Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 27. jun 2018, 09:41

Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 27. jun 2018, 10:32

No1 skrev:
Tilly skrev:Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?



Cykelshorts? Dem med blonder, ikke? Man kan få dem i Bilka relativt billigt.

Åh ja, cykelshort, det er det de bliver kaldt :) Vil dog nok gerne have nogle uden blonder. Men jeg må en tur i Bilka så, og se hvad de har :)
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Plussize-tråden

Indlægaf TinaW » 27. jun 2018, 10:56

Tilly skrev:
No1 skrev:
Tilly skrev:Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?



Cykelshorts? Dem med blonder, ikke? Man kan få dem i Bilka relativt billigt.

Åh ja, cykelshort, det er det de bliver kaldt :) Vil dog nok gerne have nogle uden blonder. Men jeg må en tur i Bilka så, og se hvad de har :)


Jeg har bestilt sådan et par her fra h&m. Umiddelbart virker de efter hensigten.

http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0266168003.html
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Juki » 27. jun 2018, 10:56

Tilly skrev:
No1 skrev:
Tilly skrev:Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?



Cykelshorts? Dem med blonder, ikke? Man kan få dem i Bilka relativt billigt.

Åh ja, cykelshort, det er det de bliver kaldt :) Vil dog nok gerne have nogle uden blonder. Men jeg må en tur i Bilka så, og se hvad de har :)

Hvilket materiale skal de være i?

Jeg har tidligere brugt korte leggings fra Føtex(VRS og et andet mærke) De har været i bomuld og okay behagelige at have på, men det blev hurtigt en dyr fornøjelse, selvom de var billige, for de gik op i syningen ved inderlårene pga. slid. Nogle i mikrofiber fungerer bedre for mig, men de varmer også meget mere i sommervarmen :wacko:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Grissebassen » 27. jun 2018, 11:08

Hvad gør i med badetøj? Jeg er ikke som sådan plussize, men min barm er, og det eneste sted, jeg kan finde bikinitoppe i min størrelse til rimelige penge, er change. Og jeg er ikke så vild med udvalget.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 27. jun 2018, 11:39

Juki skrev:
Tilly skrev:Åh ja, cykelshort, det er det de bliver kaldt :) Vil dog nok gerne have nogle uden blonder. Men jeg må en tur i Bilka så, og se hvad de har :)

Hvilket materiale skal de være i?

Jeg har tidligere brugt korte leggings fra Føtex(VRS og et andet mærke) De har været i bomuld og okay behagelige at have på, men det blev hurtigt en dyr fornøjelse, selvom de var billige, for de gik op i syningen ved inderlårene pga. slid. Nogle i mikrofiber fungerer bedre for mig, men de varmer også meget mere i sommervarmen :wacko:

Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over materialet, men generelt kan jeg godt lide mikrofiber. Havde dog ikke lige tænkt på at mikrofiber er varmere :gruble:

Dittemus skrev:
Tilly skrev:Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?

Jeg bruger dem fra Pieces i mikrofiber.

De er desværre stortset udsolgt på deres hjemmeside, men jeg tror jeg vil smutte forbi en Pieces butik og se på dem :)

TinaW skrev:
Tilly skrev:Åh ja, cykelshort, det er det de bliver kaldt :) Vil dog nok gerne have nogle uden blonder. Men jeg må en tur i Bilka så, og se hvad de har :)


Jeg har bestilt sådan et par her fra h&m. Umiddelbart virker de efter hensigten.

http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0266168003.html

Tak for bud. Du oplever ikke at de ruller ned i linningen?
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Plussize-tråden

Indlægaf TinaW » 27. jun 2018, 12:12

Tilly skrev:
Juki skrev:
Tilly skrev:Åh ja, cykelshort, det er det de bliver kaldt :) Vil dog nok gerne have nogle uden blonder. Men jeg må en tur i Bilka så, og se hvad de har :)

Hvilket materiale skal de være i?

