Hjælp mig med at finde mine brudesko

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 15. feb 2016, 09:10

Jeg skal giftes d. 30. Juli, og da min kjole skal lægges op lige om lidt skal jeg snart have fundet sko, således at kjolen får den rette længde. Jeg er dog temmelig udfordret af at

A. Jeg er kræsen
B. Jeg går stort set kun i sorte sko, og 75% af tiden støvler, og det passer bare ikke særlig godt til brudekole
C. Jeg vil have nogen jeg kan bruge bagefter, altså noget der ikke er for langt fra min stil normalt.
D. Jeg synes de fleste brudeagtige sko er meget lidt kønne.

Havde jeg haft råd havde jeg nok købt et par Louboutin Pigalle i nude lak eller et par Valentino rockstud i samme farve, men det er budgettet ikke til. Vi ligger omkring 1500 kr. Men kan evt. Strække mig op til 2000 kr. Hvis de er HELT rigtige - det må dog meget gerne gøres billigere.

Farvemæssigt kan jeg lide nude lak (eller til nøds almindeligt skind), rødt ruskind, grå (skind eller ruskind) - og sort, men det tror jeg altså ikke går til, hvor meget jeg end gerne ville det. Jeg har ellers fundet et par lig rockstudsne i sort skind/ruskind, til en pris jeg kan betale, men jeg tror altså det bliver for hårdt.

Formmæssigt er jeg til noget ala billederne: altså en klassisk, semispids pump med stilethæl og uden plateau, eller noget semiåbent, gerne med remme. Jeg vil helst undgå sandaler.

Forslag modtages med kyshånd og evig taknemmelighed og grønne kort i spandevis gives! Jeg bruger str. 36.

Billede
Billede
Billede
Billede
Senest rettet af StripesAddict 15. feb 2016, 13:25, rettet i alt 1 gang.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 15. feb 2016, 13:08

No1 skrev:Hvor høj må hælen være? :)

Altså jeg har som sådan ikke nogen grænse :) jeg køber skifte sko også. Men 10 cm. Er nok realistisk og de må også godt være lavere. Synes normalt ikke lave hæle er så pæne, men på Valentinoerne synes jeg det fungerer.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf flicka » 15. feb 2016, 20:11

Hvad med de her? Eller er de for kedelige?

Billede
Billede
http://www.shoescribe.com/dk/women/pumps_cod44992095up.html#dept=ssjustinw

Umiddelbart ville jeg vælge at hoppe på drømmeskoene og skære blomster eller andet gøgl fra, hvis jeg skulle vælge :genert:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 16. feb 2016, 07:42

Tusind tak for jeres forslag.

Jeg har luret meget på de nude fra Pura Lopez, men de er udsolgt i min størrelse alle steder, sådan lige umiddelbart (jeg bruger str. 36, det burde jeg nok have skrevet fra start af). De har ellers været det tætteste jeg er kommet i min egen søgning, og finder jeg ikke andet bliver det nok noget lig dem eller de røde Flicka viser. De er jo lækre, klassiske og super anvendelige, men på samme tid er kjolen jo meget, så jeg tænker det måske kunne være godt med noget med lidt mere spræl? :gruble:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf lillebjoern » 16. feb 2016, 08:25

Nu har jeg snuset lidt rundt - disse er alle i din størrelse. Er der måske noget her?

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 17. feb 2016, 06:44

^tak for dine forslag, lillebjørn :kys:

Nr. 2. er rigtig pæne, har du et link til dem? Dem med nitter har jeg også kigget på, dog i nude med sort rem, eller lysegrå. De er stadig i mit baghoved, men jeg er nok lige lidt mere forelsket i dem jeg har fundet der minder om nitteskoene i mit eget indlæg, men som kun fåes ... i sort :rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf Tricolette » 18. feb 2016, 13:17

Hvad med et par fra Sargossa - der er flere fine modeller og farver at vælge imellem

http://sargossa.com/collections/all
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf LaScrooge » 19. feb 2016, 08:52

Tricolette skrev:Hvad med et par fra Sargossa - der er flere fine modeller og farver at vælge imellem

http://sargossa.com/collections/all


Jeg er helt vild med dem med lasercut læder :love: Jeg ville ønske flere af dem kom med en lavere hælhøjde så jeg også kunne gå med dem.
0
And we both know: I will be delicious
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 19. feb 2016, 14:19

Tricolette skrev:Hvad med et par fra Sargossa - der er flere fine modeller og farver at vælge imellem

http://sargossa.com/collections/all


Tak for dit forslag :kys: der var desværre ikke lige noget.

