Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 8. aug 2018, 11:26

Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf girl_beat » 8. aug 2018, 11:49

Knirkemis skrev:Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.

Du er faktisk delvist skyldig i min nye Balenciaga-hobby, bare at du ved det :genert: :-D

Lurer lidt på om en City eller Velo er mest holdbare køb ift. en hverdagstaske, man er glad for i laaang tid...
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Wizzze » 8. aug 2018, 11:54

girl_beat skrev:
Knirkemis skrev:Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.

Du er faktisk delvist skyldig i min nye Balenciaga-hobby, bare at du ved det :genert: :-D

Lurer lidt på om en City eller Velo er mest holdbare køb ift. en hverdagstaske, man er glad for i laaang tid...


Hun er skyldig i at føre mange ungepige hjerter på afveje, hun har meget på samvittigheden :evil:
:-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf girl_beat » 8. aug 2018, 11:59

Wizzze skrev:
girl_beat skrev:
Knirkemis skrev:Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.

Du er faktisk delvist skyldig i min nye Balenciaga-hobby, bare at du ved det :genert: :-D

Lurer lidt på om en City eller Velo er mest holdbare køb ift. en hverdagstaske, man er glad for i laaang tid...


Hun er skyldig i at føre mange ungepige hjerter på afveje, hun har meget på samvittigheden :evil:
:-D

Apropos... Var det ikke frk. W, der købte en gul/orange Balenciaga taske sidste år? Gider du så ikke lige spørge hende, om hun får den brugt og er glad for den? :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Wizzze » 8. aug 2018, 12:41

girl_beat skrev:
Wizzze skrev:
girl_beat skrev:
Knirkemis skrev:Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.

Du er faktisk delvist skyldig i min nye Balenciaga-hobby, bare at du ved det :genert: :-D

Lurer lidt på om en City eller Velo er mest holdbare køb ift. en hverdagstaske, man er glad for i laaang tid...


Hun er skyldig i at føre mange ungepige hjerter på afveje, hun har meget på samvittigheden :evil:
:-D

Apropos... Var det ikke frk. W, der købte en gul/orange Balenciaga taske sidste år? Gider du så ikke lige spørge hende, om hun får den brugt og er glad for den? :-D


Mener du refleksbrikken? :D
Jo jo, der er en årsag til at det er så varmt, der er jo en ekstra sol i byen :-D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 8. aug 2018, 12:50

Wizzze skrev:
girl_beat skrev:
Knirkemis skrev:Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.

Du er faktisk delvist skyldig i min nye Balenciaga-hobby, bare at du ved det :genert: :-D

Lurer lidt på om en City eller Velo er mest holdbare køb ift. en hverdagstaske, man er glad for i laaang tid...


Hun er skyldig i at føre mange ungepige hjerter på afveje, hun har meget på samvittigheden :evil:
:-D

Sorry Wizzze :kram:
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 8. aug 2018, 13:05

Knirkemis skrev:Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.

Hov, så faldt jeg lige over en anden i bedre stand. Så den her er afbestilt. Så krydser jeg fingre for, at jeg kan hapse den anden på eBay om 4 dage, når den udløber.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 8. aug 2018, 13:07

girl_beat skrev:
Knirkemis skrev:Balenciaga pung. Jeg har vitterligt støvsuget nettet, for at finde én af de gamle modeller i en okay stand.

Du er faktisk delvist skyldig i min nye Balenciaga-hobby, bare at du ved det :genert: :-D

Lurer lidt på om en City eller Velo er mest holdbare køb ift. en hverdagstaske, man er glad for i laaang tid...

Jeg har ikke prøvet en Velo, men er rigtig glad for mine City-tasker. Remmen er til den korte side, men kan godt gå crossbody, hvis man ikke er så stor. Jeg bruger dem hver dag. Generelt er det gode hverdagstasker, fordi skindet ikke er sart.
1
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 10. aug 2018, 09:58

Sådan en her. :love: Efter et laaaangt tilløb. :D

Billede
15
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf lillebjoern » 10. aug 2018, 14:55

Fra H&M:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Coumarin
Indlæg: 17
Tilmeldt: 10. aug 2018, 08:34
Kort karma: 1
Likede indlæg: 46

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Coumarin » 12. aug 2018, 17:36

Først og fremmest billetter til Roger Waters i fredags :love: :love: :love: (altså... seneste køb og seneste køb... for et år siden...)

Dernæst en sending fra Asos. Den grønne og den orange nederdel ryger dog retur. Størrelsen var helt off på den orange - tænk mand med håndklæde om hoften.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
“What a great opportunity for a ton of bad decisions”
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf didas » 13. aug 2018, 14:12

Shortssæt fra Vila og skjorte fra H&M

937DF707-8F4F-4D5A-91D0-B6B1C6A0A6B5.jpeg


749B6EA2-B5F3-494B-B04C-07A3CE76BECF.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Daine » 13. aug 2018, 14:46

Lidt fra H&M. Med undtagelse af jakken er det udsalgsshopping. Jeg hååååber jakken passer!! Jeg er vild med den - og den er nu udsolgt i næsten alle størrelser. Var heldig at få en af de sidste i min sædvanlige størrelse, men jakker kan være tricky :)

Billede

Billede

Billede

Billede
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 14. aug 2018, 05:58

Cykelhjelm.

Kæresten afslørede til en familiefødselsdag, at jeg cykler uden, så har hørt for det lige siden :rulle:
Har det skidt med at bruge ting på hovedet (hue, hjelm, ørevarmer, hætte, paraply etc.), da jeg får klaustrofobi, så nu får vi se hvordan det går.

Hjelmen er btw købt rød, da min cykel er rød. Med vilje ikke min yndlingsfarve: sort, så jeg ses bedre i mørket.

Screen Shot 2018-08-14 at 07.54.49.png.jpg
6
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 14. aug 2018, 13:20

Meget mor-agtige vinterstøvler. :genert:

Billede
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Mode"