Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36803

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Daine » 13. nov 2019, 17:13

Aquadorable skrev:
Daine skrev:
Ado skrev:Rema 1000. Gode strømpebukser.

Jeg har lige testet deres 150 den strømpebuks. Udover at det er micromodal og ikke microfiber, så duer de slet ikke til mine ben. Strømpebukserne er for korte og jeg kan dermed heller ikke trække dem så langt op som jeg ønsker. Hader den der fornemmelsen af at skridtet sidder halvt nede på lårene :genert:

Jeg må prøve at kigge i H&M og Bilka, om de har noget.


Jeg er blevet kæmpe fan af Calvin Kleins 80 den strømpebukser med push up-effekt - de kan trækkes helt op under brystet. Jeg er en str. 46 og passer fint str. XL. Minusset er, at de koster 199,- MEN de er til gengæld svære at slide op for mig. Jeg kan snildt klare mig med to par pr. sæson.

Det er disse: https://www.thissocks.dk/ck-ultra-fit-h ... UQQAvD_BwE

Magasin fører dem også.

Jeg ville gerne have nogen der er tykkere, helst min 100 den. Jeg bruger Caroline Flemings shapestrømpebukser, de er kun 70 den, men de er virkelig gode og så er de ikke vildt dyre. Der ryger jævnligt et par strømpebukser på jobbet, det kan ikke undgås ... altså der er skarpe kanter fra kurve mv. :lol:

Jeg har testet thermoleggins fra Bilkas vrs-linje i dag, og selvom der er dobbelt kile bagpå, så er de til at få til at sidde ordenligt når man nørkler lidt med dem + dejligt varme. Thermostrømpebukserne derfra er derimod noget skidt når man er lidt langbenet.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 13. nov 2019, 18:04

Remas strømpebukser dur heller ikke til mig.

Jeg er på jagt efter termostrømpebukser. Gerne i bedre farver end sort.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Ally » 13. nov 2019, 19:57

Daine skrev:En gang til for Prins Knud: Hvor finder jeg de bedste strømpebukser i microfiber (ikke bomuld/uld) i kraftig kvalitet - gerne 100 denier eller mere? Jeg er normalt rigtig glad for vrs fra Føtex/Bilka, men jeg mener ikke de har så kraftige strømper i microfiber.
De skal være højtaljede, og gerne okay stramme i livet, så de ikke glider ned ... de må dog heller ikke rulle! Jeg har nogle fra Decoy, de er skønne, men de er desværre noget slappe i linningen :/
Pt går jeg med vrs shape-strømpebukser, men de er ikke kraftige nok i stoffet. De behøver dog slet ikke være med shape-effekt.
Jeg er en str. ca 46(/48).

Jeg er fan af H&Ms 200 denier strømpebukser. De er lange i benene og kan trækkes helt op under brystet.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36803

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Daine » 13. nov 2019, 20:06

Ally skrev:
Daine skrev:En gang til for Prins Knud: Hvor finder jeg de bedste strømpebukser i microfiber (ikke bomuld/uld) i kraftig kvalitet - gerne 100 denier eller mere? Jeg er normalt rigtig glad for vrs fra Føtex/Bilka, men jeg mener ikke de har så kraftige strømper i microfiber.
De skal være højtaljede, og gerne okay stramme i livet, så de ikke glider ned ... de må dog heller ikke rulle! Jeg har nogle fra Decoy, de er skønne, men de er desværre noget slappe i linningen :/
Pt går jeg med vrs shape-strømpebukser, men de er ikke kraftige nok i stoffet. De behøver dog slet ikke være med shape-effekt.
Jeg er en str. ca 46(/48).

Jeg er fan af H&Ms 200 denier strømpebukser. De er lange i benene og kan trækkes helt op under brystet.

Tak! :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Zonta » 13. nov 2019, 20:56

Daine skrev:En gang til for Prins Knud: Hvor finder jeg de bedste strømpebukser i microfiber (ikke bomuld/uld) i kraftig kvalitet - gerne 100 denier eller mere? Jeg er normalt rigtig glad for vrs fra Føtex/Bilka, men jeg mener ikke de har så kraftige strømper i microfiber.
De skal være højtaljede, og gerne okay stramme i livet, så de ikke glider ned ... de må dog heller ikke rulle! Jeg har nogle fra Decoy, de er skønne, men de er desværre noget slappe i linningen :/
Pt går jeg med vrs shape-strømpebukser, men de er ikke kraftige nok i stoffet. De behøver dog slet ikke være med shape-effekt.
Jeg er en str. ca 46(/48).

Jeg har købt to par fra Heist, som jeg umiddelbart synes er ret god kvalitet. Og de sidder faktisk også ret godt.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Santa » 13. nov 2019, 21:33

Daine skrev:En gang til for Prins Knud: Hvor finder jeg de bedste strømpebukser i microfiber (ikke bomuld/uld) i kraftig kvalitet - gerne 100 denier eller mere? Jeg er normalt rigtig glad for vrs fra Føtex/Bilka, men jeg mener ikke de har så kraftige strømper i microfiber.
De skal være højtaljede, og gerne okay stramme i livet, så de ikke glider ned ... de må dog heller ikke rulle! Jeg har nogle fra Decoy, de er skønne, men de er desværre noget slappe i linningen :/
Pt går jeg med vrs shape-strømpebukser, men de er ikke kraftige nok i stoffet. De behøver dog slet ikke være med shape-effekt.
Jeg er en str. ca 46(/48).

