Kan man få verificeret tasker?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Kan man få verificeret tasker?

Indlægaf Daflo » 15. feb 2016, 19:31

Jeg overvejer at købe en brugt Mulberry taske.
Der er flere sælgere der foreslår at man mødes ved butikken og får den verificeret inden handlen, men jeg læser flere og flere steder at butikkerne ikke vil verificere. Det kan jeg godt forstå hvis de ikke vil bruge tid på, så er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Kan man få verificeret tasker?

Indlægaf Chachacha » 15. feb 2016, 19:39

Det har jeg altid hørt, at de har afvist, men det kan da godt være, at en venlig ekspedient vil gøre det alligevel. Dog ville jeg ikke stole på svaret - det er jo ikke nødvendigvis kendere men salgsassistenter, der står bag disken... Tror både de kunne finde på at betvivle en ægte og det modsatte.

Jeg ville i stedet bede om billeder til at få den verificeret på PurseForum eller alternativt betale for en authentication service hos fx http://www.authenticate4u.com/Home.html
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kan man få verificeret tasker?

Indlægaf kidkomb » 15. feb 2016, 19:48

I det hele taget har jeg mere end almindelig svært ved at forstå, hvordan det kan være så svært for folk, at gemme deres kvitteringer. Det giver vitteligt ikke mening for mig.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Kan man få verificeret tasker?

Indlægaf Daflo » 15. feb 2016, 20:15

Jeg kan sagtens forstå butikkerne ikke vil bruge tid på det, og risikere problemer hvis de får godkendt en falsk taske.

Jeg har aldrig hørt om authentication services før, det virker smart og som noget jeg helt sikkert vil prøve. Det virker ikke dyrt for den ekstra sikkerhed man får.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Kan man få verificeret tasker?

Indlægaf Krølle » 15. feb 2016, 20:44

No1 skrev:
kidkomb skrev:I det hele taget har jeg mere end almindelig svært ved at forstå, hvordan det kan være så svært for folk, at gemme deres kvitteringer. Det giver vitteligt ikke mening for mig.


Især ikke på dyre varer, det er virkelig sært. Det samme med folk, der får Mulberry ting som gave. Man får stadigvæk en gavekvittering med.


Jeg har ikke kvitteringer på nogen af mine :genert: Mulberry, that is.

I dag ville jeg nok sørge for at holde styr på den slags, men i de år, hvor jeg købte mine, gik det vist lige lovligt stærkt. Med andre ord findes der altså nok en del ægte men kvitteringsløse tasker derude :blush:

Når det er sagt, betyder en kvittering ikke en døjt for mig. Det er noget af det nemmeste at fake, og jeg ville aldrig købe en taskemodel, jeg ikke kendte 100%, uden en ekstern verifikation.
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Kan man få verificeret tasker?

Indlægaf Aima » 16. feb 2016, 02:53

^ Jeg tror, jeg kan finde kvittering på den sidste taske jeg købte, resten aner jeg ikke hvor er. De er sikkert blevet lagt mellem fødselsdagskort og 'vigtige' breve, som jeg så på et eller andet tidspunkt har skimmet hurtigt igennem og smidt ud. Jeg lærer bare aldrig det der, selvom jeg egentlig også selv har svært ved at forstå det kan være så svært at gemme nogle kvitteringer. Men det er det altså.

Anyway, jeg har faktisk aldrig hørt om nogen der har fået verificeret en taske i en fysisk butik. Jeg ville bruge PurseForum.
1
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Mode"