Sorte, højtaljede bukser

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
PucciGucci
Indlæg: 39
Tilmeldt: 3. nov 2017, 19:13
Kort karma: 2
Likede indlæg: 14

Sorte, højtaljede bukser

Indlægaf PucciGucci » 7. sep 2019, 14:28

Jeres bedste bud på et par bukser som opfylder følgende betingelser:

- sorte
- højtaljede
- "ordentlige" materialer (dvs ikke 100% polyester).
- lige ben (ikke trompet eller helt slim)

Jeg har trawlet nettet tyndt, men der er jo SÅ mange muligheder.
Jeg har kig på et par fra Hope, men kender ikke til mærket. Ville gerne kunne begrænse mig til at bestille 3-4 par hjem til prøvning.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27374

Re: Sorte, højtaljede bukser

Indlægaf ajnaM » 14. sep 2019, 13:04

Arket måske? Jeg kan ikke finde rundt på hjemmesiden, men har købt noget lignende af det, du leder efter, i butikken for nylig. Ok kvalitet (noget uldblanding), højtaljede, godt fit - ikke for brede, ikke for smalle, og ikke alt for dyre - husker det som om, jeg gav 750 for dem.

Hvis du finder andre gode, så sig endelig til - lyder som om, vi leder efter noget af det samme. Og jeg synes også, det er svært at finde. Ofte er benene enten for brede til min smag (og ender med at være typen, der ikke skal stoppe ved anklerne, men gå hele vejen ned), eller også er de for smalle og bliver nærmest skinny.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Mode"