere med de grå.


Vil du ikke give en update på, om de er så lækre i virkeligheden, som reklamerne siger?

Synes i øvrigt, at at begge par er super fine.


Gerne! Dog skal det siges, at jeg måske ikke er den allerbedste til at vurdere det, fordi jeg pga min størrelse ikke har gået med hæle i mange år.

Jeg kan sagtens mærke, at sålen her er anderledes. Der er ligesom en forhøjning i noget skum-agtigt noget under sålen, som gør, at trykket på forfoden ikke føles lige så markant som i almindelige hæle.
Altså, jeg kommer ikke til at have dem på i 10 timer; det kan jeg simpelthen ikke. Men det er nok de her sko der kan gøre forskellen på, om jeg kan have hæle på i 3-4 timer til en festlig anledning eller slet ikke. Hvis det giver mening?

Jeg beholder i øvrigt de grønne og returnerer de grå. De grå er lige 1-1,5 cm højere, og mine ben kan simpelthen ikke klare den vinkel, der kommer på. Så det har som sådan ikke noget med sålen at gøre, som virker meget behagelig, men med min vægt og kropsbygning kan jeg bare ikke.
2
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf FruKuk » 29. mar 2019, 17:08

Fræksak skrev:
FruKuk skrev:
Fræksak skrev:Jeg poster aldrig i dette forum, for jeg går - som Purple også er inde på længere oppe - i det tøj, jeg kan passe og ikke i det, jeg synes er fedt (fordi jeg er mega tyk og 100 gange tykkere end Purple var iø).

Nå men det var ikke det, jeg ville sige. Jeg ville vise de sko, jeg får leveret i morgen. De koster en formue, og jeg regner ikke med at beholde mere end højst det ene par, men jeg har set reklamer for Roccamore så længe, at nu må det altså prøves af. Jeg kan SLET ikke stå for de grønne, men jeg forestiller mig, at jeg (med min meget tunge krop) bedre kan fungere med de grå.


Vil du ikke give en update på, om de er så lækre i virkeligheden, som reklamerne siger?

Synes i øvrigt, at at begge par er super fine.


Gerne! Dog skal det siges, at jeg måske ikke er den allerbedste til at vurdere det, fordi jeg pga min størrelse ikke har gået med hæle i mange år.

Jeg kan sagtens mærke, at sålen her er anderledes. Der er ligesom en forhøjning i noget skum-agtigt noget under sålen, som gør, at trykket på forfoden ikke føles lige så markant som i almindelige hæle.
Altså, jeg kommer ikke til at have dem på i 10 timer; det kan jeg simpelthen ikke. Men det er nok de her sko der kan gøre forskellen på, om jeg kan have hæle på i 3-4 timer til en festlig anledning eller slet ikke. Hvis det giver mening?

Jeg beholder i øvrigt de grønne og returnerer de grå. De grå er lige 1-1,5 cm højere, og mine ben kan simpelthen ikke klare den vinkel, der kommer på. Så det har som sådan ikke noget med sålen at gøre, som virker meget behagelig, men med min vægt og kropsbygning kan jeg bare ikke.


Tusind tak. Jeg kommer heller aldrig i høje hæle 10 timer, men 3-4 timer ville være helt perfekt
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LadyFox » 30. mar 2019, 17:21

:love:

Billede
3
...
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Anilara » 30. mar 2019, 18:09

LadyFox skrev::love:

Billede

Haha, åh foxy :-D De færreste andre det ville passe til end dig.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LadyFox » 30. mar 2019, 19:22

Anilara skrev:
LadyFox skrev::love:

Billede

Haha, åh foxy :-D De færreste andre det ville passe til end dig.

Tak, det har jeg prøvet at forklare alle andre hele aftenen m, uden held. :lol: jeg er så glad.
0
...
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Katten » 31. mar 2019, 18:22

Ganni kjole
Second female kjole
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf sansera » 31. mar 2019, 19:28

Forårs indkøb - jeansne er så bløde og lækre. Buksedragten var lille i størrelsen, så den er bestilt af to omgange, men så pæn på, at det var det værd. T-shirten var totalt impulskøb, men jeg har allerede brugt den, så tænker at det var et godt køb.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. apr 2019, 10:33

Kjole fra Bestseller, heels fra Zalando og et Fendi-ripoff sjal fra Ebay, hvis det bliver køligt til sommerbrylluppet. Og så undertøj fra Asos eget brand.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Daine » 1. apr 2019, 10:59

POCKETKITTEN skrev:Kjole fra Bestseller, heels fra Zalando og et Fendi-ripoff sjal fra Ebay, hvis det bliver køligt til sommerbrylluppet. Og så undertøj fra Asos eget brand.

:lol: :lol: :lol: Du bliver gudesmuk, og der er endda mulighed for at kombinere alle sættene. Win-win :klap:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 1. apr 2019, 11:48

Trappestige skrev:
Daine skrev:
POCKETKITTEN skrev:Kjole fra Bestseller, heels fra Zalando og et Fendi-ripoff sjal fra Ebay, hvis det bliver køligt til sommerbrylluppet. Og så undertøj fra Asos eget brand.

:lol: :lol: :lol: Du bliver gudesmuk, og der er endda mulighed for at kombinere alle sættene. Win-win :klap:

Det er først nu, efter du skrev, at det går op for mig at det nok ikke var seriøst. :lol:
#langsom



Jeg fattede det først pga. dit indlæg. MEN! Jeg havde heller ikke set undertøjet. Og kun rystet på hovedet af det andet :lol2:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Mode"