Ønskelisten

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16402
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30521

Ønskelisten

Indlægaf TinaW » 4. apr 2018, 09:19

Hvad har du planer om at købe eller håber på måske at få i gave indenfor den nærmeste fremtid?

Jeg skal snart have købt mine årlige hilfiger flip-flops.
Endvidere er jeg ret hooked på et par hilfiger slip-on og så nogle lækre sandaler som jeg tænker manden sikkert gerne vil give mig i bryllupsdagsgave.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Ønskelisten

Indlægaf Juki » 4. apr 2018, 09:48

Jeg skal have nogle lukkede sko a la sneakers/træningssko der ikke er for varme til foråret og sommeren. Mine fødder tager dog ikke til takke med hvad som helst og jeg er ret kræsen med udseendet på sundt fodtøj..

Jeg kommer også til at mangle en sommerjakke med en mange lommer.

Og så overvejer jeg noget så frækt som en fleecejakke eller softshell jakke. Måske endda i en vestudgave :slem:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16402
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30521

Re: Ønskelisten

Indlægaf TinaW » 4. apr 2018, 09:58

Juki skrev:Jeg skal have nogle lukkede sko a la sneakers/træningssko der ikke er for varme til foråret og sommeren. Mine fødder tager dog ikke til takke med hvad som helst og jeg er ret kræsen med udseendet på sundt fodtøj..

Jeg kommer også til at mangle en sommerjakke med en mange lommer.

Og så overvejer jeg noget så frækt som en fleecejakke eller softshell jakke. Måske endda i en vestudgave :slem:


Åh ja, jeg har også en softshell jakke på listen. Den skal bruges til gåture med hundene og ved hesten.
Men synes bare ikke jeg kan finde lige den rigtige.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Ønskelisten

Indlægaf Juki » 4. apr 2018, 10:08

TinaW skrev:
Juki skrev:Jeg skal have nogle lukkede sko a la sneakers/træningssko der ikke er for varme til foråret og sommeren. Mine fødder tager dog ikke til takke med hvad som helst og jeg er ret kræsen med udseendet på sundt fodtøj..

Jeg kommer også til at mangle en sommerjakke med en mange lommer.

Og så overvejer jeg noget så frækt som en fleecejakke eller softshell jakke. Måske endda i en vestudgave :slem:


Åh ja, jeg har også en softshell jakke på listen. Den skal bruges til gåture med hundene og ved hesten.
Men synes bare ikke jeg kan finde lige den rigtige.

Samme her :D

Jeg synes Nike har nogle fine, men den ene jeg kiggede på koster 1700 kr :gisp:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Ønskelisten

Indlægaf Stitch » 4. apr 2018, 12:26

Vægtløftersko - Adidas - Power Perfect II
De er så fede :love:


Billede
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5684
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1491
Likede indlæg: 23047

Re: Ønskelisten

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. apr 2018, 13:52

Disse Adidas Gazelle. Venter egentlig bare på en rabatkode til Asos...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16402
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30521

Re: Ønskelisten

Indlægaf TinaW » 4. apr 2018, 14:44

Lathyrus skrev:
TinaW skrev:
Juki skrev:Jeg skal have nogle lukkede sko a la sneakers/træningssko der ikke er for varme til foråret og sommeren. Mine fødder tager dog ikke til takke med hvad som helst og jeg er ret kræsen med udseendet på sundt fodtøj..

Jeg kommer også til at mangle en sommerjakke med en mange lommer.

Og så overvejer jeg noget så frækt som en fleecejakke eller softshell jakke. Måske endda i en vestudgave :slem:


Åh ja, jeg har også en softshell jakke på listen. Den skal bruges til gåture med hundene og ved hesten.
Men synes bare ikke jeg kan finde lige den rigtige.


Hvad med en Danefæ?
Eller denne fra Nanok?

