Vil du kigge i Deichmann for mig?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 14:39

Hej :) :wave2:
Jeg har fundet de perfekte sandaler til mine meget besværlige fødder. Har slidt dem næsten op henover sommeren, så ville gerne købe et par mere. De har dem desværre ikke længere i min Deichmann (slagelse), men måske der er andre der har. Kan ikke finde dem på deres hjemmeside, men har fundet et billede. Er 99 % sikker på at det er fra graceland, men har slidt mærket op.
Er der nogen her der kan tjekke i deres Deichmann? Jeg betaler selvfølgelig for det og at få dem sendt osv.

Jeg søger dem i str 43 i sort eller mørkeblå.
:pompom:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf Moxy-lady » 31. jul 2018, 14:42

Jeg har tidligere fået personalet til at tjekke hvilke butikker der har dem hjemme i den rigtige størrelse - og bestille den hjem til butikken. Tænker at det er nemmere og mere sandsynligt at gøre det på den måde!?
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf Filipai » 31. jul 2018, 15:14

Jeg har 2 som jeg jævnligt kommer forbi, så der kan jeg godt lure. De er i øvrigt fra graceland. Har dem selv og de er virkeligt gode :)
0
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 15:40

Filipai skrev:Jeg har 2 som jeg jævnligt kommer forbi, så der kan jeg godt lure. De er i øvrigt fra graceland. Har dem selv og de er virkeligt gode :)


Jeg mente det nok, men blev i tvivl da der stod et andet navn på et billede jeg fandt. :)
Det må du meget gerne! De er SÅ gode! Det er ellers ikke min erfaring med sko derfra, da mine fødder er så dumme.
0
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 15:41

Moxy-lady skrev:Jeg har tidligere fået personalet til at tjekke hvilke butikker der har dem hjemme i den rigtige størrelse - og bestille den hjem til butikken. Tænker at det er nemmere og mere sandsynligt at gøre det på den måde!?


Det kan du have ret i - det må jeg prøve, hvis det her ikke kan lade sig gøre. Har dog ikke mulighed for at komme derover før weekenden igen.
1
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 16:30

Ellin skrev:Ellers ligner de ret meget en Ecco-sandal, hvor de der remme der krydser er elastik.
Damara hedder modellen vist.


Årh det lyder godt - det vil jeg lige kigge på! Hvis de er i min str. :)
0
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 16:43

limitededition skrev:
Ellin skrev:Ellers ligner de ret meget en Ecco-sandal, hvor de der remme der krydser er elastik.
Damara hedder modellen vist.


Årh det lyder godt - det vil jeg lige kigge på! Hvis de er i min str. :)


Øv, de fås kun op til str 42 :(
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf Hunkat » 31. jul 2018, 17:33

Jeg er næsten helt sikker på at jeg har set dem i den på fisketorvet. Jeg komme muligvis forbi i morgen, tager gerne et kig.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 18:16

Hunkat skrev:Jeg er næsten helt sikker på at jeg har set dem i den på fisketorvet. Jeg komme muligvis forbi i morgen, tager gerne et kig.


Det må du meget gerne! :)
0
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf Giraffie » 31. jul 2018, 18:39

Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.
1
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 18:43

Giraffie skrev:Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.


Jeg bor i Slagelse, men arbejder i København, så den vil jeg da kigge nærmere på! :)
Jeg har bare rigtig træls fødder, med knyster og nedsunket forfod samt er platfodet udover at bruge str 43, så det er temmelig svært at finde sko jeg er glad for :)
0
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf Giraffie » 31. jul 2018, 18:47

limitededition skrev:
Giraffie skrev:Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.


Jeg bor i Slagelse, men arbejder i København, så den vil jeg da kigge nærmere på! :)
Jeg har bare rigtig træls fødder, med knyster og nedsunket forfod samt er platfodet udover at bruge str 43, så det er temmelig svært at finde sko jeg er glad for :)

Udvalget er ret stort, så chancen for et match er større. Og så er de rigtig søde derude. Har købt en del sko der efterhånden.
1
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 18:49

Giraffie skrev:
limitededition skrev:
Giraffie skrev:Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.


Jeg bor i Slagelse, men arbejder i København, så den vil jeg da kigge nærmere på! :)
Jeg har bare rigtig træls fødder, med knyster og nedsunket forfod samt er platfodet udover at bruge str 43, så det er temmelig svært at finde sko jeg er glad for :)

Udvalget er ret stort, så chancen for et match er større. Og så er de rigtig søde derude. Har købt en del sko der efterhånden.


Tak! Det vil jeg kigge på! :) pisseirriterende at være nødt til at gå i en butik der insinuerer at man har kæmpe fødder, men det er der jo ikke noget at gøre ved.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf HappyPaww » 31. jul 2018, 19:03

^ Det er godt nok også et ærgerligt butiksnavn...!
1
limitededition
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1788

Re: Vil du kigge i Deichmann for mig?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2018, 19:06

Vira skrev:
limitededition skrev:
Giraffie skrev:Jeg ved ikke hvor du er fra, men jeg bruger selv str 43. Og har fundet en del lækre sandaler og sko af Gabor. Det ligger en butik der hedder Giant Shoes i Søborg. Deres hjemmeside hedder der samme. De har i øvrigt også andre lækre sko. Det er fedt at gå ind i en sko butik ogaå kunne passe ALLE sko.


Jeg bor i Slagelse, men arbejder i København, så den vil jeg da kigge nærmere på! :)
Jeg har bare rigtig træls fødder, med knyster og nedsunket forfod samt er platfodet udover at bruge str 43, så det er temmelig svært at finde sko jeg er glad for :)

Kender du skoskabet? De har til størrelse 44 og har mange fine sko :D


Nej den kender jeg ikke, den må jeg lige tjekke ud! Tak :)
0

Tilbage til "Mode"