Jeg har lige købt en stak fra ASOS, fra deres Curve serie. De har et udmærket udvalg, også 100 denier, og over det.
Jeg synes at de sidder rigtig godt, glider ikke, ruller ikke, strammer ikke og er så elastiske at de er nemme at tage på.
Desuden fåes de i et par farver udover sort.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Plussize-tråden

Indlægaf mulledit » 15. nov 2019, 10:01

Daine skrev:En gang til for Prins Knud: Hvor finder jeg de bedste strømpebukser i microfiber (ikke bomuld/uld) i kraftig kvalitet - gerne 100 denier eller mere? Jeg er normalt rigtig glad for vrs fra Føtex/Bilka, men jeg mener ikke de har så kraftige strømper i microfiber.
De skal være højtaljede, og gerne okay stramme i livet, så de ikke glider ned ... de må dog heller ikke rulle! Jeg har nogle fra Decoy, de er skønne, men de er desværre noget slappe i linningen :/
Pt går jeg med vrs shape-strømpebukser, men de er ikke kraftige nok i stoffet. De behøver dog slet ikke være med shape-effekt.
Jeg er en str. ca 46(/48).


London leggins fra Pieces
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Fræksak » 18. nov 2019, 10:13

Er der nogen herinde, der har lyst at aftage lidt tøj i str. 52-56? Jeg har ryddet ud i klædeskabet og har 5-7 stykker tøj, jeg ikke skal bruge mere. Det er stort set ikke brugt og har måske været vasket en enkelt gang det meste. Jeg lægger gerne billeder op, men gider ikke besværet hvis der ikke er nogen, der synes det lyder relevant. Der er en nederdel, et par bukser, en wrap-kjole/tunika-ting, en trekvartærmet bluse og en sort skjortebluse og muligvis lidt mere, som jeg har glemt. Næsten det hele er blomstret af én eller anden grund :lol:

Altså, det er gratis hvis nogen skulle være i tvivl. Vil dog gerne have refunderet forsendelse. Det ryger til genbrug ellers, men jeg syntes lige jeg ville høre herinde først :).
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 18. nov 2019, 10:25

Fræksak skrev:Er der nogen herinde, der har lyst at aftage lidt tøj i str. 52-56? Jeg har ryddet ud i klædeskabet og har 5-7 stykker tøj, jeg ikke skal bruge mere. Det er stort set ikke brugt og har måske været vasket en enkelt gang det meste. Jeg lægger gerne billeder op, men gider ikke besværet hvis der ikke er nogen, der synes det lyder relevant. Der er en nederdel, et par bukser, en wrap-kjole/tunika-ting, en trekvartærmet bluse og en sort skjortebluse og muligvis lidt mere, som jeg har glemt. Næsten det hele er blomstret af én eller anden grund :lol:

Altså, det er gratis hvis nogen skulle være i tvivl. Vil dog gerne have refunderet forsendelse. Det ryger til genbrug ellers, men jeg syntes lige jeg ville høre herinde først :).

Det var godt nok en sød tanke :) Jeg hepper på at du får det afsat.
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Zonta » 27. dec 2019, 14:54

Ved ikke om spørgsmålet har været oppe før, men en god vinterjakke, som ikke koster mere end 1.500-2.000 kroner i str. 44-46-ish? Den skal være vind- og vandtæt.

Har I nogle bud?
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 27. dec 2019, 15:31

Zonta skrev:Ved ikke om spørgsmålet har været oppe før, men en god vinterjakke, som ikke koster mere end 1.500-2.000 kroner i str. 44-46-ish? Den skal være vind- og vandtæt.

Har I nogle bud?

Jeg har ældre model af denne (mener jeg) :)
Den er vindtæt, varm og god.
https://www.ellos.dk/ahkka/parkacoat-me ... 7007107-04
1
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Plussize-tråden

Indlægaf mitze » 27. dec 2019, 15:56

Jeg har denne https://www.zalando.dk/junarose-jrluppa ... p-q11.html. Selvfølgelig udsolgt i 44/46 nu desværre.
Jeg synes den er skøn, dejlig varm og stor.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21056

Re: Plussize-tråden

Indlægaf 2SHY » 27. dec 2019, 18:26

Zonta skrev:Ved ikke om spørgsmålet har været oppe før, men en god vinterjakke, som ikke koster mere end 1.500-2.000 kroner i str. 44-46-ish? Den skal være vind- og vandtæt.

Har I nogle bud?

Jeg har den her i grå og er rigtig godt tilfreds med den

https://www.ellos.dk/ahkka/parkacoat-me ... 7007107-02
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Lisva » 27. dec 2019, 18:31

Det er lidt pudsigt, men jeg har også den Ahkka i grå. Det er generelt et fantastisk mærke, og det er varmt og ekstremt slidstærkt.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21056

Re: Plussize-tråden

Indlægaf 2SHY » 27. dec 2019, 18:36

Lisva skrev:Det er lidt pudsigt, men jeg har også den Ahkka i grå. Det er generelt et fantastisk mærke, og det er varmt og ekstremt slidstærkt.

Den er SÅ lækker! Jeg kendte ikke mærket og var lidt nervøs for om det var noget skrammel og at det der “pels” ville se træls ud. Men jeg er meget positivt overrasket
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Mode"