Går du i sort?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Går du i sort?

Indlægaf Stitch » 7. maj 2019, 10:55

Jeg går primært i sort; har meget lidt farvet tøj. Har dog lidt gråt og hvidt også.

Plejer at få at vide at farver klæder mig, men jeg bryder mig ikke om det. Føler mig utilpas.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
MissB
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2275

Re: Går du i sort?

Indlægaf MissB » 7. maj 2019, 14:10

Størstedelen af mit tøj er sort. Og størstedelen af mit tøj er kjoler. Jeg har også lidt mørkeblå og lidt pastel- og sorbetfarver.
0
ajnaM
Indlæg: 10105
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27662

Re: Går du i sort?

Indlægaf ajnaM » 7. maj 2019, 14:29

Ja, bestemt. Og kan også sagtens finde på at iføre mig et helt sort outfit.

Min garderobe består måske af 50% sort - herunder maaange sorte silkekjoler og -skjorter, og så har jeg udelukkende sorte bukser. Og så har jeg ellers lyserød, nude, glimmer og pailletter for resten. :love:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Går du i sort?

Indlægaf Kattefjæs » 7. maj 2019, 14:58

Jeg går i stort set alt, undtagen hvid og beige. Hvid fordi jeg automatisk tiltrækker tomatsauce hvis jeg bevæger mig udenfor i sådan en farve, og beige fordi jeg er bleg og derfor hurtigt kommer til at ligne en Digestive-kiks.

Jeg går gerne med sort og grå men helst kun sammen med nogle farver da jeg ellers hurtigt nærmer mig kritisk Digestive-niveau med disse også.
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Går du i sort?

Indlægaf Purple » 8. maj 2019, 06:49

Engang gik jeg nærmest kun i sort - og for mit eget vedkommende, så var det fordi jeg havde brug for "ikke at vække opmærksomhed" (sådan er det langt fra for alle - men sådan var det for mig) - I dag, der har jeg virkelig mange farver i mit klædeskab! Både kjoler, bukser, bluser og støvler/sko i mange farver. Jeg syntes stadig sort er flot - og jeg har også sorte ting, det er bare ikke det der er specielt fyldigt i mit skab længere. Jeg bliver glad af farverne :)

Jeg har ikke behov for at "gemme mig væk" længere - og det kan nok godt ses en del på mit tøj faktisk. Jeg får også ofte kommentarer for det - senest på et kursus, kom en medstuderende hen og sagde til mig: "Jeg elsker at se dig i farverne, og i de smukke kjoler. Jeg er ikke selv kjole-kvinde, men jeg villle ønske jeg var. Men jeg bliver altså bare virkelig glad, når jeg kigger på dig" :love2:

Det var fandme sødt sagt! :blomst:

Så... farver er en udpræget del af min garderobe :banan2:
6
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 136
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2748

Re: Går du i sort?

Indlægaf Venus222 » 10. maj 2019, 11:47

Ikke rigtigt. Dels fordi jeg synes sort tøj er dystert, hvilke ikke rigtig passer til min personlighed. Og dels fordi jeg er enormt lys, så jeg der kommer en underlig, meget lidt flaterende kontrast.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 974
Likede indlæg: 12537

Re: Går du i sort?

Indlægaf IrmaPigen » 10. maj 2019, 17:37

Jeg har faktisk helt sort på i dag; kjole, strømper og støvler.

Det er dog ikke så tit det sker.

Hvis jeg har sort på er det som oftest i kombi med andre farver.
0
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Går du i sort?

Indlægaf Liou » 10. maj 2019, 19:16

Jeg kan huske, at jeg havde denne snak med min far for efterhånden nogen år siden, da jeg skulle skifte hele min garderobe ud i forbindelse med et stort vægttab, og han efterspurgte lidt mere farve. Ellers havde jeg altid gået i mørkt og i de fleste tilfælde også sort tøj. Han forklarede, at man også sender et signal med de farver man vælger. At man lidt underbevidst beder andre mennesker holde sig væk med farven sort, hvorimod flere og specielt lysere farver, var mere imødekommende. Jeg havde aldrig selv lavet den sammenkobling. Jeg gik i sort, fordi det var den farve, jeg følte mig mest hjemme i. Det gør jeg stadig. Mig og meget lyse farver... det fungere ikke rigtig for mig. Jeg forsøgte dog at tage det til mig og blive lidt mere farverig, men resultatet har nok mest bare været, at jeg i tilgift til den sorte farve, også klæder mig i turkis, vinrød, mørk grøn, blå og den slags. Jeg tror aldrig jeg helt lærer at omfavne de helt lyse farver, selvom jeg da også har et par hvide og lyst grå t-shirts.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Går du i sort?

Indlægaf OberstNasig » 31. maj 2019, 21:58

Jeg har uendeligt lidt sort tøj. Det sorte tøj jeg har, er i lækre materialer som læder, uld eller silke. Jeg kommer til at se hård ud med sort. Jeg bliver stærkt tiltrukket af farver og det afspejler min garderobe også. For tiden har jeg et flip med rosa og lyserøde nuancer.
Jeg oplever dog ofte at mænd synes, at jeg er mest fræk i sort tøj. Men det er nok bare nogle præferencer, der gør det, tror jeg. Det er mænd, der godt kan lide at man ser klassisk og bossy ud.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2155
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 5006

Re: Går du i sort?

Indlægaf Anne Droid » 31. maj 2019, 23:06

Ja, gerne. Jeg har masser af sort tøj og endnu mere med masser af farve.
0
Klimatosse

Tilbage til "Mode"