Jeg har selv købt den på billedet og håber jeg bliver glad for den når den kommer i brug :)


Den ser ret fin ud. Går den ned over numsen? Det er nemlig problemet med de fleste synes jeg. De er for korte.
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2154
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 5002

Re: Ønskelisten

Indlægaf Anne Droid » 4. apr 2018, 14:51

TinaW skrev:
Lathyrus skrev:
TinaW skrev:
Juki skrev:Jeg skal have nogle lukkede sko a la sneakers/træningssko der ikke er for varme til foråret og sommeren. Mine fødder tager dog ikke til takke med hvad som helst og jeg er ret kræsen med udseendet på sundt fodtøj..

Jeg kommer også til at mangle en sommerjakke med en mange lommer.

Og så overvejer jeg noget så frækt som en fleecejakke eller softshell jakke. Måske endda i en vestudgave :slem:


Åh ja, jeg har også en softshell jakke på listen. Den skal bruges til gåture med hundene og ved hesten.
Men synes bare ikke jeg kan finde lige den rigtige.


Hvad med en Danefæ?
Eller denne fra Nanok?

Jeg har selv købt den på billedet og håber jeg bliver glad for den når den kommer i brug :)


Den ser ret fin ud. Går den ned over numsen? Det er nemlig problemet med de fleste synes jeg. De er for korte.


Bilka har nogle rigtig gode softshell og de kan holde til lidt af hvert. Jeg har både en kort og en knælang.
1
Klimatosse
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9866
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9590

Re: Ønskelisten

Indlægaf Spjaerten » 4. apr 2018, 16:40

Hvide sneaks.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16402
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30521

Re: Ønskelisten

Indlægaf TinaW » 4. apr 2018, 16:59

Lathyrus skrev:
TinaW skrev:
Lathyrus skrev:
TinaW skrev:
Juki skrev:Jeg skal have nogle lukkede sko a la sneakers/træningssko der ikke er for varme til foråret og sommeren. Mine fødder tager dog ikke til takke med hvad som helst og jeg er ret kræsen med udseendet på sundt fodtøj..

Jeg kommer også til at mangle en sommerjakke med en mange lommer.

Og så overvejer jeg noget så frækt som en fleecejakke eller softshell jakke. Måske endda i en vestudgave :slem:


Åh ja, jeg har også en softshell jakke på listen. Den skal bruges til gåture med hundene og ved hesten.
Men synes bare ikke jeg kan finde lige den rigtige.


Hvad med en Danefæ?
Eller denne fra Nanok?

Jeg har selv købt den på billedet og håber jeg bliver glad for den når den kommer i brug :)


Den ser ret fin ud. Går den ned over numsen? Det er nemlig problemet med de fleste synes jeg. De er for korte.


Ja, den når lige ned over numsen :)


Hvor er den købt?
Har fundet denne, men ved ikke om det er samme model?

https://www.ny-form.com/britta-17-w-43411.html?gclid=CjwKCAjw75HWBRAwEiwAdzefxJyOUUh70NtSxYgSGENaaMb4uV53YjwVsGh0Ed8y2-vwLDgE5-S4gRoCSqEQAvD_BwE
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5454
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 668
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 14062

Re: Ønskelisten

Indlægaf RavenClaw » 4. apr 2018, 17:30

Jeg vil så gerne eje den her. Den ville være så fin med en blazer og stiletter. Men jeg må nok vente, til der kommer arbejde igen :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24647
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36856

Re: Ønskelisten

Indlægaf Daine » 4. apr 2018, 17:44

Dittemus skrev:Jeg er på udkig efter en tynd! fin trench her til foråret. Jeg har allerede en jeg er glad for på 3. år, men kunne godt tænke mig en mere. Måske en farve, for en gangs skyld.
Og gode, støddæmpende sorte sneaks der ikke “larmer” for meget, da jeg går i nederdel og strømpebukser året rundt. Jeg har lige slidt det 3. par af den samme Nike model op og selvom den er guld for min dårlige ryg, så er jeg lidt pinlig over at skulle købe nr. 4 par. Folk må tro at jeg ikke ejer andre sko. :genert: Jeg kan bare ikke finde andre jeg kan li’ og som sidder godt.
Alle mine elskede ankelstøvler synger på sidste vers i år, så jeg skal have købt minimum et par nye her i løbet af foråret.
Jeg har fødselsdag om halvanden uge, så jeg giver nok mig selv de 3. Eller et nyt ur.

