Smartwatch, smartband hjælp

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Smartwatch, smartband hjælp

Indlægaf kidkomb » 3. nov 2018, 08:43

Jeg har fået et smartwatch i julegave af min arbejdsplads, men jeg synes det er voldsomt stort og jeg bryder mig slet ikke om det der gummi mod huden.
Så.... jeg kommer ikke til at bruge det (jeg giver det til min kæreste tror jeg) men jeg er imidlertid nået at blive lidt lun på ideen om sådan en smart fætter.
Skridttæller og overblik over notifikationer og faktisk også det der søvn-noget, fordi jeg sover så elendigt.

Men kan man overhovedet få et smartband (alternativt smalt smartwatch eller fitnessur eller hvad de kalder det) som ikke er i det der infame gummi?
Jeg får helt kriller ved tanken om det. Den der konstante sved på håndleddet *brrr :wacko:

Har I nogle ideer eller anbefalinger eller skal jeg bare slå det ud af hovedet igen?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Smartwatch, smartband hjælp

Indlægaf kidkomb » 3. nov 2018, 09:03

Trappestige skrev:
kidkomb skrev:Jeg har fået et smartwatch i julegave af min arbejdsplads, men jeg synes det er voldsomt stort og jeg bryder mig slet ikke om det der gummi mod huden.
Så.... jeg kommer ikke til at bruge det (jeg giver det til min kæreste tror jeg) men jeg er imidlertid nået at blive lidt lun på ideen om sådan en smart fætter.
Skridttæller og overblik over notifikationer og faktisk også det der søvn-noget, fordi jeg sover så elendigt.

Men kan man overhovedet få et smartband (alternativt smalt smartwatch eller fitnessur eller hvad de kalder det) som ikke er i det der infame gummi?
Jeg får helt kriller ved tanken om det. Den der konstante sved på håndleddet *brrr :wacko:

Har I nogle ideer eller anbefalinger eller skal jeg bare slå det ud af hovedet igen?

Michael Kors laver nogle, der ligner helt almindelige ure. Kan bl.a. købes hos Elgiganten.

Tak, jeg kigger lige på det :kys:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Smartwatch, smartband hjælp

Indlægaf kidkomb » 3. nov 2018, 09:04

Michael Kors: Et par af dem er meget pæne, men jeg synes stadig at de er enormt store.
Jeg har ret små håndled, så jeg synes hurtigt at ure ser voldsomme ud :blush:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Smartwatch, smartband hjælp

Indlægaf limitededition » 3. nov 2018, 09:59

Jeg er glad for Garmin. Der kan du få alverdens remme til.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Smartwatch, smartband hjælp

Indlægaf Studsgaard » 3. nov 2018, 10:17

Jeg har et fra polar.
Det er godtnok gummi. Men det er ikke nær så træls som både sønnen og mandens remme (de har to andre mærker) jeg syntes ikke det er generende.
1
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Smartwatch, smartband hjælp

Indlægaf klaus » 3. nov 2018, 14:35

Fossil har nogle hybrid smart ure der er lidt mindre men ikke meget
https://www.fossil.com/us/en/wearable-t ... _cs:Medium
0

Tilbage til "Mode"