Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 30. okt 2017, 14:44

sigge skrev:Er der nogen, der er stødt på en lækker, vamset, sort strikcardigan i noget, der minder om naturmaterialer (eller i det mindste ikke ren akryl eller polyester)? Den skal gerne være lidt lang og helst med knaplukning. Jeg har selv prøvet Zalando, Zizzi, Junarose, Evans og Yours clothing, som er de webshops, jeg typisk bruger. Jeg er en størrelse 50 ca.


Nej, men sig endelig til, hvis du finder noget.
Jeg vil nemlig også gerne have fat i en lækker sort trøje i materiale, der ikke bliver statisk. Jeg er så mere large mht lukning, længde m.v. Jeg vil bare gerne have en pæn og lækker varm trøje, som jeg også kan tillade mig at have på på arbejde eller ud at handle :)
1
Chichu
Indlæg: 339
Tilmeldt: 12. sep 2015, 20:24
Kort karma: 20
Likede indlæg: 834

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Chichu » 30. okt 2017, 15:18

musling skrev:
sigge skrev:Er der nogen, der er stødt på en lækker, vamset, sort strikcardigan i noget, der minder om naturmaterialer (eller i det mindste ikke ren akryl eller polyester)? Den skal gerne være lidt lang og helst med knaplukning. Jeg har selv prøvet Zalando, Zizzi, Junarose, Evans og Yours clothing, som er de webshops, jeg typisk bruger. Jeg er en størrelse 50 ca.


Nej, men sig endelig til, hvis du finder noget.
Jeg vil nemlig også gerne have fat i en lækker sort trøje i materiale, der ikke bliver statisk. Jeg er så mere large mht lukning, længde m.v. Jeg vil bare gerne have en pæn og lækker varm trøje, som jeg også kan tillade mig at have på på arbejde eller ud at handle :)


Prøv at kigge på samsøe samsøe den lange cardigan modelnavn Nor. Den er stor i størrelsen. Jeg er normalt 44-46 og jeg har en størrelse medium. Virkelig lækker og blød kvalitet. Elsker min, både til arbejde og til hjemme:)
2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Plussize-tråden

Indlægaf sigge » 28. nov 2017, 14:25

musling skrev:
sigge skrev:Er der nogen, der er stødt på en lækker, vamset, sort strikcardigan i noget, der minder om naturmaterialer (eller i det mindste ikke ren akryl eller polyester)? Den skal gerne være lidt lang og helst med knaplukning. Jeg har selv prøvet Zalando, Zizzi, Junarose, Evans og Yours clothing, som er de webshops, jeg typisk bruger. Jeg er en størrelse 50 ca.


Nej, men sig endelig til, hvis du finder noget.
Jeg vil nemlig også gerne have fat i en lækker sort trøje i materiale, der ikke bliver statisk. Jeg er så mere large mht lukning, længde m.v. Jeg vil bare gerne have en pæn og lækker varm trøje, som jeg også kan tillade mig at have på på arbejde eller ud at handle :)


Jeg har muligvis fundet den - det føles snart lige så svært som at finde en enhjørning. :lol:

Men her er i hvert fald et bud: https://www.peterhahn.dk/peter-hahn-cardigan-sort-stoerrelse50-820290.html?adword=google/NonBrand/Shopping/&pmk=IPH1SEM110614-88&gclid=EAIaIQobChMI_p6k67vh1wIVDBIbCh3jgQKXEAQYAiABEgJ2lvD_BwE

Jeg må ikke selv bruge flere penge før den 1., så jeg har ikke købt den og kan derfor heller ikke anmelde den.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 29. nov 2017, 13:46

sigge skrev:
musling skrev:
sigge skrev:Er der nogen, der er stødt på en lækker, vamset, sort strikcardigan i noget, der minder om naturmaterialer (eller i det mindste ikke ren akryl eller polyester)? Den skal gerne være lidt lang og helst med knaplukning. Jeg har selv prøvet Zalando, Zizzi, Junarose, Evans og Yours clothing, som er de webshops, jeg typisk bruger. Jeg er en størrelse 50 ca.


Nej, men sig endelig til, hvis du finder noget.
Jeg vil nemlig også gerne have fat i en lækker sort trøje i materiale, der ikke bliver statisk. Jeg er så mere large mht lukning, længde m.v. Jeg vil bare gerne have en pæn og lækker varm trøje, som jeg også kan tillade mig at have på på arbejde eller ud at handle :)


Jeg har muligvis fundet den - det føles snart lige så svært som at finde en enhjørning. :lol:

Men her er i hvert fald et bud: https://www.peterhahn.dk/peter-hahn-cardigan-sort-stoerrelse50-820290.html?adword=google/NonBrand/Shopping/&pmk=IPH1SEM110614-88&gclid=EAIaIQobChMI_p6k67vh1wIVDBIbCh3jgQKXEAQYAiABEgJ2lvD_BwE

Jeg må ikke selv bruge flere penge før den 1., så jeg har ikke købt den og kan derfor heller ikke anmelde den.


Den er fin, omend også meget almindelig. Men av av en pris. Men hvis jeg nu ønsker den til jul, skal jeg jo ikke selv betale :gruble: :fløjt:
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Shmartiesh » 29. nov 2017, 14:16

HM havde en lignende jakke for et par år siden. Prøvede den og den sad virkelig ikke godt på mig. Jeg skal have noget mere formsyet ellers ligner alt et telt på mig.

