Nude strømpebukser - hjælp

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf Undtagelsen » 13. maj 2019, 03:22

Får lige en tråd for sig selv.

Hvilke nude strømpebukser kan I anbefale?
De må gerne være høje i livet med lidt bred elastik, men ikke nødvendigvis stram-op effekt.

Shine / ikke shine? Hvad vælger man for ikke at ligne en pensionist? :genert:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf IrmaPigen » 13. maj 2019, 06:04

Jeg synes shine er ret pensionistagtigt.

Hvis jeg skulle have shine på, skulle det være til fest og til en kjole, hvor der så også var fuldt skrue på bling-bling (sten og eller pailetter).
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf Akehurst2 » 13. maj 2019, 07:43

Jeg synes omvendt, at de matte let bliver meget pensionistagtige i nude - og man kan se i trådene om det samme tidligere, at der vist ikke er et entydigt svar, så gå efter det, du bedst selv kan lide.

Jeg er vild med Wolford Satin Touch. De skinner let, men ikke for meget og holder virkelig godt. Hvis det skal være billigt er Nettos egne i serien Bodyguide faktisk virkelig gode.
2
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf Tricolette » 13. maj 2019, 08:05

Jeg bruger gerne VRS i den tynde kvalitet, 10 eller 15 denier - og helst i farven sissi, da jeg synes de mørkere bliver for pensionsnistagtige.

Silklook kan jeg finde på at bruge til fest ikke i hverdagen.
1
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27070

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf ajnaM » 13. maj 2019, 12:41

Jeg har endnu ikke fundet nogen, der ikke får mig til at ligne en pensionist. :genert: Sorry, men jeg ville til hver en tid vælge bare ben - og så eventuelt med noget produkt på, hvis det ikke spiller uden.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 747
Likede indlæg: 14661

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf Ata » 13. maj 2019, 12:55

ajnaM skrev:Jeg har endnu ikke fundet nogen, der ikke får mig til at ligne en pensionist. :genert: Sorry, men jeg ville til hver en tid vælge bare ben - og så eventuelt med noget produkt på, hvis det ikke spiller uden.

Sådan har jeg det egentlig også. Men jeg er også så bleg, at stort set alle nude-farver får mig til at ligne en pensionist med brune strømpebukser. :genert:
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27070

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf ajnaM » 13. maj 2019, 12:57

Ata skrev:
ajnaM skrev:Jeg har endnu ikke fundet nogen, der ikke får mig til at ligne en pensionist. :genert: Sorry, men jeg ville til hver en tid vælge bare ben - og så eventuelt med noget produkt på, hvis det ikke spiller uden.

Sådan har jeg det egentlig også. Men jeg er også så bleg, at stort set alle nude-farver får mig til at ligne en pensionist med brune strømpebukser. :genert:


Samme her. Det kan være, det er det, der er mit problem...

Ej, jeg har også prøvet nogen, der nærmest var elfenbenshvide, hvor jeg var brunere end dem. Og det så endnu mere pensionist-agtigt ud.

Og så løber mine altid efter 5 minutter, når det er så lav en denier. Alt i alt er det bare ikke noget for mig.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf zembra1986 » 13. maj 2019, 15:47

Jeg har nogle fra Kvickly. Kan ikke huske hvad de hedder, men det var sådan en æske med 2 eller 3 par i. De fås i flere farver og de er hverken meget matte eller shiny, og så er de ret tynde, så jeg synes ikke de er mormoragtige. De er næsten usynlige på mine ben.
0
MissB
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf MissB » 14. maj 2019, 06:12

Maanii skrev:Helst studio.

Jeg har ikke selv prøvet dem, men har hørt fra veninder at de skulle være ualmindeligt gode.

Og de findes i 7 forskellige nuancer af nude.

https://www.heist-studios.com/?utm_sour ... gKoAfD_BwE


Jeg købte et par sidste år, der var SÅ lækre. Desværre endte de med at falde helt fra hinanden. Jeg fik pengene tilbage efter megen protest fra deres side. De mente at jeg tog dem på forkert (!). Jeg har de sidste 10 år gået i strømpebukser dagligt, og jeg har aldrig oplevet strømpebukser gå i stykker på den måde før (faktisk bare generelt ud over en sjælden gang at løbe).
0
Brugeravatar
Ekliptika
Indlæg: 330
Tilmeldt: 11. jan 2016, 12:06
Kort karma: 22
Likede indlæg: 767

Re: Nude strømpebukser - hjælp

Indlægaf Ekliptika » 14. maj 2019, 07:25

Jeg købte nogle i H&M sidste år i en virkelig tynd kvalitet (måske 7 denier?), som var rigtig fine. Kunne stort set ikke ses. Ulempen var at de jo er meget tynde, så de holdt kun til den ene fest, de var købt til.
Edit: Jeg tror, det var dem her, jeg købte "Bare legs light support (7 den supportstrømpebukser)": https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0341186001.html.

Ellers kan du overveje at bruge en lys selvbruner?
Jeg har ikke brugt selvbruner i mange år, da jeg tidligere ikke fik noget godt resultat ud af det. Men fandt så sidste år en gradvis selvbruner, hvor farven udvikler sig langsomt, alt efter hvor mange dage i træk, man smører sig ind. Det var et godt alternativ til mig, da jeg har meget lys hud og farven i selvbruner kan være for "voldsom" til sådan en som mig. Jeg er ret overrasket over, hvor meget bedre selvbrunere er blevet i løbet af de sidste 10 år eller mere. Jeg husker dem som fedtede og klistrede, men den jeg købte, trænger lynhurtigt ind og klistrer ikke og man kan tage tøj på igen efter et par minutter.
0
I love routine.
Until I'm bored then I love excitement.
Until I'm overwhelmed, then I love routine.

Tilbage til "Mode"