Hvad har du i kikkerten i disse dage?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har du i kikkerten i disse dage?

Indlægaf zembra1986 » 19. apr 2020, 19:48

PaleSeptember skrev:Jeg kigger altid på kjoler. Derudover kigger jeg lige for tiden på hvide sneakers - går og håber, de bliver sat ned. Jeg kigger også lidt efter et par sandaler, gerne med kilehæl, som kan bruges til et bryllup i juni (hvis det bliver til noget).


Kjoler kan man altid bruge. Noget bestemt du går efter? :)

Jeg elsker også hvide sneakers. Hvis jeg ikke styrede mig selv, kunne jeg snild trykke 10 par hjem. Der findes så mange fine af slagsen :love: Jeg købte et par fra Kappa i Netto til 150 kr. for en måneds tid siden. Det synes jeg var et godt køb.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Hvad har du i kikkerten i disse dage?

Indlægaf FrøkenM » 19. apr 2020, 20:04

Jeg leder efter ordentlige sneakers med rigeligt ankelstøtte. De skal passe til alt, fordi jeg sikkert ikke må komme i sandaler/andet blødt fodtøj i år. Jeg har set på flere par, men kan ikke beslutte mig :rulle:
Det er køb jeg skal foretage inden længe.

Jeg kigger også efter fine sommerkjoler, helst lange. Jeg har bare svært ved at tage en beslutning om hvad der er pænt og hvad jeg eventuelt mangler :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har du i kikkerten i disse dage?

Indlægaf Fru Sunshine » 20. apr 2020, 04:14

En af kjolerne fra sidste release af Margots sommerkollektion.
Og så lige en masse andre fine margotter.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Kesha
Indlæg: 363
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:53
Kort karma: 66
Likede indlæg: 423

Re: Hvad har du i kikkerten i disse dage?

Indlægaf Kesha » 20. apr 2020, 04:30

twinkle skrev:Tøj der er graviditets/amme-egnet, det er virkelig svært som plus size kvinde :(

Og ja, jeg er med på sneakers-holdet. Vil gerne have et par feminine ikke-chunky i lyserød, med mesh/strikket overdel, men har virkelig svært ved at finde et par jeg kan lide, og som passer til min fod.


Kunne Adidas Rapida Run være en mulighed? Ved ikke om de er mesh nok, men de er lyserøde :)

Jeg har haft kigget på dem i Havana Shoes.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du i kikkerten i disse dage?

Indlægaf achillaxedprune » 20. apr 2020, 05:11

Jeg kigger tit på disse fra Ecco, da jeg synes de er mega fede. Desværre har jeg læst reviews om, at de er smalle i pasform og jeg har brede fødder.
https://dk.ecco.com/da-DK/product/56427 ... CCO-ST-1-W

Billede

Og så ser jeg altid efter Stine Goya på Trendsales. Det er nok flere gange om ugen, jeg lige tjekker ud, hvad der er lagt op. “Heldigvis” er jeg mest til hendes ældre kollektioner, så jeg bliver ikke så fristet i øjeblikket. :-D Det er især kimonoer og kjoler, jeg er interesseret i.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Mode"