Købe brugte kjoler - hvor?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Purple » 16. mar 2018, 12:46

Jeg skal gerne have købt en del fine, gerne brugte - men velholdte - kjoler. Det skal på ingen måde være dyre mærker, vila - vero moda osv er perfekt! Tidligere var det jo trendsalses men gik til - men jeg har på fornemmelsen, at den side er lidt død efterhånden?

Hvor kan jeg søge efter fine kjoler - gerne med blonder osv - og til en ret billig pose penge?

(forskellige størrelser osv, skal bruge dem til fotograferinger)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Filipai » 16. mar 2018, 12:49

Jeg kigger gerne lige i mine gemmer for at ser om der er noget du kan overtage. Det skal være lidt fancy elegant ikke?
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Purple » 16. mar 2018, 12:51

Filipai skrev:Jeg kigger gerne lige i mine gemmer for at ser om der er noget du kan overtage. Det skal være lidt fancy elegant ikke?

Hvor er du sød - tak!! :blomst:

og jo, det må det meget gerne være!

Det må dog også gerne være helt enkle kjoler,- behøver ikke være med blonder i stor stil det hele, eller palietter osv - vil gerne forsøge at skabe en garderobe, som kan imødekomme lidt forskellige typer og størrelser :lun:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Filipai » 16. mar 2018, 12:57

Purple skrev:
Filipai skrev:Jeg kigger gerne lige i mine gemmer for at ser om der er noget du kan overtage. Det skal være lidt fancy elegant ikke?

Hvor er du sød - tak!! :blomst:

og jo, det må det meget gerne være!

Det må dog også gerne være helt enkle kjoler,- behøver ikke være med blonder i stor stil det hele, eller palietter osv - vil gerne forsøge at skabe en garderobe, som kan imødekomme lidt forskellige typer og størrelser :lun:


Jeg lurer en gang, har en enkelt flyttekasse med kjoler her, og så har jeg 2 stk opmagasineret som jeg nok kommer forbi i næste uge eller ugen efter :) Ser lige om der er noget interessant, og så sender jeg billeder på FB til dig :)
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Purple » 16. mar 2018, 12:58

Filipai skrev:
Purple skrev:
Filipai skrev:Jeg kigger gerne lige i mine gemmer for at ser om der er noget du kan overtage. Det skal være lidt fancy elegant ikke?

Hvor er du sød - tak!! :blomst:

og jo, det må det meget gerne være!

Det må dog også gerne være helt enkle kjoler,- behøver ikke være med blonder i stor stil det hele, eller palietter osv - vil gerne forsøge at skabe en garderobe, som kan imødekomme lidt forskellige typer og størrelser :lun:


Jeg lurer en gang, har en enkelt flyttekasse med kjoler her, og så har jeg 2 stk opmagasineret som jeg nok kommer forbi i næste uge eller ugen efter :) Ser lige om der er noget interessant, og så sender jeg billeder på FB til dig :)

Det lyder skønt!! :banan: :blomst:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Ficus » 16. mar 2018, 13:00

Har du nogle krav til hvad det ikke må/skal være?
( og hvor i landet hører du til?)

Jeg kigger også gerne, står overfor en større oprydning i skabe og flyttekasser :afro:
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Purple » 16. mar 2018, 13:05

Ficus skrev:Har du nogle krav til hvad det ikke må/skal være?
( og hvor i landet hører du til?)

Jeg kigger også gerne, står overfor en større oprydning i skabe og flyttekasser :afro:


Det lyder skønt!! :klap:

Jeg har ikke nogle krav som sådan - noget der dog er en super egenskab, og som er et plus - det er hvis det er lidt stretchy, netop fordi det vil være forskellige kvinder der skal fotograferes i det :)

Men ingen kjoler kan passe alle - så jeg er faktisk ret åben! - Det må meget gerne fremhæve formerne,- ikke være løse kjoler :gogo:

Og kjoler med enormt mange farver på, fx. blomsterprint over det hele,- det dur desværre ikke - de er smukke at se på, men på billeder virker de ofte lidt forstyrrende :-D
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf StripesAddict » 16. mar 2018, 15:03

Jeg har formentlig også i gemmerne. Hvilke størrelser skal du bruge?
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf Purple » 16. mar 2018, 15:08

StripesAddict skrev:Jeg har formentlig også i gemmerne. Hvilke størrelser skal du bruge?


Jamen det er faktisk lidt forskelligt - men primært fra str. 38 og op :gogo:

Og glemte at svare hvor jeg hører til:

2630, Taastrup :afro:
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Købe brugte kjoler - hvor?

Indlægaf StripesAddict » 16. mar 2018, 15:41

Purple skrev:
StripesAddict skrev:Jeg har formentlig også i gemmerne. Hvilke størrelser skal du bruge?


Jamen det er faktisk lidt forskelligt - men primært fra str. 38 og op :gogo:

Og glemte at svare hvor jeg hører til:

2630, Taastrup :afro:


Skal jeg kigge om jeg har noget liggende i str. 34 så, eller er det lige meget?
0

Tilbage til "Mode"