Graduation - help!

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Graduation - help!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 5. jun 2022, 18:58

Jeg har før fået så meget hjælp herinde i forhold til at give min garderobe et tiltrængt pust af farve og form - så nu håber jeg at i kan hjælpe mig lidt igen :genert: .

Her i næste måned er jeg sådan helt officielt færdigt med min kandidat og færdig på Uni. Derfor holder de graduation ceremony - det er England, så vi skal have fancy (sorte, firkantede) hatte og gowns (sort med grøn/lilla silke bag på) på.
Dress code for dagen er formal og smart, så det forventes at vi klæder os herefter.

Jeg har absolut ingen idé om hvad jeg skal have på og jeg er ikke sikker på min garderobe har noget, der falder under den kategori. Her var det så jeg tænkte at der er mange herinde, som har rimelig godt forstand på mode, dress codes og hvad der klæder forskellige kropstyper. Så jeg håber lidt i kan hjælpe (igen!) :genert: .

Jeg er platinblond med blå øjne og selv med min nuværende tan, er jeg forholdsvis dansker bleg. Jeg regner ikke med at skulle have fake-tan på og er også en dør til at accessorise.
Derudover er jeg kun 161.5 cm høj (den halve cm gør hele forskellen! :stoned: ), slank med lille brystparti og halvstor bagdel (for min størrelse anyway). Jeg kan generelt godt lide farver, men er også lidt bange for dem :lol:
Jeg kan rigtig godt lide kjoler, da jeg har det med at ligne en uformelig klump i playsuits og er også lidt afskrækket fra jumpsuits.

Selvfølgelig vil jeg gerne se så godt ud som muligt, men jeg er virkelig dårlig til at finde balance mellem under og overstated, så håber der sidder nogle derude der kan give inspiration eller hjælpe med at finde noget.
Helst så billigt som muligt, men prisen er ikke afgørende - det er jo ikke hver dag man graduere fra en kandidat! :genert:
2

Tilbage til "Mode"