Jeg har tidligere brugt korte leggings fra Føtex(VRS og et andet mærke) De har været i bomuld og okay behagelige at have på, men det blev hurtigt en dyr fornøjelse, selvom de var billige, for de gik op i syningen ved inderlårene pga. slid. Nogle i mikrofiber fungerer bedre for mig, men de varmer også meget mere i sommervarmen :wacko:

Jeg har egentlig ikke tænkt så meget over materialet, men generelt kan jeg godt lide mikrofiber. Havde dog ikke lige tænkt på at mikrofiber er varmere :gruble:

Dittemus skrev:
Tilly skrev:Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?

Jeg bruger dem fra Pieces i mikrofiber.

De er desværre stortset udsolgt på deres hjemmeside, men jeg tror jeg vil smutte forbi en Pieces butik og se på dem :)

TinaW skrev:
Tilly skrev:Åh ja, cykelshort, det er det de bliver kaldt :) Vil dog nok gerne have nogle uden blonder. Men jeg må en tur i Bilka så, og se hvad de har :)


Jeg har bestilt sådan et par her fra h&m. Umiddelbart virker de efter hensigten.

http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0266168003.html

Tak for bud. Du oplever ikke at de ruller ned i linningen?


Nej det har jeg ikke oplevet. De skal jo også forestille at være sådan nogle shapere.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Spjaerten » 27. jun 2018, 12:40

Grissebassen skrev:Hvad gør i med badetøj? Jeg er ikke som sådan plussize, men min barm er, og det eneste sted, jeg kan finde bikinitoppe i min størrelse til rimelige penge, er change. Og jeg er ikke så vild med udvalget.


Kender du lace.dk

Jeg har købt en rigtig fin bikini ret billigt derinde fra freya. Den holder stadig her en del år efter og str er true to size
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Muuh » 27. jun 2018, 12:53

Tilly skrev:Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?


Jeg bruger dem her, de er dejlig tynde. De er som korte nylonstrømper
https://www.thissocks.dk/sommer-skanebukser-hudfarvet
2
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Plussize-tråden

Indlægaf mulledit » 28. jun 2018, 06:56

Tilly skrev:Hvad er det nu sådan nogle korte leggings shorts hedder? Mangler nogle lårskånere, jeg kan bruge under nogle af mine sommerkjoler her i varmen :) Og har I evt anbefalinger?


Dem fra Pieces er fantastiske, de holder også godt på mit mave flæsk :D
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Plussize-tråden

Indlægaf TinaW » 28. jun 2018, 11:46

Tilly skrev:I øvrigt så bliver jeg tit irriteret over at der ikke er en fast standard for tøjstørrelser.

I torsdags var jeg på shoppetur med min mor, og der prøvede jeg to forskellige par shorts fra samme tøjmærke. Det første par i størrelse 44 kunne jeg kun lige få på, men jeg kunne slet ikke lyne dem. Det andet par var i størrelse 42, og de var faktisk næsten for store! :s

Når det samme tøjmærke kan variere så meget i størrelsen, så er det altså ikke nemt at finde ud af...


Nogen gange laver de en "loose" og en "slim fit" udgave. Jeg købte et par shorts fornyligt, hvor str. 42 i samme mærker, men to forskellige modeller i hvert fald ikke sad ens.
Jeg kunne nok godt have brugt en str. 40 i deres "loose" model, men det fandtes så ikke.
0
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Plussize-tråden

Indlægaf thomassneum » 28. jun 2018, 12:06

Er jeg den eneste som læste denne tråds overskrift, væsentligt anderledes? :P
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 28. jun 2018, 12:21

thomassneum skrev:Er jeg den eneste som læste denne tråds overskrift, væsentligt anderledes? :P

Hvordan læste du den da?
0
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Plussize-tråden

Indlægaf thomassneum » 28. jun 2018, 12:24

Tilly skrev:
thomassneum skrev:Er jeg den eneste som læste denne tråds overskrift, væsentligt anderledes? :P

Hvordan læste du den da?

Puzzysize-tråden
Og nu læser jeg den sådan konsekvent. :mellow:
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 28. jun 2018, 12:28

thomassneum skrev:
Tilly skrev:
thomassneum skrev:Er jeg den eneste som læste denne tråds overskrift, væsentligt anderledes? :P

Hvordan læste du den da?

Puzzysize-tråden
Og nu læser jeg den sådan konsekvent. :mellow:

Ja ok, den forveksling har jeg ikke lige været i nærheden af.
3

Tilbage til "Mode"