? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf paint » 29. jul 2016, 10:41

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf HappyPaww » 29. jul 2016, 11:38

Fru Sunshine skrev:
Fuck.exe skrev:Jeg har nogle gange sokker på når jeg trasker rundt i mine birkenstock sandaler, fx hvis jeg skal over at handle eller når jeg går tur om aftenen. Hvordan jeg ser ud når jeg køber mælk i netto kan da på ingen måde interessere folk, og dem der går i spagat over at jeg er fashion roadkill i offentligheden skal da have lov til det. Jeg er bare ligeglad :D

I øvrigt er det super nice med sokker i birkenstock sandaler (dem uden tådelere, selvfølgelig). Fusserne får luft, men er stadig varme :lun:

Birkenstock svarer vel også nogenlunde til dapper eller badetøfler eller hvad sådan nogen nu hedder bare i limousine-versionen?
Det kan forsvares så.
Sjovt nok er sokker i dapper ikke så fælt som sokker i sandaler.

Hvad fa'en er dapper? :forvirret:

Og det allerværste er da netop hvide tennissokker i H2O badesandaler :badr: (Her vist af en eller anden stilforvirret blogger med "fancy" tøfler og ikke de klassiske 90'erversioner. Det gør det ikke bedre!)

Billede
1
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf thomassneum » 29. jul 2016, 11:51

Guldfisk skrev:
thomassneum skrev:Er det mere "lovligt", når kvinder går med sokker i sandalen?

Billede


Det der bliver jo også bare "hadegaven, der bliver ved at give", når hun opdager sine tan lines midt på skinnebenet.

P.S. Hedder tan lines noget specifikt på dansk, eller er vi ude i "den skarpe overgang man får mellem hvid og rød (brun, hvis man er heldig), når man udsætter både beklædt og nøgen hud for samme mængde sollys".


Jeg har ingen idé om hvad man kalder tan lines? Dette er en dirkete Google translate: "streger fra solbrændthed" :lol2:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jul 2016, 12:01

HappyPaww skrev:
Fru Sunshine skrev:
Fuck.exe skrev:Jeg har nogle gange sokker på når jeg trasker rundt i mine birkenstock sandaler, fx hvis jeg skal over at handle eller når jeg går tur om aftenen. Hvordan jeg ser ud når jeg køber mælk i netto kan da på ingen måde interessere folk, og dem der går i spagat over at jeg er fashion roadkill i offentligheden skal da have lov til det. Jeg er bare ligeglad :D

I øvrigt er det super nice med sokker i birkenstock sandaler (dem uden tådelere, selvfølgelig). Fusserne får luft, men er stadig varme :lun:

Birkenstock svarer vel også nogenlunde til dapper eller badetøfler eller hvad sådan nogen nu hedder bare i limousine-versionen?
Det kan forsvares så.
Sjovt nok er sokker i dapper ikke så fælt som sokker i sandaler.

Hvad fa'en er dapper? :forvirret:

Og det allerværste er da netop hvide tennissokker i H2O badesandaler :badr: (Her vist af en eller anden stilforvirret blogger med "fancy" tøfler og ikke de klassiske 90'erversioner. Det gør det ikke bedre!)

Billede

Dapper er sådan nogle fætre på billedet - og jeg vidste altså ikke, hvad de hedder rigtigt. Her har de altid heddet dapper.

Og jeg synes ikke det er så slemt med sokker i dapper.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf cola » 29. jul 2016, 13:07

Ballademager skrev:
cola skrev:Jeg går med sokker i sandaler, hvorfor fordi mine tæer nogle gange blir varme, men absolut ikke varme nok til at jeg kan smide sokkerne også, jeg går som oftest rundt med isklumper, også om sommeren, så for at holde dem bare nogenlunde varme så tager jeg sokker på.


Men hvis du fryser fødderne, hvorfor så ikke tage sko på?

Som sagt, når mine fødder blir for varme, som den dag vi havde 30 grader, der blev mine fødder meget varme i mine sko, så jeg tog sandaler på i stedet, men det betyder ikke at jeg ikke fryser mine tæer, så jeg har sokker på i sandaler, jeg tror ikke den kan skæres mere ud, i hvert fald ved jeg ikke hvordan jeg ellers skal forklare den hvis ikke du forstår den denne gang :-)
1
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf A 7 » 29. jul 2016, 14:24

Guldfisk skrev:
thomassneum skrev:Er det mere "lovligt", når kvinder går med sokker i sandalen?

Billede


Det der bliver jo også bare "hadegaven, der bliver ved at give", når hun opdager sine tan lines midt på skinnebenet.

P.S. Hedder tan lines noget specifikt på dansk, eller er vi ude i "den skarpe overgang man får mellem hvid og rød (brun, hvis man er heldig), når man udsætter både beklædt og nøgen hud for samme mængde sollys".


Men hvis det er argumentet, så burde sokker sammen med bare ben altid være bandlyst. Og sådan ser jeg da mange, der går klædt?
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf Mani » 29. jul 2016, 15:22

For mig er det nok lige så meget et spørgsmål om at sokker som sådan ikke skal være synlige. Jeg synes absolut heller ikke om bare ben med sokker i sko. Hvis det er varmt nok til bare ben er det også varmt nok til ingen sokker eller bare dem der kun dækker fødderne og er gemt i skoen (sokletter?).
Jeg er heller ikke fan af strømper uden på bukserne etc.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf Chachacha » 29. jul 2016, 22:47

^Enig! Sokker er ligesom trusser og bh-stropper. Ingen af delene skal vises frem.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf Fru Sunshine » 29. jul 2016, 22:52

Min sokker må gerne ses, men ikke i sandaler.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: ? Hvorfor er sokker i sandaler det store hade-objekt ?

Indlægaf Animi » 29. jul 2016, 22:59

Jeg har altid ankelstrømper på i mine sneakers, selvom jeg har bare ben. Ellers kommer mine sneakers bare til at lugte fælt af sure tæer.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Mode"