Hvad er det for en Nike model du er så glad for? Jeg søger noget til arbejdsbrug :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24647
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36856

Re: Ønskelisten

Indlægaf Daine » 4. apr 2018, 18:29

Dittemus skrev:
Daine skrev:
Dittemus skrev:Jeg er på udkig efter en tynd! fin trench her til foråret. Jeg har allerede en jeg er glad for på 3. år, men kunne godt tænke mig en mere. Måske en farve, for en gangs skyld.
Og gode, støddæmpende sorte sneaks der ikke “larmer” for meget, da jeg går i nederdel og strømpebukser året rundt. Jeg har lige slidt det 3. par af den samme Nike model op og selvom den er guld for min dårlige ryg, så er jeg lidt pinlig over at skulle købe nr. 4 par. Folk må tro at jeg ikke ejer andre sko. :genert: Jeg kan bare ikke finde andre jeg kan li’ og som sidder godt.
Alle mine elskede ankelstøvler synger på sidste vers i år, så jeg skal have købt minimum et par nye her i løbet af foråret.
Jeg har fødselsdag om halvanden uge, så jeg giver nok mig selv de 3. Eller et nyt ur.

Hvad er det for en Nike model du er så glad for? Jeg søger noget til arbejdsbrug :)

Det er Roshe One. Gudesko, siger jeg dig! Egentlig slides de ikke op, det er bare ved storeståen der kommer hurtigt hul pga. det tynde mesh.

Tak :gogo:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16402
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30521

Re: Ønskelisten

Indlægaf TinaW » 4. apr 2018, 18:42

Lathyrus skrev:
TinaW skrev:
Lathyrus skrev:
TinaW skrev:
Lathyrus skrev:
TinaW skrev:
Juki skrev:Jeg skal have nogle lukkede sko a la sneakers/træningssko der ikke er for varme til foråret og sommeren. Mine fødder tager dog ikke til takke med hvad som helst og jeg er ret kræsen med udseendet på sundt fodtøj..

Jeg kommer også til at mangle en sommerjakke med en mange lommer.

Og så overvejer jeg noget så frækt som en fleecejakke eller softshell jakke. Måske endda i en vestudgave :slem:


Åh ja, jeg har også en softshell jakke på listen. Den skal bruges til gåture med hundene og ved hesten.
Men synes bare ikke jeg kan finde lige den rigtige.


Hvad med en Danefæ?
Eller denne fra Nanok?

Jeg har selv købt den på billedet og håber jeg bliver glad for den når den kommer i brug :)


Den ser ret fin ud. Går den ned over numsen? Det er nemlig problemet med de fleste synes jeg. De er for korte.


Ja, den når lige ned over numsen :)


Hvor er den købt?
Har fundet denne, men ved ikke om det er samme model?

https://www.ny-form.com/britta-17-w-43411.html?gclid=CjwKCAjw75HWBRAwEiwAdzefxJyOUUh70NtSxYgSGENaaMb4uV53YjwVsGh0Ed8y2-vwLDgE5-S4gRoCSqEQAvD_BwE


Det er den her:
https://www.ny-form.com/reflective-18-w-52225.html

Den du linker til, prøvede jeg også (har købt i deres butik på Fanø) men den sad ikke godt på mig. Den er ellers også rigtig pæn.


Tak. Hvordan er den i str?
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9125
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22035

Re: Ønskelisten

Indlægaf Purple Haze » 4. apr 2018, 19:43

Noget så sexet som sports-BHer og bomuldstrusser.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Mode"