Jeg købte en overgangsjakke i zizzi for en måned siden. Det er ellers sjældent jeg finder jakker derinde da de har tendens til at overpynte med lommer, snore og jeg ved ikke hvad. På den her er der mega lange snore til at stramme bunden ind med. Men hvem over str. 42 ville dog gøre det? Man kommer da til at ligne en ballon... De var så lange at de sad fast i alt, selv i bildøren, så jeg bandt dem op.

Noget andet er at der er kommet et mærke på zalando i plus size, der ikke har fattet at hvis man har brede skuldre, så er hofterne som regel også brede. Jeg havde købt en skjortekjole der sad stramt på hofterne men fint andre steder. Havde en veninde, der også er plussize, på besøg, og selvom knapperne omkring hoften var ved at sprænge spurgte hun om jeg ikke mente det godt kunne gå. wtf? :lol:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Plussize-tråden

Indlægaf PaleSeptember » 29. nov 2017, 15:02

Det har muligvis været oppe før, men jeg orker ikke lige at kigge hele tråden igennen :)

Gode strømpebukser (gerne varme), der sidder godt på en plussize (er str. 46) og ikke koster en bondegård og er til at få fat i?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Plussize-tråden

Indlægaf PaleSeptember » 29. nov 2017, 15:35

Lisma skrev:
PaleSeptember skrev:Det har muligvis været oppe før, men jeg orker ikke lige at kigge hele tråden igennen :)

Gode strømpebukser (gerne varme), der sidder godt på en plussize (er str. 46) og ikke koster en bondegård og er til at få fat i?

Rema


Tak, er det en bestemt slags?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Shmartiesh » 30. nov 2017, 21:23

PaleSeptember skrev:Det har muligvis været oppe før, men jeg orker ikke lige at kigge hele tråden igennen :)

Gode strømpebukser (gerne varme), der sidder godt på en plussize (er str. 46) og ikke koster en bondegård og er til at få fat i?

Jeg er glad for Bilkas. VRS. De har også ‘jackie’ str.
0
Brugeravatar
Movita
Indlæg: 169
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:07
Kort karma: 8
Likede indlæg: 175

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Movita » 30. nov 2017, 22:13

PaleSeptember skrev:Det har muligvis været oppe før, men jeg orker ikke lige at kigge hele tråden igennen :)

Gode strømpebukser (gerne varme), der sidder godt på en plussize (er str. 46) og ikke koster en bondegård og er til at få fat i?

Jeg stemmer også for Remas. De er holdbare og sidder godt. De har også en model med ‘Stram op numse’ eller hvad man lige kan kalde det :P
De sidder rigtigt godt syntes jeg. Bruger Xl og er også en str 46
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Plussize-tråden

Indlægaf PaleSeptember » 1. dec 2017, 14:05

Jeg har købt uld-strømpebukser fra REMA, men ikke prøvet dem endnu, så jeg håber, de er gode :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Skralde » 17. jan 2018, 15:46

Er der nogen der har erfaringer med jeans fra Asos? Hvordan er de i str?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Aquadorable » 19. jan 2018, 12:56

Skralde skrev:Er der nogen der har erfaringer med jeans fra Asos? Hvordan er de i str?


De to par, jeg har haft hjemme derfra, var store i størrelsen. Men ved ikke, om det er generelt. Jeg måtte sende dem retur, da de dels var for store, dels var underlige - meget plads ved røv og talje, virkelig tight i benene. Altså som i, at jeg, der ellers kun går i tætsiddende jeans, følte, at blodet ikke kunne løbe ned til mine fødder :nerve:
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Skralde » 19. jan 2018, 15:27

Aquadorable skrev:
Skralde skrev:Er der nogen der har erfaringer med jeans fra Asos? Hvordan er de i str?


De to par, jeg har haft hjemme derfra, var store i størrelsen. Men ved ikke, om det er generelt. Jeg måtte sende dem retur, da de dels var for store, dels var underlige - meget plads ved røv og talje, virkelig tight i benene. Altså som i, at jeg, der ellers kun går i tætsiddende jeans, følte, at blodet ikke kunne løbe ned til mine fødder :nerve:


Det var slet ikke dét svar jeg ønskede Aqua :naughty: Men tak alligevel :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Neenah » 19. jan 2018, 17:17

PaleSeptember skrev:Jeg har købt uld-strømpebukser fra REMA, men ikke prøvet dem endnu, så jeg håber, de er gode :)


Jeg købte nogle i Rema for en måneds tid siden. Nåede at have dem på to gange, og så var der gået hul ved begge storetæer.
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Aquadorable » 19. jan 2018, 18:29

Skralde skrev:
Aquadorable skrev:
Skralde skrev:Er der nogen der har erfaringer med jeans fra Asos? Hvordan er de i str?


De to par, jeg har haft hjemme derfra, var store i størrelsen. Men ved ikke, om det er generelt. Jeg måtte sende dem retur, da de dels var for store, dels var underlige - meget plads ved røv og talje, virkelig tight i benene. Altså som i, at jeg, der ellers kun går i tætsiddende jeans, følte, at blodet ikke kunne løbe ned til mine fødder :nerve:


Det var slet ikke dét svar jeg ønskede Aqua :naughty: Men tak alligevel :kys:


Undskyld :genert:
0
K - 12.06.18 :love:

Tilbage til "Mode"