Anbefal en bh/top til storbarmet pige som hader bh’er

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16978
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21148

Re: Anbefal en bh/top til storbarmet pige som hader bh’er

Indlægaf Misantropen » 10. okt 2023, 16:52

Ata skrev:
Misantropen skrev:Hvad er det for nogen? :gruble: :D

Altså, det jeg mente var, at de mest elastiske bh’er også er dem, hvor elastikken er så elastisk/løs, at den ender med at sidde halvvejs oppe på brystet. Og så virker den jo ikke helt efter hensigten.

Nå, på den måde. Det har jeg aldrig oplevet.
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11341
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1796
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23474

Re: Anbefal en bh/top til storbarmet pige som hader bh’er

Indlægaf Mani » 10. okt 2023, 18:01

Ata skrev:Ja, det er jo nok rigtig nok. Især fordi hun går ig gemmer barmen lidt ved at ludde i skuldrene…

Jeg foretrækker klart sports-bh'er og går jævnligt i dem til hverdag også. Mine er elastiske, men med en ryglukning og i almindelige bh-størrelser. De minimerer min barm og støtter samtidig. Jeg er til gengæld ikke ret glad for blonder og bøjler der sjældent gør noget godt for min komfort.
Jeg bruger primært disse, men er i tvivl om de passer din datters størrelse: https://dk.triumph.com/triaction?utm_me ... GiEALw_wcB
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6347
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 755
Likede indlæg: 15044

Re: Anbefal en bh/top til storbarmet pige som hader bh’er

Indlægaf Ata » 10. okt 2023, 18:24

Mani skrev:
Ata skrev:Ja, det er jo nok rigtig nok. Især fordi hun går ig gemmer barmen lidt ved at ludde i skuldrene…

Jeg foretrækker klart sports-bh'er og går jævnligt i dem til hverdag også. Mine er elastiske, men med en ryglukning og i almindelige bh-størrelser. De minimerer min barm og støtter samtidig. Jeg er til gengæld ikke ret glad for blonder og bøjler der sjældent gør noget godt for min komfort.
Jeg bruger primært disse, men er i tvivl om de passer din datters størrelse: https://dk.triumph.com/triaction?utm_me ... GiEALw_wcB

Tak! Der er mange gode bud hvor omkreds og skål kan kombineres som det passer. :gogo:
1

Tilbage til "Mode"