Flotte ben - hvordan?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Miss_no_More » 8. maj 2016, 12:21

Jo, altså....nu er det jo snart bare-ben sæson, men desværre er mine ben ikke bare tykke men også fyldte med ar :tie: Krydr dette med lidt blodsprængninger og så kan I nok forstå, jeg ikke er så afslappet med bare ben, som jeg ville ønske, jeg var :panik:

Jeg er godt igang med at træne/løbe for at komme fedtet til livs, men hvad kan man ellers gøre for at få pænere ben? :gruble: Jeg er egentlig ikke så vild med selvbruner (synes det lugter af kartofler :blush: ), men er klar over, det ellers ville gøre dem lidt pænere.

Jeg har også hørt om strømpebukser på spray, men har endnu ikke fået det prøvet - kan det anbefales?


Andre gode råd jeg har misset?
0
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf In_your_eyes » 8. maj 2016, 13:06

Til arrene kan du bruge Bio-oil, det er virkeligt godt til ar og strækmærker.
1
:pompom:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf LaScrooge » 8. maj 2016, 13:15

Mine ben trænger også til en opdatering. Kan nogen anbefale en god selvbruner der bare giver et fint gyldent skær?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Animi » 8. maj 2016, 13:31

LaScrooge skrev:Mine ben trænger også til en opdatering. Kan nogen anbefale en god selvbruner der bare giver et fint gyldent skær?


Jeg er ret vild med Doves selvbruner lotion. Især fordi det ikke er en ren selvbruner, så jeg synes det er nemmere at få fordelt jævnt :)
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Viskelæder » 8. maj 2016, 13:57

Når jeg rejser, så får jeg bare så flotte ben (og jeg har ellers virkeligt tykke stylter). Svaret for mig er derfor: sol og en hel masse vand. Så mit råd må være vand og selvbruner (bruger selv Sunspa Tan in a can).
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Skralde » 8. maj 2016, 14:26

Viskelæder skrev:Når jeg rejser, så får jeg bare så flotte ben (og jeg har ellers virkeligt tykke stylter). Svaret for mig er derfor: sol og en hel masse vand. Så mit råd må være vand og selvbruner (bruger selv Sunspa Tan in a can).



Mener du at drikke en masse vand eller hvordan? :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. maj 2016, 14:38

Jeg har også tykke ben med ar og åresprængninger over det hele. Læg dertil løs hud, der flabser ned over knæene. Det er yndigt.

Jeg bruger Doves Selvbrunerlotion, og så blæser jeg på hvad andre siger, og bruger leggings der går lige under knæet eller midt på læggen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Viskelæder » 8. maj 2016, 14:56

Skralde skrev:
Viskelæder skrev:Når jeg rejser, så får jeg bare så flotte ben (og jeg har ellers virkeligt tykke stylter). Svaret for mig er derfor: sol og en hel masse vand. Så mit råd må være vand og selvbruner (bruger selv Sunspa Tan in a can).



Mener du at drikke en masse vand eller hvordan? :genert:



Hehe ja :) Det hjælper på mine ben på appelsinhud, gør dem ligesom mere ensartede osv..
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Skralde » 8. maj 2016, 15:00

Viskelæder skrev:
Skralde skrev:
Viskelæder skrev:Når jeg rejser, så får jeg bare så flotte ben (og jeg har ellers virkeligt tykke stylter). Svaret for mig er derfor: sol og en hel masse vand. Så mit råd må være vand og selvbruner (bruger selv Sunspa Tan in a can).



Mener du at drikke en masse vand eller hvordan? :genert:



Hehe ja :) Det hjælper på mine ben på appelsinhud, gør dem ligesom mere ensartede osv..


Orv endnu en grund til at jeg burde tage mig sammen og drikke noget mere vand :genert:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Miss_no_More » 8. maj 2016, 15:11

Dikus skrev:Strømpebukser!

Undskyld. Lidelsesfælle.


Ja, men dem vil jeg helst ikke bruge om dagen. Der er jeg mere til naturlige ben - som er sølet ind i selvbruner og alverdens spray :lol2:
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Miss_no_More » 8. maj 2016, 15:16

Viskelæder skrev:Når jeg rejser, så får jeg bare så flotte ben (og jeg har ellers virkeligt tykke stylter). Svaret for mig er derfor: sol og en hel masse vand. Så mit råd må være vand og selvbruner (bruger selv Sunspa Tan in a can).


Jeg har netop været på solsengen i dag i anledningen af det skønne vejr :cool: Måske jeg skulle prøve noget selvbruner også.

Vand drikker jeg allerede nok af - synes jeg. Hvor meget er "meget vand" ca.? :gruble: Tror jeg drikker halvanden liter om dagen.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Miss_no_More » 8. maj 2016, 15:18

Animi skrev:
LaScrooge skrev:Mine ben trænger også til en opdatering. Kan nogen anbefale en god selvbruner der bare giver et fint gyldent skær?


Jeg er ret vild med Doves selvbruner lotion. Især fordi det ikke er en ren selvbruner, så jeg synes det er nemmere at få fordelt jævnt :)


Tak! :kys: Jeg brugte netop Dove engang, men siden jeg er gået over til at smøre mig med mandelolie, har jeg glemt alt om den. Den er jo egentlig ret fantastisk.

Jeg må have mig en igen :gogo:
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Miss_no_More » 8. maj 2016, 15:22

Fru Sunshine skrev:Jeg har også tykke ben med ar og åresprængninger over det hele. Læg dertil løs hud, der flabser ned over knæene. Det er yndigt.

Jeg bruger Doves Selvbrunerlotion, og så blæser jeg på hvad andre siger, og bruger leggings der går lige under knæet eller midt på læggen.


Det er fandme sejt bare at 'give fucks' :gogo: Der er jeg desværre bare ikke helt endnu, da jeg bliver voldsomt selvbevidst, når de er helt naturelle. Men måske er det DET, jeg skal øve mig på :)
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. maj 2016, 15:46

Miss_no_More skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har også tykke ben med ar og åresprængninger over det hele. Læg dertil løs hud, der flabser ned over knæene. Det er yndigt.

Jeg bruger Doves Selvbrunerlotion, og så blæser jeg på hvad andre siger, og bruger leggings der går lige under knæet eller midt på læggen.


Det er fandme sejt bare at 'give fucks' :gogo: Der er jeg desværre bare ikke helt endnu, da jeg bliver voldsomt selvbevidst, når de er helt naturelle. Men måske er det DET, jeg skal øve mig på :)

Jeg er også ekstremt selvbevidst, når det drejer sig om mine knæ, så der skal være virkelig ekstremt varmt, før de bliver vist frem.
Så er det, jeg hopper i korte leggings.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf girl_beat » 8. maj 2016, 16:14

Jeg hepper også på Doves selvbruner :gogo:

Eller, endnu bedre: først bodyscrub og barbering i badet, godt med almindelig bodylotion og så selvbruneren en times tid efter. Hvis du så også har en have eller en altan, hvor du kan 'grundlægge' en smule farve først, så er der ingen undskyldning for ikke at lufte benene :)
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Mode"