Flotte ben - hvordan?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Muin
Indlæg: 37
Tilmeldt: 23. okt 2015, 15:59
Kort karma: 5
Likede indlæg: 42

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Muin » 8. maj 2016, 16:28

Efterhånden som sommeren går, begynder jeg at flashe mine helt hvide ben. Det tager altid lidt tid, før jeg tør - men jeg vil virkelig gerne kunne gå rundt og se ud som jeg gør, uden at føle mig så forkert - bare fordi jeg er meget hvid, og ikke kan blive brun.

Jeg er egentlig selv glad for min lyse hud. Det er bare ikke sjovt når der er en generel konsensus om at lys hud og hvide ben er grimt :( Som yngre prøvede jeg, pga. dette ydre pres, at gå i solarium (heldigvis ikke særlig mange gange), og diverse former for bruncreme. Jeg bliver bare aldrig venner med bruncreme, må jeg erkende. Så nu accepterer jeg min hvide hud - og går med bare ben, når jeg først har turdet kaste mig ud i det den første gang...

I Indien bliver det omvendt anset som grimt at være for mørk - derfor kan man købe "whitening"-creme, på samme måde som buncreme herhjemme.
Det er altså en lidt tosset verden vi lever i.
6
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Petrix » 8. maj 2016, 16:32

Trænede ben er de pæneste ben
fjern hårene
giv dem lidt solskin
smør dem ind i en lækker fugtgivende creme
0
27102021
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Skralde » 8. maj 2016, 18:41

Det farvede dove creme kan det kun ses på blege ben, eller har det også en effekt på semi blege stænger? :D
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf girl_beat » 8. maj 2016, 19:11

Skralde skrev:Det farvede dove creme kan det kun ses på blege ben, eller har det også en effekt på semi blege stænger? :D

Jeg synes, den giver lidt brune ben et ekstra 'touch' og udjævner farven, hvis man ikke har fået lige meget på alle sider :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Skralde » 8. maj 2016, 19:24

girl_beat skrev:
Skralde skrev:Det farvede dove creme kan det kun ses på blege ben, eller har det også en effekt på semi blege stænger? :D

Jeg synes, den giver lidt brune ben et ekstra 'touch' og udjævner farven, hvis man ikke har fået lige meget på alle sider :-D


Haha, skønt! Jeg må prøve den :gogo:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. maj 2016, 20:07

Skralde skrev:Det farvede dove creme kan det kun ses på blege ben, eller har det også en effekt på semi blege stænger? :D

Den virker på mine smågrumsede ben.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf JoyNips » 8. maj 2016, 20:14

Jeg har lige smidt st moritz selvbruner på stængerne, det hjælper lidt, men jeg gider nu ikke at gemme dem væk bare fordi de er blege.

Hvis de er hårløse er de fine nok til at blive sluppet fri. Også selvom de er blege og jeg har cankles.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf SoMaPe » 8. maj 2016, 20:30

Højfaktor solcreme og ud i solen med dem :)
0
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Flotte ben - hvordan?

Indlægaf Grissebassen » 9. maj 2016, 14:10

Jeg har også tykke, arrede og grimme ben. Heldigvis bliver jeg hurtigt brun, og synes virkelig det gør en stor forskel. Så selvbruner, som mange har forslået, hjælper måske. Derudover synes jeg der kan være ret stor forskel på, hvilket snit man har på sin kjole/shorts og hvilke sko man har på til. Så måske kunne du prøve dig lidt frem med forskellige outfits?
I forhold til at give no fucks, så startede jeg med at øve mig i min gårdhave og supermarkedet med at have shorts på. For mig er det altid lidt grænseoverskridende at flashe sin bare hud på sommerens første dage. Men det handler jo om tilvænning, når man skal blive komfortabel i noget nyt.
1

Tilbage til "Mode"