Kjoler til årets fester

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf godtnavn » 23. jul 2022, 11:31

Jeg har købt denne kjole til en rund fødselsdag vi skal til (ingen bryllupper eller konfirmationer denne sommer, så måtte bruge fødselsdagen som undskyldning for ny kjole). Jeg er helt skudt i den, den er så fin og sidder godt, men, jeg havde ikke lige overvejet bh-problemet, jeg bruger i-skål så skal have fundet en bh, men nogen bud på hvordan stropperne skal gå for at skjules af kjolen? Eller er det bare en kjole hvor man er nødt til at gå bh-løs?

Og nårh ja, nok godt at huske et billede :lol:

Billede
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Spjaerten » 23. jul 2022, 11:36

godtnavn skrev:Jeg har købt denne kjole til en rund fødselsdag vi skal til (ingen bryllupper eller konfirmationer denne sommer, så måtte bruge fødselsdagen som undskyldning for ny kjole). Jeg er helt skudt i den, den er så fin og sidder godt, men, jeg havde ikke lige overvejet bh-problemet, jeg bruger i-skål så skal have fundet en bh, men nogen bud på hvordan stropperne skal gå for at skjules af kjolen? Eller er det bare en kjole hvor man er nødt til at gå bh-løs?

Og nårh ja, nok godt at huske et billede :lol:

Billede

Vil tro en bh hvor man kan lave kryds på ryggen vil passe helt fint.
Tænker ikke en stropløs er super god med en I skål
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Purple Haze » 23. jul 2022, 11:37

godtnavn skrev:Jeg har købt denne kjole til en rund fødselsdag vi skal til (ingen bryllupper eller konfirmationer denne sommer, så måtte bruge fødselsdagen som undskyldning for ny kjole). Jeg er helt skudt i den, den er så fin og sidder godt, men, jeg havde ikke lige overvejet bh-problemet, jeg bruger i-skål så skal have fundet en bh, men nogen bud på hvordan stropperne skal gå for at skjules af kjolen? Eller er det bare en kjole hvor man er nødt til at gå bh-løs?

Og nårh ja, nok godt at huske et billede :lol:

Billede

Kan du ikke prøve med sådan en hvor man kan krydse stropperne på ryggen?
De plejer ikke at gå så langt ud på skuldrene.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Spjaerten » 23. jul 2022, 11:38

Hov ps der findes vist en dims der kan sættes på stopperne på ryggen så de trækkes mod hinanden
Så vil stropperne på skulderen også flygte fint med kjolens facon
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Stitch » 25. jul 2022, 17:28

Stitch skrev:Jeg skal bruge hjælpe til en kjole eller jumpsuit.

Jeg skal til bryllup d.23/7. Det er et uformelt bryllup, hvor der også bliver grillet. Det foregår både indenfor og udenfor.
Jeg er typen, der nærmest kun går i sort tøj, men da de begge er katolikker, går det hverken med sort, rødt eller hvidt tøj (selvom det ikke er et kirkebryllup).

Hvad ville I gå efter? Ikke lyst tøj eller de ovennævnte farver.



Jeg vil bare lige sige tak for hjælpen :) Jeg var til brylluppet i lørdags og endte i en navy kjole med navy/beige høje sandaler til og en clutch. Det var så hyggeligt og jeg følte mig fin og klædt på til lejligheden.

Tak for jer :worship:
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf FrøkenM » 27. sep 2022, 10:42

Jeg overvejer kraftigt at tage denne her på til Landsmøde-festen i den kommende weekend. Jeg synes simpelthen den er tæt på at være det smukkeste stykke tøj jeg har købt i år :love: Billede
Jeg er bare virkelig i tvivl om stylingen for det bliver nok for koldt til de bare ben med et par hæle jeg egentlig har haft i tankerne :grube:

Nogen forslag - eller skal jeg finde noget andet i skabet :D
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1094

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf Mivsen » 27. sep 2022, 11:03

FrøkenM skrev:Jeg overvejer kraftigt at tage denne her på til Landsmøde-festen i den kommende weekend. Jeg synes simpelthen den er tæt på at være det smukkeste stykke tøj jeg har købt i år :love: Billede
Jeg er bare virkelig i tvivl om stylingen for det bliver nok for koldt til de bare ben med et par hæle jeg egentlig har haft i tankerne :grube:

Nogen forslag - eller skal jeg finde noget andet i skabet :D



Den er bare så flot :love2:

Jeg ville tage et par tynde sorte nylonstrømper på og et par stiletter eller ankelstøvler med hæl :D
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Kjoler til årets fester

Indlægaf FrøkenM » 17. dec 2022, 15:51

Jeg overvejer om dette skal være mit juleoutfit :santa2:

Kjolen er fra YAS

Billede

Jeg tænker umiddelbart røde strømpebukser eller sorte Hype the Detail med guldhjerter, guldsmykker og løst hår eventuelt med krøller :)
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Mode"