Hvordan styler man sneakers?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvordan styler man sneakers?

Indlægaf JoyNips » 28. jun 2018, 10:23

LaScrooge skrev:Mit problem med sneakers er at de ofte ser meget klodsede og tunge ud. Hvis der så bare var nogen der kunne finde ud af at designe sneakers med et elegant look, så ville jeg være med på den :lol: Nogle, med en slank form der slænger sig om foden og ikke har de der runde snuder som afkorter benene og giver det uskyldige look. Jeg overvejer selv at starte en produktion, men kan ikke lige overskue hvad det kræver :-D


Tjek det danske mærke ARKK.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvordan styler man sneakers?

Indlægaf JoyNips » 28. jun 2018, 10:26

Jeg havde det som dig. Men jeg tog sneakers på alligevel. Jeg er btw 33 år...
Og pludselig er jeg faktisk begyndt at kunne lide det. Så jeg vil opfordre dig til bare at springe ud i det. Jo mere du gør det, jo mere naturligt vil det føles.

Idag har jeg fx en draperet marineblå kjole fra COS på, som går fint til høje hæle og cocktailparties. Idag har jeg bare kridhvide 80'er-agtige Adidas på til og jeg føler mig vældig sporty og tennis-agtig.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvordan styler man sneakers?

Indlægaf LaScrooge » 28. jun 2018, 13:01

JoyNips skrev:
LaScrooge skrev:Mit problem med sneakers er at de ofte ser meget klodsede og tunge ud. Hvis der så bare var nogen der kunne finde ud af at designe sneakers med et elegant look, så ville jeg være med på den :lol: Nogle, med en slank form der slænger sig om foden og ikke har de der runde snuder som afkorter benene og giver det uskyldige look. Jeg overvejer selv at starte en produktion, men kan ikke lige overskue hvad det kræver :-D


Tjek det danske mærke ARKK.


De er klart lettere i udtrykket, men stadig kondisko = ikke noget for mig.
0
And we both know: I will be delicious
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvordan styler man sneakers?

Indlægaf zembra1986 » 28. jun 2018, 14:15

Jeg synes sagtens de sneakers kan gå til kjoler.

Jeg har et par hvide sneakers og bruger dem til alt: kjoler, nederdele og bukser. Der er ingen begrænsninger for mig :) Er btw. 31 år (snart 32) og jeg kan slet ikke følge at det skulle være meget ungdommeligt at gå i sneakers og kjole. Det kommer da helt an på kjole og sneakers stilen/typen.
Mette Marie Lei lange er et godt bud på en kvinde i 30'erne som efter min mening "rocker" sneakers til det meste :klap:
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan styler man sneakers?

Indlægaf Spjaerten » 28. jun 2018, 14:29

Jeg har 2-3 par sneaks og bruger dem lystigt til jeans og kjoler.

Er par klassiske hvide Adidas kondisko og 2 par sort/hvide løbesko (Nike). Det ene par er dog døden nær

Og er immervæk snart 40.

Couldnt Care less hvis folk tænker jeg er for gammel til det.
6
Tryk på * :slem:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvordan styler man sneakers?

Indlægaf Pityt » 28. jun 2018, 17:35

Spjaerten skrev:Jeg har 2-3 par sneaks og bruger dem lystigt til jeans og kjoler.

Er par klassiske hvide Adidas kondisko og 2 par sort/hvide løbesko (Nike). Det ene par er dog døden nær

Og er immervæk snart 40.

Couldnt Care less hvis folk tænker jeg er for gammel til det.

Same...bortset fra, at jeg er tæt på 50 :lol:
Jeg har sneakers i en del forskellige farver og typer :love:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26584

Re: Hvordan styler man sneakers?

Indlægaf Santa » 28. jun 2018, 17:52

Jeg glemte at skrive, at jeg er 45 år, og at min mor er 68, og hun går også i sneakers til alt muligt tøj - og ser skidesmart ud. Ingen af os er nogensinde blevet beskyldt for ikke at være feminine.
Men vi er osse til røde negle, røde læber, store smykker og jeg har hår til taljen.

Jeg synes bare at du skal kaste dig ud i det, og nyd,når dine fødder har det bedre.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Mode"