Kjoler i forbindelse med vægttab

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9489
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Kjoler i forbindelse med vægttab

Indlægaf Sophies-mor » 20. apr 2018, 19:22

Da jeg er påbegyndt et vægttab, og har valget mellem at købe ny lange bukser konstant eller måske hoppe i en kjole, har jeg brug for hjælp.


Jeg skal helst kunne bære en eller anden form for leggin eller strømpe under, da jeg er så kalkbleg at jeg selv kan blænde folk :-D

Hvad vil være godt at gemme overflødige kilo i?
Uden at ligne et telt :gruble:

Desværre er jeg æblefacon, men dog nedadgående.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Kjoler i forbindelse med vægttab

Indlægaf Studsgaard » 20. apr 2018, 19:30

For at få lidt facon kan det være godt at der er antydningen af overskæring under brystet eller ved taljen, det er forskelligt hvad der klær bedst.
Ved mig skulle/skal jeg helst have det går lidt ind under barmen, ellers kommer jeg bare til at se stor ud uden facon.
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9489
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Kjoler i forbindelse med vægttab

Indlægaf Sophies-mor » 20. apr 2018, 19:53

Studsgaard skrev:For at få lidt facon kan det være godt at der er antydningen af overskæring under brystet eller ved taljen, det er forskelligt hvad der klær bedst.
Ved mig skulle/skal jeg helst have det går lidt ind under barmen, ellers kommer jeg bare til at se stor ud uden facon.

Ja lidt empire ved æblefacon.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kjoler i forbindelse med vægttab

Indlægaf Juki » 20. apr 2018, 19:57

H&M har tit tunikaer og kjoler i bomuldsjersey der ikke koster alverden.

Men hvilken pasform er du mest til? Må det være tætsidende eller skal det helst være lidt løst i det eller på anden måde ikke fremhæve bestemte dele af din krop?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9489
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Kjoler i forbindelse med vægttab

Indlægaf Sophies-mor » 20. apr 2018, 20:07

Juki skrev:H&M har tit tunikaer og kjoler i bomuldsjersey der ikke koster alverden.

Men hvilken pasform er du mest til? Må det være tætsidende eller skal det helst være lidt løst i det eller på anden måde ikke fremhæve bestemte dele af din krop?

Taljen, altså den jeg p.t ikke har, ser jeg helst ikke fremhævet for voldsomt i forbindelse med øvre del af hofterne.
Faktisk er peplum et godt snit til mig, hvis peplum delen er mere end 5 cm lang/høj. Og overdelen ikke er for stram.
Ret beset har jeg ben til pencilskirt, men mave til 50'er a-line skirt :lol:
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Mode"