Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Daphne » 29. jan 2020, 14:15

Tak. Jeg må ud i butikkerne og se på det :)
0
natsvaermer
Indlæg: 567
Tilmeldt: 21. okt 2016, 08:05
Kort karma: 84
Likede indlæg: 717

Re: Plussize-tråden

Indlægaf natsvaermer » 5. apr 2020, 08:24

Oplever I også at strømpebukserne larmer, når I går, fordi lårene gnubber mod hinanden?
Jeg vil meget gerne gå med strømpebukser med lidt hold og gerne med 100/200 denier (?), men det er måske svært at få ‘stille’ strømpebukser udefra de ønsker.
Har I nogen erfaringer :blomst:
0
natsvaermer
Indlæg: 567
Tilmeldt: 21. okt 2016, 08:05
Kort karma: 84
Likede indlæg: 717

Re: Plussize-tråden

Indlægaf natsvaermer » 5. apr 2020, 12:13

SurSødSovs skrev:
natsvaermer skrev:Oplever I også at strømpebukserne larmer, når I går, fordi lårene gnubber mod hinanden?
Jeg vil meget gerne gå med strømpebukser med lidt hold og gerne med 100/200 denier (?), men det er måske svært at få ‘stille’ strømpebukser udefra de ønsker.
Har I nogen erfaringer :blomst:


Jeg sværger til dem, man kan købe i Fakta. Køber jeg andre, ruller, åler og/eller larmer de...

Har de også en opstrammende effekt?
0
natsvaermer
Indlæg: 567
Tilmeldt: 21. okt 2016, 08:05
Kort karma: 84
Likede indlæg: 717

Re: Plussize-tråden

Indlægaf natsvaermer » 5. apr 2020, 15:27

SurSødSovs skrev:
natsvaermer skrev:
SurSødSovs skrev:
natsvaermer skrev:Oplever I også at strømpebukserne larmer, når I går, fordi lårene gnubber mod hinanden?
Jeg vil meget gerne gå med strømpebukser med lidt hold og gerne med 100/200 denier (?), men det er måske svært at få ‘stille’ strømpebukser udefra de ønsker.
Har I nogen erfaringer :blomst:


Jeg sværger til dem, man kan købe i Fakta. Køber jeg andre, ruller, åler og/eller larmer de...

Har de også en opstrammende effekt?


Ja. På lår og mave.

Tak for anbefaling - dem må jeg kigge på :blomst:
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Venus222 » 8. apr 2020, 06:45

Shit hvor er jeg træt af Annoanno! :cuss: Denne måneds boks blev afsendt efter at jeg havde bedt om at den blev sprunget over... Der var derud over,intet af tøjet jeg kunne bruge, så hele molevitten blev sendt tilbage. Flash forward til nu hvor de så har trukket over 4000kr fra min konto for denne måneds boks. :tie:

Jeg håber virkelig de ligger sig fladt ned og tilbageføre beløbet! Jeg har sgu ikke råd til at miste så mange penge, særligt ikke i denne måned! :boo:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Daine » 22. apr 2020, 17:10

Disse bikershorts fra H&M er virkelig gode at have under nederdele/kjoler :gogo: De er lidt store i det, jeg er en 48 i buks og har valgt XL. Havde jeg været en 46 tror jeg en L ville have været nok. De kan trækkes godt op og jeg oplever ikke de ruller ned :)

Pt er de udsolgt i næsten alle størrelser, men jeg tænker de nok skal komme på lager igen (i går var der ingen der var udsolgt). Det kunne også være de kunne findes ude i butikkerne, de ligger pakket i en pose så tror de hænger sammen med strømper eller undertøj :)

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0778062001.html
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Spjaerten » 22. apr 2020, 18:54

^ ellers kan jeg anbefale London shortsene fra Piece. Min M/L passede mig sidste år som en ca 46/48. De findes også i L/XL.
De ruller heller ingen steder.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Tilly » 22. apr 2020, 19:01

Daine skrev:Disse bikershorts fra H&M er virkelig gode at have under nederdele/kjoler :gogo: De er lidt store i det, jeg er en 48 i buks og har valgt XL. Havde jeg været en 46 tror jeg en L ville have været nok. De kan trækkes godt op og jeg oplever ikke de ruller ned :)

Pt er de udsolgt i næsten alle størrelser, men jeg tænker de nok skal komme på lager igen (i går var der ingen der var udsolgt). Det kunne også være de kunne findes ude i butikkerne, de ligger pakket i en pose så tror de hænger sammen med strømper eller undertøj :)

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0778062001.html

Ved du om de har haft dem i andre farver også? Vil nemlig gerne have nogle nude bikershorts jeg kan bruge under lyse kjoler...
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Spjaerten » 22. apr 2020, 19:04

Tilly skrev:
Daine skrev:Disse bikershorts fra H&M er virkelig gode at have under nederdele/kjoler :gogo: De er lidt store i det, jeg er en 48 i buks og har valgt XL. Havde jeg været en 46 tror jeg en L ville have været nok. De kan trækkes godt op og jeg oplever ikke de ruller ned :)

Pt er de udsolgt i næsten alle størrelser, men jeg tænker de nok skal komme på lager igen (i går var der ingen der var udsolgt). Det kunne også være de kunne findes ude i butikkerne, de ligger pakket i en pose så tror de hænger sammen med strømper eller undertøj :)

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0778062001.html

Ved du om de har haft dem i andre farver også? Vil nemlig gerne have nogle nude bikershorts jeg kan bruge under lyse kjoler...


Ellers er dem jeg taler om her i nude

https://fashionbrand.dk/produkt/pieces- ... gKILPD_BwE
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Daine » 23. apr 2020, 02:33

Tilly skrev:
Daine skrev:Disse bikershorts fra H&M er virkelig gode at have under nederdele/kjoler :gogo: De er lidt store i det, jeg er en 48 i buks og har valgt XL. Havde jeg været en 46 tror jeg en L ville have været nok. De kan trækkes godt op og jeg oplever ikke de ruller ned :)

Pt er de udsolgt i næsten alle størrelser, men jeg tænker de nok skal komme på lager igen (i går var der ingen der var udsolgt). Det kunne også være de kunne findes ude i butikkerne, de ligger pakket i en pose så tror de hænger sammen med strømper eller undertøj :)

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0778062001.html

Ved du om de har haft dem i andre farver også? Vil nemlig gerne have nogle nude bikershorts jeg kan bruge under lyse kjoler...

Ikke lige i denne model, men de har andre derinde i nude :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Mode"