Kjoler til årets fester

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Sophies-mor » 27. jun 2022, 20:09

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.1073140002.html
Jeg skal have denne på til september.
Umiddelbart med nude tilbehør (sko og taske) og mere smæk på med smykker og makeup.
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf HappyPaww » 27. jun 2022, 20:50

Kolibrien skrev:Er denne kjole for kedelig/plain til et sommerbryllup? Det er et et traditionelt bryllup med vielse, reception og middag et fint sted.

Jeg ville nok vælge noget med lidt mere farve til et sommerbryllup.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf HappyPaww » 27. jun 2022, 20:51

Og apropos farver er jeg selv faldet over denne YAS kjole og sko fra Pavement som bliver outfittet til det "store" bryllup vi skal til om et par uger.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf HappyPaww » 27. jun 2022, 20:54

Lone skrev:
Danseprinsesse skrev:Jeg skal til bryllup i udlandet i august (hvor det bliver varmt!).
Dresscode er lang kjole. Jeg foretrækker selv ærmer til minimum over albuen, og vil gerne finde noget behageligt og luftigt.
Kan godt lide (iøjnefaldende) prints og er ikke bange for farver - leder umiddelbart ikke efter ensfarvet, så skal stoffet/snittet i hvert fald være anderledes.

I næste weekend skal jeg også til (et mere afslappet) bryllup, hvor jeg gerne vil bruge samme kjole.

Budget: under 1.000 kr.

Har I gode idéer til konkrete kjoler, eller hvor jeg skal kigge?


Måske noget fra Sissel Edelbo? På udsalg kan det findes under kr. 1000,-
Eksempelvis
https://sissel-edelbo.dk/products/belin ... ess-no-197
https://sissel-edelbo.dk/products/belin ... ess-no-188
https://sissel-edelbo.dk/products/venic ... ress-ochre
https://sissel-edelbo.dk/products/holiday-dress-no-114

Jeg kom til at hapser den første kjole til det havebryllup vi skal til i august :blush: Den er virkelig fin!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Miss_no_More » 27. jun 2022, 22:39

Hvordan er denne til et sommerbryllup? :gruble: Altså mht. farven - den er jo hvid med mønster, men går det an eller er det no go til bryllup?

IMG_20220628_003313.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf HappyPaww » 28. jun 2022, 15:30

Miss_no_More skrev:Hvordan er denne til et sommerbryllup? :gruble: Altså mht. farven - den er jo hvid med mønster, men går det an eller er det no go til bryllup?

IMG_20220628_003313.jpg

Helt sikkert ok :)
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf LaScrooge » 28. jun 2022, 18:36

Kolibrien skrev:Er denne kjole for kedelig/plain til et sommerbryllup? Det er et et traditionelt bryllup med vielse, reception og middag et fint sted.


Jeg ville også finde noget mere festligt, farvestrålende og lidt mindre tilknappet til et bryllup.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf LaMariposa » 29. jun 2022, 06:25

LaScrooge skrev:
Kolibrien skrev:Er denne kjole for kedelig/plain til et sommerbryllup? Det er et et traditionelt bryllup med vielse, reception og middag et fint sted.


Jeg ville også finde noget mere festligt, farvestrålende og lidt mindre tilknappet til et bryllup.


Enig. Synes egentlig, at farverne sagtens ville kunne gå, men sammen med kraven synes jeg, det bliver lidt for kontor-agtigt til et bryllup.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Stitch » 2. jul 2022, 08:12

Jeg skal bruge hjælpe til en kjole eller jumpsuit.

Jeg skal til bryllup d.23/7. Det er et uformelt bryllup, hvor der også bliver grillet. Det foregår både indenfor og udenfor.
Jeg er typen, der nærmest kun går i sort tøj, men da de begge er katolikker, går det hverken med sort, rødt eller hvidt tøj (selvom det ikke er et kirkebryllup).

