Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Moxy-lady » 23. jul 2016, 13:49

I forbindelse med Aniones tråd omkring (u)passende påklædning til et bryllup kom jeg til at tænke på et stort bryllup jeg var til for nogle år siden. Det var meget formelt med stor reception først og 3 retters middag på fint hotel med overnatning bagefter.
Første gang jeg lagde mærke til den her pige var i kirken. Hun kom gående mod mig i en lys buksedragt, en rigtig fin, elegant en. Uden BH. Og jeg kan love jer for at hendes bryster hoppede rundt. Jeg blev mod min vilje vildt facineret og jeg blev næsten svimmel. Jeg har aldrig set bryster i fri dressur være SÅ aktive før :lol2:

Well, da vi så kom til receptionen stod jeg på et tidspunkt lidt bag hende. Her kunne jeg spotte - igennem dragten - hendes sorte g-strengs trusser. Og til middagen, hvor hun havde skiftet til kjole bemærkede jeg så at hun fremviste seriøst sideboob. Eller... alt undtagen brystvorten.

Hun var ganske kold og hendes veninde var efterfølgende sådan lidt "Nå, sådan er X bare", og ja, fair nok. Det skadede jo ingen og gjorde tværtimod en del unge fyre (og en del knapt så unge) meget glade :lol:

Men, alligevel. Jeg synes at det var en anelse upassende at have sådan noget tøj på til et formelt bryllup (dress code var galla)

Jeg husker også et opslag fra google answer (mener jeg) der blev delt herinde, vist nok i WTF tråden, om en hvis mor havde købt en brudekjole at have på til sønnens bryllup :nerve:

Har I andre ligende historier?
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2592
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Anlewi » 23. jul 2016, 13:56

For mange år siden var jeg til en kollegas bryllup.
Jeg klæder mig altid pænt på til sådanne begivenheder, men måtte konstatere at det ikke afholder andre godnat komme i træsko, slidte cowboybukser og skovmandsskjorte
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Sangius » 23. jul 2016, 13:57

En af min mands venner kom til vores bryllup i en t-shirt med print på og cowboy-bukser. Han skiller sig lidt ud på fotografens billeder, da alle andre som minimum havde en skjorte på.

Jeg må dog indrømme, at jeg først opdagede det på billederne - på selve dagen havde jeg mange andre ting at tage mig af. :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Filipai » 23. jul 2016, 14:09

Min stedbror havde til min stedsøsters bryllup sovet over sig, og derfor kom han uvasket, med ufriseret hår, i ternede shorts, og en stribet t-shirts, brikken over i'et var de lange strømper til.

Det værste er at jeg ikke engang tror han havde ændret på andet, end det med badet, hvis han havde tid..

Til et andet bryllup jeg var til, kom en af mændende i et jakkesæt der seriøst var 20 cm for kort i både bukser og jakke, det så forfærdeligt ud, altså strømperne kunne ikke engang dække det, så der var lige lidt bar hud.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Fru Sunshine » 23. jul 2016, 22:24

Til min venindes bryllup ankom en af gæsterne i en corsage magen til brudens bare i en anden farve og en nederdel, der også var pænt tæt på.
Det kunne have været en tilfældighed, men det var det ikke ifølge gæsten.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. jul 2016, 22:42

Gommens bror, nåede ikke vielsen gr. Arbejde.
Og troppede senere op til fest i slidte jeans med hængerøv og arbejdsskjorte med kuglepenne i lommen og dertil en meget yndig plamage af udtrukket blæk fra de ene pen.

Det var smukt!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Rapfisk » 24. jul 2016, 06:41

Fru Sunshine skrev:Til min venindes bryllup ankom en af gæsterne i en corsage magen til brudens bare i en anden farve og en nederdel, der også var pænt tæt på.
Det kunne have været en tilfældighed, men det var det ikke ifølge gæsten.

:8: :shock:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Purple Haze » 24. jul 2016, 07:24

Var til er, godt nok, uformelt bryllup for nogle år siden, hvor en af de kvindelige gæster havde en kjole på der mest af alt lignede en badedragt med et lårkort skørt.

