Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf ajnaM » 25. okt 2018, 18:48

Jeg har alle planer om at give den max gas til et par julefrokoster i år, og jeg begynder så småt at tænke, at jeg skal investere i noget seriøst party-tøj. :D

Så kom med alle de flotteste, mest glitrende, tætsiddende, nedringede, dansable eller stor-skrudede kjoler, du enten selv skal have på, drømmer om eller overvejer at købe! :banan:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf LaMariposa » 26. okt 2018, 04:32

0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Spjaerten » 26. okt 2018, 05:34

Jeg skal til 2 - begge private og tænker jeg napper noget fra skabet.
Måske min næsten nyindkøbte Malene Birger
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf achillaxedprune » 26. okt 2018, 05:39

Åh, jeg vil også tabe mig og forkæle mig selv med nye julefrokostkjoler. :lun: Har du kig på noget bestemt?

Her købes der næppe noget nyt til lejligheden. Tror det bliver en god blanding af noget Goya, som kommer i spil, bl.a.:
Billede
Billede
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Vixen » 26. okt 2018, 07:32

Jubii, jeg elsker julefrokostkjole-trådene :banan: Og nej, selvfølgelig er det ikke for tidligt :-D
Jeg skal til to julefrokoster, én med min mødregruppe og én med min hobby (rock 'n roll-dans). Mødregruppen bliver drønhyggeligt, vi skal ud at spise og i byen. Og vi har allerede aftalt, at vi dresser op. Den anden julefrokost skal foregå på et veteranbil-værksted, og jeg skal ligne en million den aften - mindre kan ikke gøre det :slem: Her er kravet så, at kjolen, udover at være flot, også er nogenlunde behagelig og ikke alt for kort, så jeg kan danse amok og lave løft osv. Indtil videre planlægger jeg at hoppe i den her blondesag, men jeg har også bestilt en anden hjem, som kunne være en mulighed.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf ajnaM » 26. okt 2018, 09:26

Vixen skrev:Jubii, jeg elsker julefrokostkjole-trådene :banan: Og nej, selvfølgelig er det ikke for tidligt :-D
Jeg skal til to julefrokoster, én med min mødregruppe og én med min hobby (rock 'n roll-dans). Mødregruppen bliver drønhyggeligt, vi skal ud at spise og i byen. Og vi har allerede aftalt, at vi dresser op. Den anden julefrokost skal foregå på et veteranbil-værksted, og jeg skal ligne en million den aften - mindre kan ikke gøre det :slem: Her er kravet så, at kjolen, udover at være flot, også er nogenlunde behagelig og ikke alt for kort, så jeg kan danse amok og lave løft osv. Indtil videre planlægger jeg at hoppe i den her blondesag, men jeg har også bestilt en anden hjem, som kunne være en mulighed.


Hvor er den flot! Hvor er den fra? :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf didas » 26. okt 2018, 09:51

Jeg har desværre taget på, så kan ikke passe dem i år, men ellers ville jeg have elsket at hoppe i en af disse til årets julefrokoster. Men de hænger begge i mit skab og forhåbentlig er jeg mindre til næste jul :D

Fra Asos og Nelly.

7019939-1-bronzeblack.jpg


229080-0046_01.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Spjaerten » 26. okt 2018, 10:03

Den her gamle traver kunne også være et bud
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Vixen » 26. okt 2018, 17:44

Vixen skrev:Jubii, jeg elsker julefrokostkjole-trådene :banan: Og nej, selvfølgelig er det ikke for tidligt :-D
Jeg skal til to julefrokoster, én med min mødregruppe og én med min hobby (rock 'n roll-dans). Mødregruppen bliver drønhyggeligt, vi skal ud at spise og i byen. Og vi har allerede aftalt, at vi dresser op. Den anden julefrokost skal foregå på et veteranbil-værksted, og jeg skal ligne en million den aften - mindre kan ikke gøre det :slem: Her er kravet så, at kjolen, udover at være flot, også er nogenlunde behagelig og ikke alt for kort, så jeg kan danse amok og lave løft osv. Indtil videre planlægger jeg at hoppe i den her blondesag, men jeg har også bestilt en anden hjem, som kunne være en mulighed.


Tak! Den er fra h&m. Men efter at have prøvet den på igen, har jeg faktisk måtte erkende, at jeg simpelhen ikke synes, den klæder mig så godt, som jeg havde håbet. Så den skal retur. Øv!
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf avdotja » 26. okt 2018, 18:10



Ih tusinde tak altså :sur:

Nu overvejer jeg både denne https://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tø ... 2631-0014/ samt den her https://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tø ... 5979-0426/ på trods af at jeg sådan set havde tænkt mig at bruge noget der allerede var i skabet :evil:

(Har endnu ikke helt besluttet om det er dig eller ajnaM jeg er mest sur på :cuss:)
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf LaMariposa » 26. okt 2018, 20:08

avdotja skrev:


Ih tusinde tak altså :sur:

Nu overvejer jeg både denne https://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tø ... 2631-0014/ samt den her https://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tø ... 5979-0426/ på trods af at jeg sådan set havde tænkt mig at bruge noget der allerede var i skabet :evil:

(Har endnu ikke helt besluttet om det er dig eller ajnaM jeg er mest sur på :cuss:)


I tilfælde af, at du beslutter dig for, at det er mig, så undskyld :genert:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf LaMariposa » 26. okt 2018, 20:27

Har i øvrigt en eller anden ting for den her, men skal desværre ikke til noget, hvor det ville være passende at tage den på :lol:

http://www.coderrestudios.com/nly-eve-s ... octu7.html
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Stitch » 26. okt 2018, 23:52

Yay :banan:

Men jeg skal vist kun til 1 i år og de er vist ikke sådan helt vilde på mit arbejde så... ved ikke helt. Overvejer et jumpsuit måske.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Filipai » 30. okt 2018, 19:02

Mit nye arbejde har så valgt at have festival tema. Det ved jeg så slet ikke hvad jeg skal tage på til. Havde ellers kigget på en dybrød velour kjole ..
Shorts og gummistøvler virkelig ikke tiltalende i december (eller set tiltalende ud :genert: ) hjææælp
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Julefrokostkjoler? (Og nej, det er ikke for tidligt!)

Indlægaf Wizzze » 30. okt 2018, 19:37

Filipai skrev:Mit nye arbejde har så valgt at have festival tema. Det ved jeg så slet ikke hvad jeg skal tage på til. Havde ellers kigget på en dybrød velour kjole ..
Shorts og gummistøvler virkelig ikke tiltalende i december (eller set tiltalende ud :genert: ) hjææælp


frk W siger du skal google coachella look og se billeder
f.eks. https://www.thecut.com/2018/04/coachell ... shion.html
Billede
Det sorte look, passer perfekt til dansk december vil jeg mene :devil:
3
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Mode"