Day rygsæk som skoletaske?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
mufle
Indlæg: 85
Tilmeldt: 13. jun 2016, 13:45
Kort karma: 4
Likede indlæg: 28

Day rygsæk som skoletaske?

Indlægaf mufle » 8. aug 2018, 13:56

Min teen-datter har erklæret, at hun er færdig med Jeva-skoletasker og lignende.

Nu vil hun have en Day-taske. Da de i mine øjne er sindssygt uhensigtsmæssige som skoletasker, så tænker jeg lidt at hvis det endelig skal være, så måske en Day-rygsæk. Men er de overhovedet store nok? Og kan der være en computer i? :gruble:

Er der flere størrelser rygsække, det kan jeg ikke helt blive klog på. Håber lige, I kan hjælpe :D
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Day rygsæk som skoletaske?

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. aug 2018, 14:09

Denne her ser da i hvert fald fint stor ud.
https://nelly.com/dk/t%C3%B8j-til-kvind ... o_s=gpladk
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Day rygsæk som skoletaske?

Indlægaf ajnaM » 8. aug 2018, 17:51

mufle skrev:Min teen-datter har erklæret, at hun er færdig med Jeva-skoletasker og lignende.

Nu vil hun have en Day-taske. Da de i mine øjne er sindssygt uhensigtsmæssige som skoletasker, så tænker jeg lidt at hvis det endelig skal være, så måske en Day-rygsæk. Men er de overhovedet store nok? Og kan der være en computer i? :gruble:

Er der flere størrelser rygsække, det kan jeg ikke helt blive klog på. Håber lige, I kan hjælpe :D


Jeg tænker, der er værre rygsække, hun kunne have kastet sin kærlighed på. Samtlige af mine tasker er mindre ergonomisk korrekte end den der. :genert:

Jeg ved godt, det er noget andet med teens, der jo stadig er børn, men stadigvæk. Man forstår jo godt, at hun ikke gider gå med rygsæk, et eller andet sted. :P Så hvis hun kan lokkes til en Day-rygsæk, så lyder det som et fint kompromis i mine øjne. I skal selvfølgelig tjekke målene på den i forhold til hendes computer/hvad hun nu skal have med.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Mode"