Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Juki » 20. apr 2018, 12:51

Jeg har bestilt noget ved Asos der efter planen skulle blive leveret på torsdag, men fordi jeg skal bruge det søndag bliver det måske lidt knebent at det kan nå frem pga. helligdag fredag. Jeg har derfor prøvet at komme i kontakt med Asos for at høre om de kan ændre hvilken pakkeshop den bliver leveret til eller om det er GLS jeg skal kontakte.

Det er nemlig et generelt problem at mine ordre fra Asos bliver leveret i en pakkeshop med elendige åbningstider :cuss: Butikken har kun åbent i hverdagene, men lukker altid tidligt om eftermiddagen. Derudover ligger den bare et dumt sted i forhold til hvor jeg bor. Så vil jeg hellere have leveret til en pakkeshop længere væk, men som til gengæld er mere fleksibel med deres åbningstider og lettere at komme til.

Anyway, efter at have bøvlet med tekniske problemer på Asos' hjemmeside fik jeg startet en chat med en bot(gætter jeg på) men det blev jeg ikke meget klogere af, tværtimod. Jeg var også nødt til at stoppe chatten da vedkommende blev ved med at skrive at pakken ville blive leveret på den oplyste adresse(altså min hjemmeadresse) og at jeg bare kunne sende den retur hvis der var oplyst en forkert adresse... Den time efter bestilling, hvor man har til at fortryde eller ændre sit køb, nåede desværre at udløbe imens, så vedkommende kunne desværre ikke hjælpe med at ændre adressen da ordren var blevet "låst"/registreret. Ja hallo, det kunne jeg godt selv regne ud, men nu er det heller ikke ordren eller min adresse der er forkert, men den pakkeshop mine pakker bliver leveret til :cuss:

Jeg ved ikke om Asos har tekniske problemer lige nu eller hvad, men hver gang jeg prøver at starte en chat eller sende en e-mail fx, så skriver den bare at jeg skal logge ind(selvom jeg allerede er logget ind) Prøver jeg at klikke på deres henvisningslink til at logge ind, for at komme i kontakt med dem, sker der nada. Det er godt nok irriterende!

Er der mon nogen af jer der kan hjælpe med en e-mailadresse eller andet til nogen ved Asos, der ikke er en bot? Og ved om det er GLS jeg skal kontakte for på sigt at få ændret hvor pakkerne fra Asos bliver leveret? Og evt. også andre steder fra, hvis det fremover skulle blive et problem.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Chloecat » 20. apr 2018, 15:29

Jeg har brugt deres facebook, når jeg skulle i kontakt med dem.
Havde samme problem i år 2015, hvor jeg ville klage og det var helt umulig at finde kontakt info.

De henviste til at man kunne 'ask a quistion' on their help page, så ville det ryge til deres kundeservice. Hvordan det ser ud i dag, aner jeg ikke.

De tog ret lang tid om at besvare min henvendelse på fb, alternativt skal du bestille igen for at være sikker på du når det og returnere det andet eller lede efter et telefon nummer.
1
Brugeravatar
Jungletiger
Indlæg: 621
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:54
Kort karma: 66
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 607

Re: Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Jungletiger » 21. apr 2018, 08:32

De fatter hat omkring levering her i DK.

Har haft samme diskussion med dem, hvor de hårdnakket mente, at pakken blev leveret på min adresse - øh nej, den havner i en GLS pakkeshop, der ligger elendigt i forhold til, hvor jeg bor. Nu er der så også kun en pakkeshop 5 min. gang fra hytten. Havde også fat i GLS omkring det på et tidspunkt og deres svar er, at de må levere til pakkeshops inden for en radius af 5 km fra ens bopæl (i fugleflugt....) - og det uanset hvor svært det kan være at komme til.

Når jeg skal i kontakt med ASOS plejer jeg at bruge FB - det tager lidt tid, før de svarer, men der plejer at komme svar fra dem.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Juki » 21. apr 2018, 08:46

Tak for jeres svar.

Det gav mig desværre ikke fornyet håb.. Jeg skrev til GLS i går fordi jeg ikke nåede at ringe i deres åbningstid. Det er dog ikke sikkert de når at svare inden de modtager pakken(pga. weekenden) men forhåbentlig kan det ændre sig fremover, det med pakkeshoppen.

