Golden Globes 2016 - outfitstråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Sophaya » 13. jan 2016, 19:18

Jeg synes Katy Perry lignede en af de der hollywood housewives - det er virkelig ikke kønt.

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Fru Sunshine » 13. jan 2016, 21:41

Jeg synes altså ikke, det er kønt, når der bare er et lille stykke stof til at dække dutterne og nedringning til under navlen.
Nok har de pæne bryster, men det er lige i overkanten, når en forkert bevægelse får det hele til at skvatte ud.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 14. jan 2016, 09:58

Sophaya skrev:Jeg synes Katy Perry lignede en af de der hollywood housewives - det er virkelig ikke kønt.

image.jpeg


Haha, Gud ja... Det har du da helt ret i. Hun ligner faktisk en housewife. :lol: :lol: :lol: Synd og skam!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf LaScrooge » 14. jan 2016, 10:24

Fru Sunshine skrev:Jeg synes altså ikke, det er kønt, når der bare er et lille stykke stof til at dække dutterne og nedringning til under navlen.
Nok har de pæne bryster, men det er lige i overkanten, når en forkert bevægelse får det hele til at skvatte ud.


Mit gæt er, at der er masser af tape, der holder kjolen på plads.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf Fru Sunshine » 14. jan 2016, 10:40

LaScrooge skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg synes altså ikke, det er kønt, når der bare er et lille stykke stof til at dække dutterne og nedringning til under navlen.
Nok har de pæne bryster, men det er lige i overkanten, når en forkert bevægelse får det hele til at skvatte ud.


Mit gæt er, at der er masser af tape, der holder kjolen på plads.

Det lyder sandsynligt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 14. jan 2016, 11:37

LaScrooge skrev:...
Du har ret, det har var en lidt halvtam omgang... Selvom jeg synes, det var et par pletskud. :love2: Men er det ikke også lidt mere nedtonet til Golden Globes i forhold til Oscars? Og så må din fætter være temmelig lækker... Var jeg ikke gift havde jeg bedt (læst: tigget) om en blind date. :p
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf LaScrooge » 14. jan 2016, 11:47

achillaxedprune skrev:
LaScrooge skrev:...
Du har ret, det har var en lidt halvtam omgang... Selvom jeg synes, det var et par pletskud. :love2: Men er det ikke også lidt mere nedtonet til Golden Globes i forhold til Oscars? Og så må din fætter være temmelig lækker... Var jeg ikke gift havde jeg bedt (læst: tigget) om en blind date. :p


1. Han er i et lykkeligt forhold på 12. år
2. Han er ikke rødhåret
= jeg tror ikke forholdet ville være tilfredsstillende for nogen af jer :-p

Det kan godt være, at de er mere nedtonede til Golden Globes, de har jeg aldrig tænkt over. Men selv hvis det er sådan, så kan man gøre meget med snit og materiale, så det både er interessant og nedtonet på samme tid (hvis det ellers er det man går efter). Men det er måske også mig. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan jeg ville forvalte muligheden for tøj tilpasset mig specifikt. Kæft, jeg ville være ellevild og altid både spændende og elegant på samme tid :D
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 14. jan 2016, 12:04

LaScrooge skrev:
achillaxedprune skrev:
LaScrooge skrev:...
Du har ret, det har var en lidt halvtam omgang... Selvom jeg synes, det var et par pletskud. :love2: Men er det ikke også lidt mere nedtonet til Golden Globes i forhold til Oscars? Og så må din fætter være temmelig lækker... Var jeg ikke gift havde jeg bedt (læst: tigget) om en blind date. :p


1. Han er i et lykkeligt forhold på 12. år
2. Han er ikke rødhåret
= jeg tror ikke forholdet ville være tilfredsstillende for nogen af jer :-p

Det kan godt være, at de er mere nedtonede til Golden Globes, de har jeg aldrig tænkt over. Men selv hvis det er sådan, så kan man gøre meget med snit og materiale, så det både er interessant og nedtonet på samme tid (hvis det ellers er det man går efter). Men det er måske også mig. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan jeg ville forvalte muligheden for tøj tilpasset mig specifikt. Kæft, jeg ville være ellevild og altid både spændende og elegant på samme tid :D


Haha... Mmmmmmh, en rødhåret Matt Damon... :ivrig: :savl: :ivrig:
Billede

Det virker til at moden lige pt. gerne vil vise enormt meget brystkasse... Jeg synes, mange virkede overraskende nøgne hvor det især er foran, def skal være meget bart. Også for bart til min smag.

Du ville helt sikkert se smoking ud på en rød løber. :gogo: :-D
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf LaScrooge » 14. jan 2016, 12:39

achillaxedprune skrev:
Det virker til at moden lige pt. gerne vil vise enormt meget brystkasse... Jeg synes, mange virkede overraskende nøgne hvor det især er foran, def skal være meget bart. Også for bart til min smag.

Du ville helt sikkert se smoking ud på en rød løber. :gogo: :-D


Hehe, tak :-D Jeg kommer faktisk til en del gallapræmierer for tiden, men endnu uden at være inviteret ind på løberen :fløjt:

Jeg er også mest til en dyb rygudskæring, hvis det endelig skal være. Det er snigeren sexyness, som er elegant på samme tid. Og den kan gå heeeele vejen ned til lænden uden at se for bar ud, hvis det er skåret og stylet rigtigt.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 23. jan 2016, 09:12

Næh, jeg faldt lige over denne: næsten 500 red carpet-outfits fra 2015. http://www.livingly.com/Best+of+2015+Re ... s/articles

...Jeg må sige, at jeg åbenbart har en svaghed for Jamie Chung. Jeg aner ikke hvem hun er, men stil, dét har hun!
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf LaScrooge » 23. jan 2016, 13:30

Jeg tror du vil kunne lide denne samling også, en samling Golden Globe-kjoler http://www.livingly.com/The+Golden+Glob ... VER+Forget . Der er sindssygt mange flotte, men denne synes jeg er exceptionelt flot:

Billede
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Golden Globes 2016 - outfitstråden

Indlægaf achillaxedprune » 23. jan 2016, 14:08

LaScrooge skrev:Jeg tror du vil kunne lide denne samling også, en samling Golden Globe-kjoler http://www.livingly.com/The+Golden+Glob ... VER+Forget . Der er sindssygt mange flotte, men denne synes jeg er exceptionelt flot:

Billede


Åh, den er også smuk. :dåne:

Denne er også en heltfantastisk graviditetskjole....så fin.
image.jpeg


Og så fint...tænk at være en stjernehimmel. :love2:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Mode"