Hvad ville I gå efter? Ikke lyst tøj eller de ovennævnte farver.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Kanga » 2. jul 2022, 08:53

Jeg er helt tosset med den grønne, som er fremme. Jeg købte en kjole fra Co'coture sidste år. Den er fantastisk flot.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf LaMariposa » 2. jul 2022, 10:24

Stitch skrev:Jeg skal bruge hjælpe til en kjole eller jumpsuit.

Jeg skal til bryllup d.23/7. Det er et uformelt bryllup, hvor der også bliver grillet. Det foregår både indenfor og udenfor.
Jeg er typen, der nærmest kun går i sort tøj, men da de begge er katolikker, går det hverken med sort, rødt eller hvidt tøj (selvom det ikke er et kirkebryllup).

Hvad ville I gå efter? Ikke lyst tøj eller de ovennævnte farver.


Hvilken type kjoler kan du lide?
0
:lun: Be brave
pinkmoon
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 12. jan 2020, 14:59
Kort karma: 187
Likede indlæg: 6762

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf pinkmoon » 2. jul 2022, 10:43

Stitch skrev:Jeg skal bruge hjælpe til en kjole eller jumpsuit.

Jeg skal til bryllup d.23/7. Det er et uformelt bryllup, hvor der også bliver grillet. Det foregår både indenfor og udenfor.
Jeg er typen, der nærmest kun går i sort tøj, men da de begge er katolikker, går det hverken med sort, rødt eller hvidt tøj (selvom det ikke er et kirkebryllup).

Hvad ville I gå efter? Ikke lyst tøj eller de ovennævnte farver.


Navy måske? Hvis du føler dig bedst tilpas i sort er det måske tæt nok på til du ikke føler dig off hele dagen.
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Stitch » 2. jul 2022, 15:23

LaMariposa skrev:
Stitch skrev:Jeg skal bruge hjælpe til en kjole eller jumpsuit.

Jeg skal til bryllup d.23/7. Det er et uformelt bryllup, hvor der også bliver grillet. Det foregår både indenfor og udenfor.
Jeg er typen, der nærmest kun går i sort tøj, men da de begge er katolikker, går det hverken med sort, rødt eller hvidt tøj (selvom det ikke er et kirkebryllup).

Hvad ville I gå efter? Ikke lyst tøj eller de ovennævnte farver.


Hvilken type kjoler kan du lide?


Jeg er ikke til for korte kjoler og så er jeg 174 og størrelse L.

Jeg går egentlig mest i sort og bukser, så ved ikke rigtig, hvad jeg er til ellers :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Stitch » 2. jul 2022, 15:23

pinkmoon skrev:
Stitch skrev:Jeg skal bruge hjælpe til en kjole eller jumpsuit.

Jeg skal til bryllup d.23/7. Det er et uformelt bryllup, hvor der også bliver grillet. Det foregår både indenfor og udenfor.
Jeg er typen, der nærmest kun går i sort tøj, men da de begge er katolikker, går det hverken med sort, rødt eller hvidt tøj (selvom det ikke er et kirkebryllup).

Hvad ville I gå efter? Ikke lyst tøj eller de ovennævnte farver.


Navy måske? Hvis du føler dig bedst tilpas i sort er det måske tæt nok på til du ikke føler dig off hele dagen.


God ide. Havde helt glemt den farve findes. Synes alt er lysepastelfarver, når jeg kigger.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf catnip » 2. jul 2022, 16:06

Det er lidt et snyde-indlæg, men jeg har lige haft den her fantastiskhed på til en last minute super casual bryllups reception i dag. Jeg havde flade brune lædersandlaer på til, bredt brunt læderbælte i livet, denim jakke, store stacked armbånd og en skuldertaske i brunt læder.

Billede

Den har hængt i skabet siden før pandemien og bare ventet på at blive taget i brug - jeg købte den fordi man aldrig kan få for mange gule kjoler :lun:
13
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Mode"