Hun var vist nok øst-europæer og levede op til alle fordomme. Det var egentlig lidt synd for hende, hun mente jo nok at hun var fint klædt på, men det var altså upassende.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Sophies-mor » 24. jul 2016, 07:33

Mig selv.
Cargo nederdel og hvid t-shirt.
Men min stille protest mod det faktum, at min kæreste som ellers var inviteret med, pludselig ikke måtte komme "da bordplanen ikke går op ellers".
Sjovt nok var det først, da de fandt ud af at han var kvart grønlænder, at bordplanen ikke passede.
Jeg ved ikke om de var bange for, om han drak alt spiritussen selv?
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Muspel » 24. jul 2016, 07:39

Sophies-mor skrev:Mig selv.
Cargo nederdel og hvid t-shirt.
Men min stille protest mod det faktum, at min kæreste som ellers var inviteret med, pludselig ikke måtte komme "da bordplanen ikke går op ellers".
Sjovt nok var det først, da de fandt ud af at han var kvart grønlænder, at bordplanen ikke passede.
Jeg ved ikke om de var bange for, om han drak alt spiritussen selv?


:nerve: wow! Hvor var det upassende af dem! Man afinviterer sku da ikke folk!
9
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Persnikedy » 24. jul 2016, 08:51

En jeg kender skulle til bryllup. Han er altid i tøj der ser vældig behageligt ud... læs mellem linierne

Til det bryllup fik jeg et opkald fra ham et par uger før om jeg ikke godt mente at han kunne have jeans og en fin tshirt på "for jeg kan altså ikke holde skjorter ud.. og slet ikke blazer".
Jeg fik slået fast med syvtommersøm at hvis man er inviteret til galla, så er det galla. Jeans er ikke galla og tshirts med slagord er ikke fucking galla.

Han endte med meget mørke jeans og en kortærmede skjorte... Som bruden strøg for ham på bryllupsdagen
Og overnattede hos brudeparet både 2 dage op til bryllupet og på selve natten og en dag efter imens paret selv var i lejligheden... Takt og tone er vist ikke hans kop te
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2592
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3874

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Anlewi » 24. jul 2016, 09:17

Sophies-mor skrev:Mig selv.
Cargo nederdel og hvid t-shirt.
Men min stille protest mod det faktum, at min kæreste som ellers var inviteret med, pludselig ikke måtte komme "da bordplanen ikke går op ellers".
Sjovt nok var det først, da de fandt ud af at han var kvart grønlænder, at bordplanen ikke passede.
Jeg ved ikke om de var bange for, om han drak alt spiritussen selv?


Jeg var blevet væk
14
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jul 2016, 11:30

En mand der kom i sine almindelige cowboybukser og stribet sweater, men det værste var nu at han ankom uden en gave, ifølge hans logik var det rimeligt, fordi han havde betalt rigtig meget til brudgommens polterabend. Og de penge var "gået tabt" pga noget med at polterabendselskabet skulle spise på en meget fornem restaurant men de havde været så højlydte at de var blevet smidt ud (især brudgommen havde opført sig dårligt derinde). Og det havde altså skuffet denne mand så dybt at han mente brudgommen "skyldte" noget, som så kunne gå lige op med gaven. Der var en del sure miner den aften og længe efter i vennekredsen.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Sophies-mor » 24. jul 2016, 11:31

Ballademager skrev:
Muspel skrev:
Sophies-mor skrev:Mig selv.
Cargo nederdel og hvid t-shirt.
Men min stille protest mod det faktum, at min kæreste som ellers var inviteret med, pludselig ikke måtte komme "da bordplanen ikke går op ellers".
Sjovt nok var det først, da de fandt ud af at han var kvart grønlænder, at bordplanen ikke passede.
Jeg ved ikke om de var bange for, om han drak alt spiritussen selv?


:nerve: wow! Hvor var det upassende af dem! Man afinviterer sku da ikke folk!


Nej, DET gør man ikke, og da slet ikke med bordplanen som undskyldning. Hvis gæsten ellers betyder noget for brudeparret, så får man nok den bordplan til at gå op.

Enig.
Men hverken jeg eller min ex betød åbenbart nok.
Jeg var blevet væk, hvis jeg ikke var blevet tvunget med af mine forældre.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad er det vildeste (upassende) du har oplevet nogen have på til et bryllup

Indlægaf Bimmerdyret » 24. jul 2016, 11:52

Grå joggingbukser og en hvid Iceman t-shirt
1

Tilbage til "Mode"