Rygsæk til at rejse med

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Rygsæk til at rejse med

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. jun 2018, 17:10

Jeg var lige forbi en taske butik og de havde den der Herschel. Godt jeg prøvede den, for dels er den alt for stor og dels vil jeg blive komplet vanvittig af den der snørrelukning.

Der var en anden som var sat ned ovenikøbet og den synes jeg var fin og den vejer inte, helt perfekt. Så den købte jeg. Det er fint til pris og design og så må jeg se om det overhovedet går med skulderen :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Rygsæk til at rejse med

Indlægaf Kalimsofie » 8. jun 2018, 19:01

FormerlyKnownAs skrev:Jeg var lige forbi en taske butik og de havde den der Herschel. Godt jeg prøvede den, for dels er den alt for stor og dels vil jeg blive komplet vanvittig af den der snørrelukning.

Der var en anden som var sat ned ovenikøbet og den synes jeg var fin og den vejer inte, helt perfekt. Så den købte jeg. Det er fint til pris og design og så må jeg se om det overhovedet går med skulderen :)


Godt, du kom ud at prøve den anden så! Og det er da den perfekte rygsæk, du fandt i stedet :)
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Rygsæk til at rejse med

Indlægaf Sustentaculum » 29. jul 2018, 13:19

FormerlyKnownAs skrev:Jeg var lige forbi en taske butik og de havde den der Herschel. Godt jeg prøvede den, for dels er den alt for stor og dels vil jeg blive komplet vanvittig af den der snørrelukning.

Der var en anden som var sat ned ovenikøbet og den synes jeg var fin og den vejer inte, helt perfekt. Så den købte jeg. Det er fint til pris og design og så må jeg se om det overhovedet går med skulderen :)


Hvad er det for en? Og kan der være en 13" computer i? Den er smadder fin :)
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Rygsæk til at rejse med

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. jul 2018, 13:37

Sustentaculum skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg var lige forbi en taske butik og de havde den der Herschel. Godt jeg prøvede den, for dels er den alt for stor og dels vil jeg blive komplet vanvittig af den der snørrelukning.

Der var en anden som var sat ned ovenikøbet og den synes jeg var fin og den vejer inte, helt perfekt. Så den købte jeg. Det er fint til pris og design og så må jeg se om det overhovedet går med skulderen :)


Hvad er det for en? Og kan der være en 13" computer i? Den er smadder fin :)


Birger et Mikkelsen, der er i flere farver og designs. Min egen com er 13 og den kan fint være der. Tasken vejer ingenting, det er virkelig rart
1
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2899

Re: Rygsæk til at rejse med

Indlægaf Kilix » 16. aug 2018, 22:30

Jeg vil godt lige slaa et slag for Ogio Renegade RSS tasken: https://www.ogio.com/backpacks/renegade ... 04946.html

Den er forholdsvis stor, men hold nu magle hvor jeg knuselsker den naar vi rejser! Den er stor nok til at kunne holde paa sager til en weekend, og saa er den simpelthen saa nem at finde rundt i.
0

Tilbage til "Mode"