Min erfaring med GLS er dog at de kan være tunge at danse med så jeg regner ikke med at det kan lade sig gøre :mellow:

Men jeg kan slet ikke forstå pointen med den pakkeshop jeg får leveret ved når jeg bestiller ved Asos. Mærkeligt nok er det vist kun pakker fra Asos der bliver afleveret der :gruble: De har åbent mandag til torsdag fra kl 8-16 og og fredag fra kl 8-15.

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor det skulle være en fordel at bruge dem som pakkeshop med de åbningstider :forvirret: Det er rent held at jeg har mulighed for at få pakkerne hentet i åbningstiden. Men arbejdede jeg om dagen havde det jo været umuligt..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Flora » 21. apr 2018, 13:30

Kan du ikke selv vælge, hvilken pakkeshop du vil have leveret til, når du bestiller? Jeg har vist ikke prøvet at handle hos Asos, men alle andre steder, der bruger GLS, har jeg da altid kunnet vælge, hvilken pakkeshop jeg vil have leveret til.
2
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Ficus » 21. apr 2018, 13:52

Flora skrev:Kan du ikke selv vælge, hvilken pakkeshop du vil have leveret til, når du bestiller? Jeg har vist ikke prøvet at handle hos Asos, men alle andre steder, der bruger GLS, har jeg da altid kunnet vælge, hvilken pakkeshop jeg vil have leveret til.

Tror mest det er danske hjemmesider man kan det ved. Jeg mindes i hvert fald ikke jeg har kunne vælge ved nogle udenlandske, hvilket også giver mening tænker jeg, så skulle deres sider jo være klar til mange landes postsystemer.


Hos os er den nærmeste gls og dao pakkeshop også helt gak. De har egentlig fine nok åbningstider, 8-19 alle dage undtagen søndag, hvor det er lidt kortere. MEN de udleverer kun pakker mellem 10 og 16 :stoned: I de andre timer fungerer de udelukkende som kiosk/bake-off/udlevering af mønter til vaskeri og ejendomshalløj for den bygning de ligger i, fx hvis man skal leje et festlokale...

Hvis pakken er over en hvis størrelse så har de i øvrigt, sjovt nok, aldrig ledig hyldeplads og de ryger til en pakkeshop som gls egentlig satte midlertidigt op til Black Friday og julehandlen. De kan aldrig finde ens pakker, fordi deres system er så dumt. De kommer pakkerne i 3 kategorier, lille, mellem og stor og så nummererer de dem. Pakke nummer 314, kan så i princippet findes i alle størrelserne og man bliver så bedt om at skyde på hvor stor ens pakke mon er..... “hedder du Jytte? Nej? Så det ik den her” :lol2:
Den er også mega langt væk, men den næst-nærmeste, så der er ikke så meget valg der.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Spjaerten » 21. apr 2018, 14:06

Ficus skrev:
Flora skrev:Kan du ikke selv vælge, hvilken pakkeshop du vil have leveret til, når du bestiller? Jeg har vist ikke prøvet at handle hos Asos, men alle andre steder, der bruger GLS, har jeg da altid kunnet vælge, hvilken pakkeshop jeg vil have leveret til.

De kommer pakkerne i 3 kategorier, lille, mellem og stor og så nummererer de dem. Pakke nummer 314, kan så i princippet findes i alle størrelserne og man bliver så bedt om at skyde på hvor stor ens pakke mon er..... “hedder du Jytte? Nej? Så det ik den her” :lol2:

Præcis det jeg oplevede forleden, godt jeg tjekkede min pakke (lille lokal kiosk også). Ellers var jeg kommet hjem med en eller anden lille reserve dims fra en VVS forhandler.
Skulle altså bruge noget større aka et nyt toiletsædez
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvordan kommer man i kontakt med Asos?

Indlægaf Juki » 21. apr 2018, 15:41

Flora skrev:Kan du ikke selv vælge, hvilken pakkeshop du vil have leveret til, når du bestiller? Jeg har vist ikke prøvet at handle hos Asos, men alle andre steder, der bruger GLS, har jeg da altid kunnet vælge, hvilken pakkeshop jeg vil have leveret til.

Nej, det er desværre ikke muligt. Og heller ikke at få leveret med fx Postnord.

Man kan vælge dag-til-dag levering, men det koster 110 kr, eller deromkring, så det er ikke noget jeg har erfaring med eller ved hvem det bliver leveret med.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Mode"