Story læderarmbånd

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
hejdi
Indlæg: 242
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 91

Story læderarmbånd

Indlægaf hejdi » 5. dec 2021, 09:28

Jeg har et Story læderarmbånd af ældre dato (fra dengang Kranz & Ziegler ejede det), hvor magnetlåsen i den ene ende bliver ved med at gå løs, selvom jeg har prøvet at lime med limpistol.
Jeg ville egentlig gerne have et nyt armbånd da jeg har en del vedhæng - men kun hvis låsen holder bedre.
Er der nogen der har erfaring med om dem man kan købe nu, holder bedre? Evt. om der er sket en forbedring siden Christina Hembo overtog brandet?
Eller hvordan med Christina læderarmbåndene - er de bedre? Og passer vedhæng til Story også til Christina armbåndene?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9775
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 796
Likede indlæg: 7981

Re: Story læderarmbånd

Indlægaf Sophies-mor » 5. dec 2021, 11:58

hejdi skrev:Jeg har et Story læderarmbånd af ældre dato (fra dengang Kranz & Ziegler ejede det), hvor magnetlåsen i den ene ende bliver ved med at gå løs, selvom jeg har prøvet at lime med limpistol.
Jeg ville egentlig gerne have et nyt armbånd da jeg har en del vedhæng - men kun hvis låsen holder bedre.
Er der nogen der har erfaring med om dem man kan købe nu, holder bedre? Evt. om der er sket en forbedring siden Christina Hembo overtog brandet?
Eller hvordan med Christina læderarmbåndene - er de bedre? Og passer vedhæng til Story også til Christina armbåndene?

Christina of London er generelt noget bras. Jeg kan ikke anbefale nogle af hendes produkter. Har haft dem mellem hænderne som urmagerlærling. Bras. (Disclaimer - andre må gerne mene noget andet.)

Få en guldsmed til at lime dit armbånd ordentligt. En limpistol indeholder ikke den rigtige lim.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
hejdi
Indlæg: 242
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 91

Re: Story læderarmbånd

Indlægaf hejdi » 5. dec 2021, 13:15

Sophies-mor skrev:
hejdi skrev:Jeg har et Story læderarmbånd af ældre dato (fra dengang Kranz & Ziegler ejede det), hvor magnetlåsen i den ene ende bliver ved med at gå løs, selvom jeg har prøvet at lime med limpistol.
Jeg ville egentlig gerne have et nyt armbånd da jeg har en del vedhæng - men kun hvis låsen holder bedre.
Er der nogen der har erfaring med om dem man kan købe nu, holder bedre? Evt. om der er sket en forbedring siden Christina Hembo overtog brandet?
Eller hvordan med Christina læderarmbåndene - er de bedre? Og passer vedhæng til Story også til Christina armbåndene?

Christina of London er generelt noget bras. Jeg kan ikke anbefale nogle af hendes produkter. Har haft dem mellem hænderne som urmagerlærling. Bras. (Disclaimer - andre må gerne mene noget andet.)

Få en guldsmed til at lime dit armbånd ordentligt. En limpistol indeholder ikke den rigtige lim.


Tak for info.
Jeg tror dog jeg har mistet den halvdel af magnetlåsen der faldt af på Story armbåndet - kan man mon købe den separat?
Har du også erfaring med Story læderbåndene, eller kun med Christina?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9775
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 796
Likede indlæg: 7981

Re: Story læderarmbånd

Indlægaf Sophies-mor » 5. dec 2021, 13:33

hejdi skrev:
Sophies-mor skrev:
hejdi skrev:Jeg har et Story læderarmbånd af ældre dato (fra dengang Kranz & Ziegler ejede det), hvor magnetlåsen i den ene ende bliver ved med at gå løs, selvom jeg har prøvet at lime med limpistol.
Jeg ville egentlig gerne have et nyt armbånd da jeg har en del vedhæng - men kun hvis låsen holder bedre.
Er der nogen der har erfaring med om dem man kan købe nu, holder bedre? Evt. om der er sket en forbedring siden Christina Hembo overtog brandet?
Eller hvordan med Christina læderarmbåndene - er de bedre? Og passer vedhæng til Story også til Christina armbåndene?

Christina of London er generelt noget bras. Jeg kan ikke anbefale nogle af hendes produkter. Har haft dem mellem hænderne som urmagerlærling. Bras. (Disclaimer - andre må gerne mene noget andet.)

Få en guldsmed til at lime dit armbånd ordentligt. En limpistol indeholder ikke den rigtige lim.


Tak for info.
Jeg tror dog jeg har mistet den halvdel af magnetlåsen der faldt af på Story armbåndet - kan man mon købe den separat?
Har du også erfaring med Story læderbåndene, eller kun med Christina?

Vi forhandlede ikke Story, så desværre ikke.<
1
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Mode"