Kjoletråd - som bryllupsgæst

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf Undtagelsen » 4. feb 2020, 10:02

^
Emm Copenhagen har nogle ret fine tylnederdele. Måske de kan bruges med en body/overdel lignende dine egne billeder?
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 4. feb 2020, 10:28

Undtagelsen skrev:^
Emm Copenhagen har nogle ret fine tylnederdele. Måske de kan bruges med en body/overdel lignende dine egne billeder?


Faktisk en glimrende idé! Jeg har fundet en sælger på Etsy, som laver nogle flotte tyllskørter i et væld af farver og får gode anmeldelser - dem fra Emm er for lange (og for dyre). Så kan jeg også sikre mig, at den passer i taljen.
Kombineret med en smuk top, fx en cami i et skinnende materiale, og en fascinator.

Så er der bare spørgsmålet om længden versus fylde. Med fylde som på billedet passer det måske bedst, hvis den går til øverst på læggen, som på billedet :gruble: Jeg vil gerne have, at den sidder højt i taljen.

Edit:
Med 2 lag: https://www.etsy.com/dk-en/listing/5405 ... e_33&pro=1
Med 3 lag: https://www.etsy.com/dk-en/listing/6538 ... e_36&pro=1

BilledeBillede
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf PaleSeptember » 6. feb 2020, 15:50

Kan en af disse kjoler bruges til bryllup?

Billede

Billede
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf TinaW » 6. feb 2020, 15:58

PaleSeptember skrev:Kan en af disse kjoler bruges til bryllup?

Billede

Billede


De er lidt mørke, men måske den øverste. Er det et sommer bryllup? For så vil jeg måske synes den bliver for dyster/mørk.
Men komme måske an på tilbehøret/styling. Er det sorte sko og sorte strømpebukser til eller lysere toner.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf PaleSeptember » 6. feb 2020, 16:01

TinaW skrev:De er lidt mørke, men måske den øverste. Er det et sommer bryllup? For så vil jeg måske synes den bliver for dyster/mørk.
Men komme måske an på tilbehøret/styling. Er det sorte sko og sorte strømpebukser til eller lysere toner.


Det er i juni, og nej jeg ville sætte lyse strømpebukser eller bare (blege) ben til og nogle nude/sart rosa sko også.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf TinaW » 6. feb 2020, 16:02

PaleSeptember skrev:
TinaW skrev:De er lidt mørke, men måske den øverste. Er det et sommer bryllup? For så vil jeg måske synes den bliver for dyster/mørk.
Men komme måske an på tilbehøret/styling. Er det sorte sko og sorte strømpebukser til eller lysere toner.


Det er i juni, og nej jeg ville sætte lyse strømpebukser eller bare (blege) ben til og nogle nude/sart rosa sko også.


Så synes jeg godt den kan gå an.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaMariposa » 6. feb 2020, 16:05

PaleSeptember skrev:Kan en af disse kjoler bruges til bryllup?

Billede

Billede


Det synes jeg sagtens, at de begge to kan :) Personligt ville jeg vælge den øverste, da jeg synes, den er mest festlig.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf PaleSeptember » 6. feb 2020, 16:10

Tak for svar :) Jeg prøver at bestille den øverste fra Boozt, der er nemlig 15% ekstra rabat i dag - så må jeg se, om jeg bliver bannet, hvis jeg sender retur :D
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 6. feb 2020, 16:12

Jeg synes, de er for mørke. Fordi printet er så småt, bliver helhedsindtrykket bare mørkt, selvom der er farver i.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaMariposa » 6. feb 2020, 16:12

PaleSeptember skrev:Tak for svar :) Jeg prøver at bestille den øverste fra Boozt, der er nemlig 15% ekstra rabat i dag - så må jeg se, om jeg bliver bannet, hvis jeg sender retur :D


Jeg har en top i samme stof som den øverste. Den er rigtig fint og dejlig let i stoffet.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf PaleSeptember » 6. feb 2020, 16:14

LaMariposa skrev:
PaleSeptember skrev:Tak for svar :) Jeg prøver at bestille den øverste fra Boozt, der er nemlig 15% ekstra rabat i dag - så må jeg se, om jeg bliver bannet, hvis jeg sender retur :D


Jeg har en top i samme stof som den øverste. Den er rigtig fint og dejlig let i stoffet.


Den er superfin, synes jeg. Der står ikke noget om dresscode til brylluppet, og jeg vil gerne have en kjole, som jeg også kan bruge bagefter, og der synes jeg, den er et godt valg :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf PaleSeptember » 6. feb 2020, 16:16

LaScrooge skrev:Jeg synes, de er for mørke. Fordi printet er så småt, bliver helhedsindtrykket bare mørkt, selvom der er farver i.


Jeg har prøvet at bestille den hjem, og så må jeg vurdere der. Der står som sagt ikke noget om dresscode i indbydelsen, og jeg tænker, at brylluppet er meget nede på jorden. Jeg vil gerne have en kjole, som også kan bruges til andre ting bagefter, og vi bliver ikke inviteret til så mange fine fester mere :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21053

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf catnip » 6. feb 2020, 16:17

LaScrooge skrev:Jeg synes, de er for mørke. Fordi printet er så småt, bliver helhedsindtrykket bare mørkt, selvom der er farver i.


Jeg kan godt se/forstå at nogen vil synes de er for mørke til et bryllup.

Jeg synes især den øverste er helt fin, men jeg er også meget lidt optaget af hvad man bør iklæde sig til et bryllup. Altså, der var en gæst der kom i en hvid blondekjole til mit bryllup, og det var først noget jeg lagde mærke til at da jeg så billederne bagefter :genert:
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 6. feb 2020, 17:07

PaleSeptember skrev:
LaScrooge skrev:Jeg synes, de er for mørke. Fordi printet er så småt, bliver helhedsindtrykket bare mørkt, selvom der er farver i.


Jeg har prøvet at bestille den hjem, og så må jeg vurdere der. Der står som sagt ikke noget om dresscode i indbydelsen, og jeg tænker, at brylluppet er meget nede på jorden. Jeg vil gerne have en kjole, som også kan bruges til andre ting bagefter, og vi bliver ikke inviteret til så mange fine fester mere :)


Det er en rigtig god kjole derudover og jeg kan godt forstå du tænker og prioriterer sådan. Det er fornuftigt :)
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kjoletråd - som bryllupsgæst

Indlægaf LaScrooge » 6. feb 2020, 17:14

catnip skrev:
LaScrooge skrev:Jeg synes, de er for mørke. Fordi printet er så småt, bliver helhedsindtrykket bare mørkt, selvom der er farver i.


Jeg kan godt se/forstå at nogen vil synes de er for mørke til et bryllup.

Jeg synes især den øverste er helt fin, men jeg er også meget lidt optaget af hvad man bør iklæde sig til et bryllup. Altså, der var en gæst der kom i en hvid blondekjole til mit bryllup, og det var først noget jeg lagde mærke til at da jeg så billederne bagefter :genert:


Det er grundlæggende bare rigtig meget et spørgsmål om smag og præferencer. Skulle jeg giftes, ville dresscoden være lys, festlig, sommerlig og farverig, så minus sort, grå og ensfarvede mørke farver inkl marineblå, bordeaux og mørkegrøn til kvinderne, og minus sort til mændene :genert:
0
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Mode"