Bh'er uden bøjle

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Bh'er uden bøjle

Indlægaf Mangoness » 25. mar 2018, 14:05

Kender I nogle gode bh'er uden bøjle? :gruble:

Jeg er 65 i omkreds, så det kan være lidt svært at finde noget i min størrelse :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Bh'er uden bøjle

Indlægaf Chachacha » 25. mar 2018, 14:21

Har du set de nye Sloggi reklamerer helt vildt for? De ser ret fine og rare ud.
2
Mariajensen83
Indlæg: 300
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Bh'er uden bøjle

Indlægaf Mariajensen83 » 25. mar 2018, 14:30

Chachacha skrev:Har du set de nye Sloggi reklamerer helt vildt for? De ser ret fine og rare ud.


Sloggi Zero feel? De er mega gode. Det er den første bh jeg har haft, som jeg ikke har lyst til at tage af, så snart jeg kommer ind af døren. De kan varmt anbefales, jeg har allerede købt fire. Det er dog mere en top end en bh.
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Bh'er uden bøjle

Indlægaf Mangoness » 25. mar 2018, 17:06

Mariajensen83 skrev:
Chachacha skrev:Har du set de nye Sloggi reklamerer helt vildt for? De ser ret fine og rare ud.


Sloggi Zero feel? De er mega gode. Det er den første bh jeg har haft, som jeg ikke har lyst til at tage af, så snart jeg kommer ind af døren. De kan varmt anbefales, jeg har allerede købt fire. Det er dog mere en top end en bh.


Ved du, hvor jeg kan finde noget omkring størrelserne? :gruble:

Jeg er en 65G, så jeg ville umiddelbart gætte på en medium - men jeg kan også gætte helt forkert :panik:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Mariajensen83
Indlæg: 300
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Bh'er uden bøjle

Indlægaf Mariajensen83 » 28. mar 2018, 19:59

Mangoness skrev:
Mariajensen83 skrev:
Chachacha skrev:Har du set de nye Sloggi reklamerer helt vildt for? De ser ret fine og rare ud.


Sloggi Zero feel? De er mega gode. Det er den første bh jeg har haft, som jeg ikke har lyst til at tage af, så snart jeg kommer ind af døren. De kan varmt anbefales, jeg har allerede købt fire. Det er dog mere en top end en bh.


Ved du, hvor jeg kan finde noget omkring størrelserne? :gruble:

Jeg er en 65G, så jeg ville umiddelbart gætte på en medium - men jeg kan også gætte helt forkert :panik:


Undskyld det sene svar, jeg ser først dit spørgsmål nu. Jeg ved faktisk ikke noget om størrelser. Jeg er lige blevet færdig med at amme, så kender ikke engang min egen :blush2: Men jeg tog chancen og tog en medium og det ville jeg også tro at du skulle.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Bh'er uden bøjle

Indlægaf Mangoness » 22. apr 2018, 07:46

Mariajensen83 skrev:
Mangoness skrev:
Mariajensen83 skrev:
Chachacha skrev:Har du set de nye Sloggi reklamerer helt vildt for? De ser ret fine og rare ud.


Sloggi Zero feel? De er mega gode. Det er den første bh jeg har haft, som jeg ikke har lyst til at tage af, så snart jeg kommer ind af døren. De kan varmt anbefales, jeg har allerede købt fire. Det er dog mere en top end en bh.


Ved du, hvor jeg kan finde noget omkring størrelserne? :gruble:

Jeg er en 65G, så jeg ville umiddelbart gætte på en medium - men jeg kan også gætte helt forkert :panik:


Undskyld det sene svar, jeg ser først dit spørgsmål nu. Jeg ved faktisk ikke noget om størrelser. Jeg er lige blevet færdig med at amme, så kender ikke engang min egen :blush2: Men jeg tog chancen og tog en medium og det ville jeg også tro at du skulle.


Jeg elsker dem :love:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Bh'er uden bøjle

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. apr 2018, 07:56

Jeg ved ikke med størrelser, men komfortmæssigt har jeg været glad for dem, jeg har fra Marathon (Føtex, Bilka, mm.).
Jeg er ret ømskindet, når det gælder bh'er, og de her kan jeg have på hele dagen.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bh'er uden bøjle

Indlægaf Krølle » 22. apr 2018, 08:05

Jeg har en virkelig fin i sort blonde fra Heidi Klum. Min udfordring er også str, eftersom jeg bruger 65E/F, men Magasin havde faktisk et fint udvalg - deres eget mærke købte jeg også en fra, som jeg er rigtig glad for.
1

Tilbage til "Mode"