Hvad overvejer du at købe?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Animi » 6. jul 2016, 13:21

Animi skrev:Uh, eller denne her, den er faktisk ret fin også. Og kan bruges til hverdag også

hmprod.jpg


Det blev denne her :pompom:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Animi » 6. jul 2016, 14:58

Ballademager skrev:
Animi skrev:
Animi skrev:Uh, eller denne her, den er faktisk ret fin også. Og kan bruges til hverdag også

hmprod.jpg


Det blev denne her :pompom:


Link? Har et upcoming bryllup, hvor jeg skal være gæst.


http://m.hm.com/dk/product/49331?article=49331-A :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Jungletiger
Indlæg: 621
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:54
Kort karma: 66
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 607

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Jungletiger » 6. jul 2016, 15:28

Disse jeans fra Karen Millen

Billede
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. sep 2016, 18:20

Jeg spekulerer over, om jeg ikke fortjener sådan en her.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf POCKETKITTEN » 12. sep 2016, 12:05

Overvejer at købe et brugt Moschinobælte. Jeg kan ikke mærke, om jeg er generet af, at jeg lige er et par år for sent på den, eller om jeg er ligeglad. :genert:

Billede

Billede
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8238

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Fru Himmelblå » 19. okt 2016, 20:10

En blazer jeg forelskede mig i for år tilbage. Den var rimelig dyr så følte ikke jeg havde pengene til den. Nu kan jeg få den til ikke særlig meget på Trendsales :ad!: Det er bare ikke noget jeg mangler.... Dilemma.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Juki » 19. okt 2016, 20:32

Frøken Himmelblå skrev:En blazer jeg forelskede mig i for år tilbage. Den var rimelig dyr så følte ikke jeg havde pengene til den. Nu kan jeg få den til ikke særlig meget på Trendsales :ad!: Det er bare ikke noget jeg mangler.... Dilemma.

Jo, det er :P
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8238

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Fru Himmelblå » 19. okt 2016, 21:07

Juki skrev:
Frøken Himmelblå skrev:En blazer jeg forelskede mig i for år tilbage. Den var rimelig dyr så følte ikke jeg havde pengene til den. Nu kan jeg få den til ikke særlig meget på Trendsales :ad!: Det er bare ikke noget jeg mangler.... Dilemma.

Jo, det er :P


Har også lige skrevet, at jeg er interesseret :genert: Kunne godt mærke, at lige dén er noger jeg mangler!
1
Vir prudens non contra ventum mingit
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Soulme » 29. okt 2016, 16:34

Jeg får en uventet bonus i december. Den ene halvdel er allerede brugt på 5 dage til London. Den anden halv del skal bruges på et luksus køb. Ca. 10.000 jeg har.
Overvejer et par susanna boost fra chole, som jeg har sukket over i en evighed.
Eller måske en taske. En Gucci disco bag eller en balaciga eller måske en Proenza S. I ruskin med frynser.
Åh et luksus problem.
Tænker bare lidt hvis jeg ikke er 100% sikker på hvilken ting jeg vil bruge pengene på så skal jeg vente fordi jeg ikke har fundet det rigtige.
Men sgu lidt fedt at prøve så et luksus problem.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf girl_beat » 29. okt 2016, 16:55

Jeg sværmer om en LV weekendtaske... Men damn, det er mange penge at smide efter en nice-to-have :tie:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf StripesAddict » 29. okt 2016, 18:24

Soulme skrev:Jeg får en uventet bonus i december. Den ene halvdel er allerede brugt på 5 dage til London. Den anden halv del skal bruges på et luksus køb. Ca. 10.000 jeg har.
Overvejer et par susanna boost fra chole, som jeg har sukket over i en evighed.
Eller måske en taske. En Gucci disco bag eller en balaciga eller måske en Proenza S. I ruskin med frynser.
Åh et luksus problem.
Tænker bare lidt hvis jeg ikke er 100% sikker på hvilken ting jeg vil bruge pengene på så skal jeg vente fordi jeg ikke har fundet det rigtige.
Men sgu lidt fedt at prøve så et luksus problem.


Jeg er også vild med Susanna støvlerne, men jeg tror simpelthen aldrig jeg ville kunne mig selv til at give den slags penge for sko :gruble: en taske, ja, men ikke et par sko. De bliver ligesom slidt på en anden måde, så jeg synes ikke jeg rent holdbarhedsmæssigt ville kunne forsvare det. Kan du følge mig? Jeg er selv virkelig vild med Tango modellen fra Valentino, men jeg ved ikke om det nogensinde bliver til noget, jeg synes ligesom de virker for "sarte" til prisen, selvom de "kun" koster 4000.

Jeg ville også vente, til jeg var helt sikker :)

___________

Jeg overvejer en kjole fra realisation par. Eller, det vil sige at jeg vildt gerne vil have den, men jeg synes virkelig det er noget bøvl at skulle bestille noget fra Hong Kong.
2
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Soulme » 30. okt 2016, 11:45

StripesAddict skrev:
Soulme skrev:Jeg får en uventet bonus i december. Den ene halvdel er allerede brugt på 5 dage til London. Den anden halv del skal bruges på et luksus køb. Ca. 10.000 jeg har.
Overvejer et par susanna boost fra chole, som jeg har sukket over i en evighed.
Eller måske en taske. En Gucci disco bag eller en balaciga eller måske en Proenza S. I ruskin med frynser.
Åh et luksus problem.
Tænker bare lidt hvis jeg ikke er 100% sikker på hvilken ting jeg vil bruge pengene på så skal jeg vente fordi jeg ikke har fundet det rigtige.
Men sgu lidt fedt at prøve så et luksus problem.


Jeg er også vild med Susanna støvlerne, men jeg tror simpelthen aldrig jeg ville kunne mig selv til at give den slags penge for sko :gruble: en taske, ja, men ikke et par sko. De bliver ligesom slidt på en anden måde, så jeg synes ikke jeg rent holdbarhedsmæssigt ville kunne forsvare det. Kan du følge mig? Jeg er selv virkelig vild med Tango modellen fra Valentino, men jeg ved ikke om det nogensinde bliver til noget, jeg synes ligesom de virker for "sarte" til prisen, selvom de "kun" koster 4000.

Jeg ville også vente, til jeg var helt sikker :)

___________

Jeg overvejer en kjole fra realisation par. Eller, det vil sige at jeg vildt gerne vil have den, men jeg synes virkelig det er noget bøvl at skulle bestille noget fra Hong Kong.


Jeg har helt det samme overvejelser som dig. Især fordi jeg går lidt skævt på foden så skal være meget Opmærksom på sål og hæl. Derudover er det også en sko der larmer meget udsende mæssigt. Og de har været fremme en del år. Så bange for jeg bliver træt SF dem efter en vinter eller to også de virkelig dyre.

Så er nok enig i jeg skal kigge mere tasker.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf ina » 8. nov 2016, 07:31

Jeg kan ikke beslutte mig for om jeg skal have dem fra Kangaroos eller dem fra Sorel som hverdagsvinterstøvler. :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8238

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf Fru Himmelblå » 8. nov 2016, 21:53

Jeg har besluttet mig for, at købe de mest vidunderlige støvler selvom de er rimelig dyre. Jeg skal snart aflevere BA, så de bliver min gave fra mig til mig når det er overstået.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad overvejer du at købe?

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. nov 2016, 19:49

Spekulerer lidt over, om denne crossbody er noget for mig. Det er lidt svært at vurdere størrelsen.

Billede

Billede

Billede
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Mode"