Dresscode på jobbet

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Dresscode på jobbet

Indlægaf Chloecat » 26. dec 2015, 18:21

Vi har business casual, når man googler den er det meget firkantet med meget mørke jeans (men helst habitbukser) og skjorte, ikke noget spraglet etc.
Det selvfølgelig lidt lettere for mændene, der er i skjorte, polo, mørke jeans/habit - ledelsestyperne i dyre jakkesæt.

Der er en afdeling der er hovedsagligt kvinder og her er der fri fortolkning, der er en kvinde der altid er i kjole i 'familie-fest' kategorien, så der en der elsker glitter, tryk og så med lyse jeans, også nogle med slidt vask - vi snakker ikke billigt lav kvali eBay tøj, så egentlig ser det meget fedt ud fordi det er så gennemført.
syntes generelt der er mange fine fortolkninger, selvom den ikke lige rammer indenfor den traditionelle business casual, så er alle pænt klædt. Jeg er selv uber kedelig i bukser og skjorte, løse habitter, men føler mig hjemme i det og kan slet ikke forestille mig at trække i kjole, selvom jeg nogengange tænker det kunne være fedt.
0

Tilbage til "Mode"