Fitness tøj til overkommelige priser.

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf thomassneum » 1. maj 2019, 11:35

Hej debathoveder..

Jeg har en datter (20 år) som jeg vil sponsorerer et medlemskab til den lokale fintness kæde til.
Hun er igang med at finde sig til rette i livet, og pengene er små. Jeg tænker at få rørt sig er en super investering, og den vil jeg gerne give hende.

Medlemskabet er hvad det er - men hun har også brug for noget begynder fitness kluns. Jeg tænker det ikke behøver være super duper dyrt og smart. Jeg bruger selv fitnesssko fra Føtex og billige t-shirts osv. - det fungerer fint.

Jeg vil dog lige høre om I har nogle gode fif til noget udstyr som er i orden, og som ikke vælter budgettet.
Jeg tænker ting som:

- Trænings sko
- Trænings BH
- T-shirts
- Joggingsæt
ect..

Jeg tager imod alle gode erfaringer med kyshånd. :blomst:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Lys » 1. maj 2019, 11:37

H&M er leveringsdygtige i ret fint tøj. Mht sko afhænger det nok af hvad hun skal træne. Hvis der er mange hop og løb, ville jeg prioritere ordentlige sko.
6
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf thomassneum » 1. maj 2019, 11:39

Lys skrev:H&M er leveringsdygtige i ret fint tøj. Mht sko afhænger det nok af hvad hun skal træne. Hvis der er mange hop og løb, ville jeg prioritere ordentlige sko.


H&M er et godt bud. :gogo:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Lys » 1. maj 2019, 11:41

Sports-BH ville jeg i øvrigt heller ikke gå på kompromis med. Men det afhænger af barmstørrelse (og formål), hvad det kan koste. Det skal bare sidde ordentligt - især hvis det er træning med hop/løb. Til yoga og styrketræning er kravene til støtte mindre.
8
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14878

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Ata » 1. maj 2019, 11:42

Afhængig af, hvor barmfager hun er, kan det nok være værd at investere lidt flere penge i en god træningstop/-BH.

Men ja, ellers synes jeg også, at H&M har mange fine ting. Prøv at kigge her:

https://www2.hm.com/da_dk/dame/produkt/sportstoj.html
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Spjaerten » 1. maj 2019, 11:46

Enig med de andre tøj fra h&m
BH afhængig af trænings type og barm str
1
Tryk på * :slem:
Jadajada
Indlæg: 721
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2321

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Jadajada » 1. maj 2019, 11:47

Jeg får nyhedsbrev fra xxl.dk, der er mange tilbud og rimelige priser.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf LaScrooge » 1. maj 2019, 11:51

Man kan også finde meget flot træningstøj på Zalando og ASOS.

Jeg er enig i prioriteringen af sko og træningsbh. Jeg foretrækker bh med hægtelukning på ryggen frem for dem, som skal trækkes på og af over hovedet. De mister elasticitet og dermed støtte over tid. Purelime laver gode bh'er med hægtelukning.
4
And we both know: I will be delicious
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Sof » 1. maj 2019, 11:52

Enig med de andre der siger kloge ting omkring BH.

H&M har fint tøj, det samme har Sportmasters egen linje, ved ikke om den har et navn, men de har basis til mange typer træning. De har i øvrigt jævnligt 20-25% på alle varer.

Tror egentlig også Sport24 har sådan en linje, har ikke erfaring med det, har bare set det når man går igennem.


Alt efter hvordan din datter er, ville jeg overveje nøje hvordan sponsoratet tilbydes/præsenteres. Helt personligt var det ubetinget den sværeste alder for mig, som 20-22 årig, hvor jeg ikke rigtig følte mig tilpas i nogle roller. Du kender selvfølgelig din datter bedst, men tænker det er et emne hvor man hurtigt kan få formuleret noget der slet ikke er intentionen :)
3
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14878

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Ata » 1. maj 2019, 11:55

Sof skrev:Enig med de andre der siger kloge ting omkring BH.

