Fitness tøj til overkommelige priser.

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf RavenClaw » 2. maj 2019, 17:52

LadyFox skrev:Hvis hun er til tights vil jeg lige påpege at en del af H&Ms er uden en lille lomme. Hvilket jeg personligt synes er træls, fordi jeg så ender med at have min nøgle i min sports BH i stedet.


Jeg binder nøglen fast i mit snørebånd :D
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf MyGirl » 3. maj 2019, 11:02

RavenClaw skrev:
LadyFox skrev:Hvis hun er til tights vil jeg lige påpege at en del af H&Ms er uden en lille lomme. Hvilket jeg personligt synes er træls, fordi jeg så ender med at have min nøgle i min sports BH i stedet.


Jeg binder nøglen fast i mit snørebånd :D


Den laver jeg også :)
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2019, 11:04

MyGirl skrev:
RavenClaw skrev:
LadyFox skrev:Hvis hun er til tights vil jeg lige påpege at en del af H&Ms er uden en lille lomme. Hvilket jeg personligt synes er træls, fordi jeg så ender med at have min nøgle i min sports BH i stedet.


Jeg binder nøglen fast i mit snørebånd :D


Den laver jeg også :)

Mine snørebånd går op hvert 10 min uanset typen af snørebånd og hvor meget jeg så end binder dobbeltknude, så det tør jeg slet ikke. Jeg aner ikke hvad jeg gør galt, for jeg kan godt binde andres sko uden de går op konstant.
0
...
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf MyGirl » 3. maj 2019, 11:23

LadyFox skrev:
MyGirl skrev:
RavenClaw skrev:
LadyFox skrev:Hvis hun er til tights vil jeg lige påpege at en del af H&Ms er uden en lille lomme. Hvilket jeg personligt synes er træls, fordi jeg så ender med at have min nøgle i min sports BH i stedet.


Jeg binder nøglen fast i mit snørebånd :D


Den laver jeg også :)

Mine snørebånd går op hvert 10 min uanset typen af snørebånd og hvor meget jeg så end binder dobbeltknude, så det tør jeg slet ikke. Jeg aner ikke hvad jeg gør galt, for jeg kan godt binde andres sko uden de går op konstant.


Kan du så ikke evt bare flytte nøglen et "loop" ned i snørren, så den ikke ryger af, hvis det går op? :gruble:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf HappyPaww » 3. maj 2019, 12:18

Nu hvor der er en tråd om emnet, er der så nogen, der kan anbefale en god løbetrøje/jakke?

Krav:
Ikke for stram eller kort
Ikke for varm, og gerne med lynlås
Lomme/lommer med plads til mobil (vigtigt - jeg hader der der mobilholder-armbånd)
Pris max 300 - måske op til 400...
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Fitness tøj til overkommelige priser.

Indlægaf Pandesteg » 3. maj 2019, 18:30

HappyPaww skrev:Nu hvor der er en tråd om emnet, er der så nogen, der kan anbefale en god løbetrøje/jakke?

Krav:
Ikke for stram eller kort
Ikke for varm, og gerne med lynlås
Lomme/lommer med plads til mobil (vigtigt - jeg hader der der mobilholder-armbånd)
Pris max 300 - måske op til 400...


Jeg har en jakke fra Nike som minder meget om denne her og jeg bruger den næsten hele året undtagen når det er for varmt :D elsker den.

https://www.loebeshop.dk/nike-dame-esse ... acket.html

Ellers kan du overveje er flipbelt til mobilen, en overgang var jeg ret glad for mit, men passer ikke længere, så nu bruger jeg det ikke så meget.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Mode"