Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf FrøkenM » 19. nov 2018, 06:35

avdotja skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har også denne som jeg overvejer til en julefrokost, men jeg ved ikke om den er for almindelig og evt. hvordan den skal styles for at være lige i skabet :gruble:
Billede

Jeg synes den er super fin og på ingen måde “for almindelig” :)

Tak :)

Jeg er bare meget i tvivl om styling. Den har en ret høj slids i begge sider og jeg tænker bare ben er for koldt i start december. Jeg tænker umiddelbart guldsmykker og en ballerina (mest fordi hæle pt. er en dårlig kombi til mine fødder), men jeg er i tvivl.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf ajnaM » 19. nov 2018, 07:34

FrøkenM skrev:
avdotja skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har også denne som jeg overvejer til en julefrokost, men jeg ved ikke om den er for almindelig og evt. hvordan den skal styles for at være lige i skabet :gruble:
Billede

Jeg synes den er super fin og på ingen måde “for almindelig” :)

Tak :)

Jeg er bare meget i tvivl om styling. Den har en ret høj slids i begge sider og jeg tænker bare ben er for koldt i start december. Jeg tænker umiddelbart guldsmykker og en ballerina (mest fordi hæle pt. er en dårlig kombi til mine fødder), men jeg er i tvivl.


Hvis du har benene til det, ville jeg tage bare ben, og så bare have strømpebukser med i tasken til hjemturen. Mine ben er pt. ved at gå ind i den blege sæson, er ikke blevet barberet siden september og fulde af blå mærker, så her bliver det altså med strømpebukser. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf avdotja » 19. nov 2018, 12:07

Slids er jo bare endnu mere julefrokostagtigt :D Kan du ikke tage et par tynde nylonstrømper på? Det varmer trods alt lidt, men giver stadigvæk illusionen af bare ben
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf FrøkenM » 19. nov 2018, 16:58

I har ret :D Jeg tænker at køre bare ben (kræver vist lige en voksning men det kan nåes endnu) og så må jeg have strømper med i tasken til turen hjem :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Lalana » 19. nov 2018, 18:41

Anilara skrev:Tak for jeres kommentarer :-D
Hvis ikke der var tyl på, var det nok blevet den.
Men nu tror jeg i stedet det bliver den her. Enten i halvlang eller helt lang.


Jeg bestilte faktisk den her efter jeg så dit billede (halvlang), det er jo virkelig virkelig flot på, men alle de perler der... jeg ved ikke om jeg er forsigtig nok til at de ikke allesammen falder af i løbet af en time :lol:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Æble » 19. nov 2018, 20:53

Jeg har købt denne. Ved ikke om den er for meget til arbejdet. Man skal også have noget juleagtigt på, nogle ideer til hvad det kunne være?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf LaMariposa » 20. nov 2018, 13:03

Æble skrev:Jeg har købt denne. Ved ikke om den er for meget til arbejdet. Man skal også have noget juleagtigt på, nogle ideer til hvad det kunne være?


Den er godt nok flot :) Hvordan er det at gå med palietter? Har sådan en idé om, at det må kradse?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Æble » 20. nov 2018, 13:13

LaMariposa skrev:
Æble skrev:Jeg har købt denne. Ved ikke om den er for meget til arbejdet. Man skal også have noget juleagtigt på, nogle ideer til hvad det kunne være?


Den er godt nok flot :) Hvordan er det at gå med palietter? Har sådan en idé om, at det må kradse?


Det kradser ikke for der er som regel for i. Det kan kradse på armene, hvis man rammer ydersiden af kjolen, men det er ikke noget jeg er generet af. Og så er de som regel med noget elastisk stof hvilket jeg Sunes er rart til feste med mad og dans osv fremfor en stram kjole. Men med lange ærmer kan man godt opleve at ærmet hænger fast i pailleteerne på kroppen, hvilket kan være lidt irriterende.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf lillebjoern » 20. nov 2018, 13:33

Denne, som jeg endnu ikke ved om skal bruges til julefrokoster eller nytår. Den er nok lidt for kedelig til nytår :gruble:

Billede
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf LaMariposa » 20. nov 2018, 13:58

Æble skrev:
LaMariposa skrev:
Æble skrev:Jeg har købt denne. Ved ikke om den er for meget til arbejdet. Man skal også have noget juleagtigt på, nogle ideer til hvad det kunne være?


Den er godt nok flot :) Hvordan er det at gå med palietter? Har sådan en idé om, at det må kradse?


Det kradser ikke for der er som regel for i. Det kan kradse på armene, hvis man rammer ydersiden af kjolen, men det er ikke noget jeg er generet af. Og så er de som regel med noget elastisk stof hvilket jeg Sunes er rart til feste med mad og dans osv fremfor en stram kjole. Men med lange ærmer kan man godt opleve at ærmet hænger fast i pailleteerne på kroppen, hvilket kan være lidt irriterende.


Nå, den er ikke i min størrelse, så sparer jeg da de penge :)
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Halldora
Indlæg: 372
Tilmeldt: 25. jan 2016, 11:40
Kort karma: 25
Geografisk sted: 5000
Likede indlæg: 593

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Halldora » 20. nov 2018, 15:36

lillebjoern skrev:Denne, som jeg endnu ikke ved om skal bruges til julefrokoster eller nytår. Den er nok lidt for kedelig til nytår :gruble:

Billede


Synes ikke, den er spor kedelig. Hvis du er i tvivl, så prøv at sætte diverse festligt pynt til samt håropsætning, så du ser den i kontekst og ikke alenestående.
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Æble » 20. nov 2018, 15:39

LaMariposa skrev:
Æble skrev:
LaMariposa skrev:
Æble skrev:Jeg har købt denne. Ved ikke om den er for meget til arbejdet. Man skal også have noget juleagtigt på, nogle ideer til hvad det kunne være?


Den er godt nok flot :) Hvordan er det at gå med palietter? Har sådan en idé om, at det må kradse?


Det kradser ikke for der er som regel for i. Det kan kradse på armene, hvis man rammer ydersiden af kjolen, men det er ikke noget jeg er generet af. Og så er de som regel med noget elastisk stof hvilket jeg Sunes er rart til feste med mad og dans osv fremfor en stram kjole. Men med lange ærmer kan man godt opleve at ærmet hænger fast i pailleteerne på kroppen, hvilket kan være lidt irriterende.


Nå, den er ikke i min størrelse, så sparer jeg da de penge :)


Så godt at den blev hurtigt revet væk. Den er ret lille i størrelsen synes jeg, vil anbefale at gå en str op.
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Minionine » 20. nov 2018, 19:53

Tænker godt den her nederdel kan bruges til vores vennejulefrokost, med en sort top og røde velour sko :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Halldora
Indlæg: 372
Tilmeldt: 25. jan 2016, 11:40
Kort karma: 25
Geografisk sted: 5000
Likede indlæg: 593

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Halldora » 21. nov 2018, 04:44

Minionine skrev:Tænker godt den her nederdel kan bruges til vores vennejulefrokost, med en sort top og røde velour sko :D


Nøøøj, hvor er nederdel og de røde sko fra?
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Minionine » 21. nov 2018, 09:01

Halldora skrev:
Minionine skrev:Tænker godt den her nederdel kan bruges til vores vennejulefrokost, med en sort top og røde velour sko :D


Nøøøj, hvor er nederdel og de røde sko fra?


Skoene er fra Zalando (mener de hedder noget med S. Olivers :gruble: ) og kjole købt I Vero Moda, fra mærket Y.A.S :)
2

Tilbage til "Mode"