Hvor køber I højhælede sko?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. jun 2016, 06:59

Jeg er i gang med at lære at bruge højhælede sko og indtil videre har jeg købt billige højhælede med varierende held. Nogle af dem har vist sig at gøre ondt at gå i efter nogen tid. Jeg læste lidt om det på nettet og der stod bl.a. at det var vigtigt at finde nogle, der støttede ens fod ordentligt, at man nogle steder kan få justeret skoen, hvis den er lavet af læder, så man ikke selv skal gå den til og at de dyrere sko ofte er bedre at gå i, fordi de er mere stabile.

Det siger vel egentlig sig selv det med ordentlig støtte af foden, men min manglende erfaring gjorde at jeg har købt flere par, der ikke støtter mine fødder midt på foden. Den anden dag var jeg i Magasin og prøvede dér et par Sofie Schnoor højhælede sandaler, der støttede mig midt på foden. Det var en helt anden oplevelse :dåne: Jeg købte dem ikke, fordi de kun havde det ene par tilbage og den sko, der havde stået i udstillingen var nusset. Jeg vil dog tage i en anden Magasin i dag og se, om de har sandalerne.

Så.. hvis jeg nu skal til at kigge på dyrere højhælede sko (og ja, jeg ved godt at de kan fås meget dyrere end dem, de har i Magasin), hvor skal jeg så kigge? Jeg vil helst kunne prøve skoene, så det skal være fysiske butikker.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jun 2016, 09:32

Prøv at søge på, hvor Art forhandles. Der er mange forskellige typer og udformninger, så jeg ville prøve dem.
(Det ville gøre det nemmere at hjælpe, hvis man vidste hvor de der fysiske butikker skulle ligge henne - :fløjt: )
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf HappyPaww » 2. jun 2016, 10:06

Prøv Clarks - de har en ret god model der sidder godt på foden og som ikke er konet.



Sidespor: Din avatar er måske lige "in your face" nok? Måske er jeg snerpet, men gider ikke have bare bryster smidt i hovedet nu hvor jeg fx sidder på min arbejdsplads...
2
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. jun 2016, 13:12

Fru Sunshine skrev:Prøv at søge på, hvor Art forhandles. Der er mange forskellige typer og udformninger, så jeg ville prøve dem.
(Det ville gøre det nemmere at hjælpe, hvis man vidste hvor de der fysiske butikker skulle ligge henne - :fløjt: )


Ups :blush:

De fysiske butikker skal helst ligge i København. Derudover kommer jeg indimellem forbi Århus.

Jeg er ikke rigtig til den brede hæl, skoene fra Art har, men tak for tippet :)
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. jun 2016, 13:13

Ballademager skrev:Jeg er glad for Ecco og Gabor. De er både fine og gode at gå i :)


Gabor er desværre tit ret smalle og jeg har knyster :(
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jun 2016, 13:42

De Suspekte Bryster skrev:
Fru Sunshine skrev:Prøv at søge på, hvor Art forhandles. Der er mange forskellige typer og udformninger, så jeg ville prøve dem.
(Det ville gøre det nemmere at hjælpe, hvis man vidste hvor de der fysiske butikker skulle ligge henne - :fløjt: )


Ups :blush:

De fysiske butikker skal helst ligge i København. Derudover kommer jeg indimellem forbi Århus.

Jeg er ikke rigtig til den brede hæl, skoene fra Art har, men tak for tippet :)

Der er også smallere hæle, men deres mest solgte er nok klodshælene.

Er du mest til stiletter?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21045

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf catnip » 2. jun 2016, 13:58

Nine West er mit go-to mærke når det kommer til højhælede sko. Høj kvalitet og komfort - i hvert fald til mine fødder (normal bredde, høj svang), også når det er stilletter :)

Jeg tror de har dem i Magasin?
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf Æble » 2. jun 2016, 14:57

Tamaris.
2
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. jun 2016, 20:35

Rosa Espinosa skrev:Vil anbefale Billi Bi. Deres sko kan jeg have på i flere timer, også på dansegulvet, uden at få ondt i fødderne.


De har så mange fede sko og jeg har prøvet rigtig, rigtig mange. De passer bare ikke til min fod :whine:
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. jun 2016, 20:37

Fru Sunshine skrev:
De Suspekte Bryster skrev:
Fru Sunshine skrev:Prøv at søge på, hvor Art forhandles. Der er mange forskellige typer og udformninger, så jeg ville prøve dem.
(Det ville gøre det nemmere at hjælpe, hvis man vidste hvor de der fysiske butikker skulle ligge henne - :fløjt: )


Ups :blush:

De fysiske butikker skal helst ligge i København. Derudover kommer jeg indimellem forbi Århus.

Jeg er ikke rigtig til den brede hæl, skoene fra Art har, men tak for tippet :)

Der er også smallere hæle, men deres mest solgte er nok klodshælene.

Er du mest til stiletter?


Ja, det er jeg nok. I hvert fald smallere hæle, sådan generelt, selvom der er enkelte sko med klodshæle, jeg godt kan lide.
1
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. jun 2016, 20:39

catnip skrev:Nine West er mit go-to mærke når det kommer til højhælede sko. Høj kvalitet og komfort - i hvert fald til mine fødder (normal bredde, høj svang), også når det er stilletter :)

Jeg tror de har dem i Magasin?


Jeg så godt et skilt med det mærke sidst jeg var i Magasin i Århus, men der var ikke så mange sko og ingen der lige fangede mig, så jeg prøvede ikke nogen. Vil kigge i Magasin i København om de har nogen Nine West dér. Tak for tip :)
0
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf De Suspekte Bryster » 2. jun 2016, 20:41

Æble skrev:Tamaris.


Har jeg også nogle stykker af og det ene par er okay gode at gå i, men ingen af dem støtter mig i svangen...
0
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf Guldfuglen » 2. jun 2016, 21:21

Jeg synes, at Wonders laver meget behagelige højhælede sko!
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf Fru Sunshine » 3. jun 2016, 04:27

Hvis jeg udelukkende skal gå ud fra komforten, så vil jeg stadig slå et slag for Art Harlem, fordi gummihælene gør dem fantastiske at gå i. Den er også noget smallere end hælene på f.eks. Bristol.
Jeg ved ikke, om man kan finde noget decideret stiletagtigt inden for de mærker, der sidder perfekt på mine fødder, men måske er der noget hos El Naturalista eller London Fly?
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvor køber I højhælede sko?

Indlægaf avdotja » 4. jun 2016, 07:50

Dette mærke skulle være lavet specielt med henblik på at gøre høje hæle mere behagelige: http://roccamore.com/ men om det er lykkes, skal jeg ikke kunne sige, har dem ikke selv.
0

Tilbage til "Mode"