H&M har fint tøj, det samme har Sportmasters egen linje, ved ikke om den har et navn, men de har basis til mange typer træning. De har i øvrigt jævnligt 20-25% på alle varer.

Tror egentlig også Sport24 har sådan en linje, har ikke erfaring med det, har bare set det når man går igennem.


Alt efter hvordan din datter er, ville jeg overveje nøje hvordan sponsoratet tilbydes/præsenteres. Helt personligt var det ubetinget den sværeste alder for mig, som 20-22 årig, hvor jeg ikke rigtig følte mig tilpas i nogle roller. Du kender selvfølgelig din datter bedst, men tænker det er et emne hvor man hurtigt kan få formuleret noget der slet ikke er intentionen :)

Meget enig!

At far tilbyder et fitnesssponsorat, uden at man selv har udtrykt interesse (og måske ovenikøbet lige vejer 10 kg for meget), ville være temmelig katastrofalt i den alder! Jeg antog, at datteren selv havde udtrykt ønske om det...
2
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6298
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 751
Likede indlæg: 14878

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Ata » 1. maj 2019, 11:56

LaScrooge skrev:Man kan også finde meget flot træningstøj på Zalando og ASOS.

Jeg er enig i prioriteringen af sko og træningsbh. Jeg foretrækker bh med hægtelukning på ryggen frem for dem, som skal trækkes på og af over hovedet. De mister elasticitet og dermed støtte over tid. Purelime laver gode bh'er med hægtelukning.

Jeg har faktisk en sportstop, som man trækker over hovedet. Tror jeg har haft den i 20 år! Og den er stadig lige stram i elastikken. Det er faktisk ganske utroligt. :D
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Sophies-mor » 1. maj 2019, 11:57

Sport24 Outlet
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Bergen
Indlæg: 7309
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11939

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Bergen » 1. maj 2019, 12:03

Jeg ville give hende x antal kroner og lade hende købe selv. Hun ved såmænd nok hvad hun vil have og hvor det fås
2
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Jydepigen » 1. maj 2019, 12:14

Sport24
Sportamore.dk
Sportsmaster har deres egen sportstøj mærke, som er rimelig billigt
H&M

Sko og sports-BH vil jeg ikke gå på kompromis med, men ellers er det andet smag og behag :)
2
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf thomassneum » 1. maj 2019, 12:14

Sof skrev:Enig med de andre der siger kloge ting omkring BH.

H&M har fint tøj, det samme har Sportmasters egen linje, ved ikke om den har et navn, men de har basis til mange typer træning. De har i øvrigt jævnligt 20-25% på alle varer.

Tror egentlig også Sport24 har sådan en linje, har ikke erfaring med det, har bare set det når man går igennem.


Alt efter hvordan din datter er, ville jeg overveje nøje hvordan sponsoratet tilbydes/præsenteres. Helt personligt var det ubetinget den sværeste alder for mig, som 20-22 årig, hvor jeg ikke rigtig følte mig tilpas i nogle roller. Du kender selvfølgelig din datter bedst, men tænker det er et emne hvor man hurtigt kan få formuleret noget der slet ikke er intentionen :)


Det er ikke noget jeg har "kommenteret" hende til.
Hendes pap-mor dyrker Yoga og jeg fitness - og vi har i forbindelse med bare alm. samtale omkring at søge jobs, og studerer osv. - været inde på vigtigheden af af få noget motion, ikke nødvendigvis for at tabe sig, men lige så meget for at få energi og være "klar" til alle udfordringerne. Livet bliver bare lettere (thøhø), når man ikke bakser med helbred samtidig.

Hun var selv inde på at kun faktisk godt kunne tænke sig at gå til fitness, men at det var ret dyrt osv. - så jeg sprang bare til og tilbød at betale for det, så længe hun bare vil dedikere sig til 2 ugentlige træningstimer. Det er nok en af de bedste investeringer jeg kan lave, tænker jeg. :)

Og så vil jeg også bare hjælpe med klunset.
20
Med bov skal man mad lave, men...

Tilbage til "Mode"