De nude Pura Lopez er kommet på lager i min størrelse igen, så nu har jeg prøvet at bestille dem hjem, til en start.

Tak for jeres hjælp :kys: skulle I sidde med flere gode forslag i ærmet hører jeg stadig gerne fra jer.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf lillebjoern » 20. feb 2016, 10:04

StripesAddict skrev:^tak for dine forslag, lillebjørn :kys:

Nr. 2. er rigtig pæne, har du et link til dem? Dem med nitter har jeg også kigget på, dog i nude med sort rem, eller lysegrå. De er stadig i mit baghoved, men jeg er nok lige lidt mere forelsket i dem jeg har fundet der minder om nitteskoene i mit eget indlæg, men som kun fåes ... i sort :rulle:


Ja, da :) Her: http://us.asos.com/Head-over-Heels-By-D ... p=L1Byb2Qv

Men ja, de er ret fede, dem med nitterne! Det er så ærgerligt når man lige drømmer om den helt perfekte sko, og så findes de bare ikke i de farver. :(
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf flicka » 21. feb 2016, 09:42

De her ligner godt nok Valentino rockstuds'ene ret meget, men den lyse kunne måske være et billigt bud?

http://www.zancasonne.dk/shop/search-1.html?keyword=catarina
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 23. feb 2016, 09:19

Tak lillebjørn og Flicka :kys:

De er fine dem du har fundet flicka, men de er nok liiige tæt nok på, og så dur jeg bare ikke til sko i imiteret læder. Det er ikke nemt, altså! Men jeg er virkelig glad for indsatsen :kys:

Pura'erne skulle være ankommet til pakkeboks her til morgen, så må vi se om de dur.
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 23. feb 2016, 09:50

No1 skrev:Steve Madden har lavet et par, der ligner pura'erne, men til en billigere penge.


Hvor har du set dem henne? :kys: Det er egentlig ikke fordi prisen er et problem, jeg synes de 1300 kr. jeg kom af med hos Zalando er fair nok, jeg havde nok bare stadig håbet jeg kunne finde noget lidt mere spændende :genert:
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 23. feb 2016, 10:26

No1 skrev:
StripesAddict skrev:
No1 skrev:Steve Madden har lavet et par, der ligner pura'erne, men til en billigere penge.


Hvor har du set dem henne? :kys: Det er egentlig ikke fordi prisen er et problem, jeg synes de 1300 kr. jeg kom af med hos Zalando er fair nok, jeg havde nok bare stadig håbet jeg kunne finde noget lidt mere spændende :genert:


Nej, det kan jeg godt forstå. :D

Steve madden Pronto pumps - kan fås inde på zalando. Kan ikke lige få linket til at virke fra telefonen, men de er derinde. :)


Jeg er glad for jeg ikke virker helt bims :D

Tak for det, jeg holder dem lige i baghovedet, hvis de andre ikke dur :kys:
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hjælp mig med at finde mine brudesko

Indlægaf StripesAddict » 4. mar 2016, 20:09

Har fået de nude fra Pura Lopez hjem, og de er rigtig pæne, men jeg håber nok stadig jeg kan finde noget med lidt mere "ooomph". Jeg har et par i kikkerten, som også er bestilt hjem, men de kommer fra USA så der går nok lige en uges tid inden de er her. Jeg satser dog på at ét af de to par bliver mine høje sko.

Så mangler jeg bare skifteskoene. Jeg er lidt forelsket i idéen om et par leopard mønstede. Jeg har kigget på dem her, men de er udsolgt i min str. Hvis nogen skulle have set noget lignende hører jeg meget gerne fra jer :kys: - altså en flad sko (eller en sko med lav/bred hæl) i leoprint, og gerne med spids snude og remme - de må også gerne være mere lukkede end dem her, eller i stil med de der ballerinaer med spids snude og snørre, som er fremme pt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Mode"