Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 9. nov 2018, 12:41

Jumpsuit fra Zara (minus hvid skjorte)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11295
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23351

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Mani » 10. nov 2018, 21:50

Mani skrev:2 kjoler fra Nellys. Jeg blamer total julefrokost tråden :blush:
Den nederst ved jeg ikke engang om jeg kan bære med den bh størrelse jeg har - men jeg er helt vild med den :blush2:

Det var sleeet ikke mig, så de er røget retur igen. Og jeg har bestilt to Kiomi kjoler istedet. Dem får jeg helt sikkert brugt.
7
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
hyp-hyp
Indlæg: 6
Tilmeldt: 18. dec 2015, 18:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf hyp-hyp » 11. nov 2018, 11:15

Lalana skrev:Taske fra AnnaHanna med plads til min computer, og snowsuit fra global funk. Jeg har ellers altid forsvoret at jeg skulle have en termodragt, men hele sidste vinter cyklede jeg på job i regnbukser når det var koldt og det er egentlig også lidt trælst når det ikke regner.
Kiggede først på dem fra Harald Nyborg, men så forelskede jeg mig i den her i, også lidt pga hætten..... dog ved jeg endnu ikke om den passer, er ret høj og buksedragter kan generelt godt være en udfordring, men jeg krydser fingre og ellers må det blive termobukser (sig gerne til hvis der er andre med lange ben, som ved hvordan de passer)


Hvor har du fundet snowsuit henne? Synes den er udsolgt alle steder?
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 11. nov 2018, 14:21

Mani skrev:
Mani skrev:2 kjoler fra Nellys. Jeg blamer total julefrokost tråden :blush:
Den nederst ved jeg ikke engang om jeg kan bære med den bh størrelse jeg har - men jeg er helt vild med den :blush2:

Det var sleeet ikke mig, så de er røget retur igen. Og jeg har bestilt to Kiomi kjoler istedet. Dem får jeg helt sikkert brugt.


Ej hvor er de pææææænnne :love:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Lalana » 11. nov 2018, 19:48

hyp-hyp skrev:
Lalana skrev:Taske fra AnnaHanna med plads til min computer, og snowsuit fra global funk. Jeg har ellers altid forsvoret at jeg skulle have en termodragt, men hele sidste vinter cyklede jeg på job i regnbukser når det var koldt og det er egentlig også lidt trælst når det ikke regner.
Kiggede først på dem fra Harald Nyborg, men så forelskede jeg mig i den her i, også lidt pga hætten..... dog ved jeg endnu ikke om den passer, er ret høj og buksedragter kan generelt godt være en udfordring, men jeg krydser fingre og ellers må det blive termobukser (sig gerne til hvis der er andre med lange ben, som ved hvordan de passer)


Hvor har du fundet snowsuit henne? Synes den er udsolgt alle steder?


Købte min her; https://www.butikk9.dk/global-funk-isol ... oney-block
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3666
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12185

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 14. nov 2018, 19:47

En meget fashionable cykelhjelm. :slem:
Billede
10
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Katten » 18. nov 2018, 14:48

Ganni kjole på udsalg. Håber den kan gå til julefrokost :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1197
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9665

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf FrøkenM » 18. nov 2018, 19:00

Denne fra Y.A.S som jeg overvejer til julefrokost :)
Billede
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17173
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3570
Likede indlæg: 41724

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LaMariposa » 18. nov 2018, 21:52

Boozt har udsalg, så har hapset disse støvler fra Billi Bi med 50% rabat. Håber de er både pæne og dejlige at gå i.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
:lun: Be brave
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Katten » 19. nov 2018, 17:13

LaMariposa skrev:Boozt har udsalg, så har hapset disse støvler fra Billi Bi med 50% rabat. Håber de er både pæne og dejlige at gå i.


Jeg har dem og har netop brugt dem i dag. Synes de er super lækre. Lidt shiny i læderet, men det synesjeg personligt er et lækkert look ikke mindst fordi det gør dem lidt mere formelle, så kunne sagtens have brugt dem på job i stedet for heels.
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17173
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3570
Likede indlæg: 41724

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LaMariposa » 19. nov 2018, 17:32

Katten skrev:
LaMariposa skrev:Boozt har udsalg, så har hapset disse støvler fra Billi Bi med 50% rabat. Håber de er både pæne og dejlige at gå i.


Jeg har dem og har netop brugt dem i dag. Synes de er super lækre. Lidt shiny i læderet, men det synesjeg personligt er et lækkert look ikke mindst fordi det gør dem lidt mere formelle, så kunne sagtens have brugt dem på job i stedet for heels.


Det var lige præcis det, jeg håbede på :) Var netop på udkig efter et par pæne og flade læderstøvler, jeg kan bruge på job. Sålerne ser dejligt bløde ud. Jeg træder skævt på mine hæle, så hvis sålerne er hårde, så bliver de hurtigt trælse at gå i.
1
:lun: Be brave
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33982

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf JoyNips » 20. nov 2018, 17:39

Så er jeg klar til kulden!
12
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55861
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Ado » 21. nov 2018, 13:26

En frakke og et par sko.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pawnee_Waffle » 22. nov 2018, 06:48

Et par ankelstøvler med pailletter :dåne:

Billedet yder dem på ingen måde retfærdighed. De er fantastiske og bling og fuldstændig for meget :love:

https://www.zalando.dk/colors-of-california-ankelstovler-multicolor-co611n003-t11.html
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17173
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3570
Likede indlæg: 41724

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LaMariposa » 22. nov 2018, 16:30

Katten skrev:
LaMariposa skrev:Boozt har udsalg, så har hapset disse støvler fra Billi Bi med 50% rabat. Håber de er både pæne og dejlige at gå i.


Jeg har dem og har netop brugt dem i dag. Synes de er super lækre. Lidt shiny i læderet, men det synesjeg personligt er et lækkert look ikke mindst fordi det gør dem lidt mere formelle, så kunne sagtens have brugt dem på job i stedet for heels.


Har nu fået dem hjem, og de er godt nok rigtig lækre og super pæne (dejligt med et par støvler, der sidder til selv på mine tynde ankler :D ). Synes dog, at de virker lidt stive i sålen, er det også din oplevelse? Og giver sålerne sig lidt, når man går i dem?
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Mode"