Tråden for det grimme tøj.

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Persnikedy » 1. sep 2018, 19:45

ajnaM skrev:Fundet i Gina Tricots 'party'-kategori. Hahaha, jeg elsker den definition af festtøj, de har. :lol: Gad vide, hvor lang tid der ville gå, før mine bryster hoppede ud. Sandsynligvis ikke ret længe.

Billede


Tænker at hvis hun så meget som trækker på skuldrene så er der nip-slip :tie:
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Wizzze » 1. sep 2018, 19:49

ajnaM skrev:Fundet i Gina Tricots 'party'-kategori. Hahaha, jeg elsker den definition af festtøj, de har. :lol: Gad vide, hvor lang tid der ville gå, før mine bryster hoppede ud. Sandsynligvis ikke ret længe.

Billede


Ha ha, indbygget fest garanti :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf LaMariposa » 8. sep 2018, 21:34

Nogen, der mangler en blebuks, hvor der også er plads til en diller, hvis man altså er ejer af sådan en...

(Ja, de er fundet på en side med dametøj).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
:lun: Be brave
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf englishchannel » 9. sep 2018, 05:37

I den mere hverdagsagtige afdeling, er jeg faldet over et mærke, hvis stil kan beskrives som Mad Men/Yvonne cosplay gone very wrong :(

Margot5.png


Margot4.png


Margot3.png


Margot2.png


Margot1.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf englishchannel » 9. sep 2018, 05:37

Glemte lige denne rædsel:

Margot6.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf LaMariposa » 9. sep 2018, 05:44

englishchannel skrev:I den mere hverdagsagtige afdeling, er jeg faldet over et mærke, hvis stil kan beskrives som Mad Men/Yvonne cosplay gone very wrong :(

Margot5.png


Margot4.png


Margot3.png


Margot2.png


Margot1.png


Enkelte af elementerne er da ganske søde hver for sig (er lidt vild med den nederste, grønne cardigan med det hvide hjerte), det er nok mere kombinationerne, der er lidt overvældende? :lol:
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Anne Droid » 9. sep 2018, 05:54

englishchannel skrev:Glemte lige denne rædsel:

Margot6.png


Jeg har en del kjoler af det mærke, desværre ingen af dem du har fundet :-D Men jeg kan sagtens finde nogle hun har lavet som jeg ikke ville ses offentligt i om jeg så fik penge for det.
1
Klimatosse
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf englishchannel » 9. sep 2018, 06:09

Dmitra skrev:
englishchannel skrev:I den mere hverdagsagtige afdeling, er jeg faldet over et mærke, hvis stil kan beskrives som Mad Men/Yvonne cosplay gone very wrong :(


Lidt over the top noget af det. Men jeg synes faktisk (inkluderet billedet i indlæg to) at det er virkelig fint på sådan en kitschagtig måde og havde jeg figuren til det og pengene ville jeg sagtens kunbe finde på at købe alle sættene, dog er jeg lidt i tvivl om det ternede buksesæt og grammofon - t-shirten :).


Jeg synes at det er kostume-agtigt på den virkelig ærgerlige måde, selvom jeg da godt kan se at den grønne cardigan ikke er helt så hæslig som de andre.

Nå, men smag og behag :D
5
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf LaMariposa » 9. sep 2018, 06:56

englishchannel skrev:
Dmitra skrev:
englishchannel skrev:I den mere hverdagsagtige afdeling, er jeg faldet over et mærke, hvis stil kan beskrives som Mad Men/Yvonne cosplay gone very wrong :(


Lidt over the top noget af det. Men jeg synes faktisk (inkluderet billedet i indlæg to) at det er virkelig fint på sådan en kitschagtig måde og havde jeg figuren til det og pengene ville jeg sagtens kunbe finde på at købe alle sættene, dog er jeg lidt i tvivl om det ternede buksesæt og grammofon - t-shirten :).


Jeg synes at det er kostume-agtigt på den virkelig ærgerlige måde, selvom jeg da godt kan se at den grønne cardigan ikke er helt så hæslig som de andre.

Nå, men smag og behag :D


Sat sammen med mine konservative bukser/jeans og en neutral t-shirt tror jeg godt, at det kunne være ret fint med den grønne. Men er enig i, at det hurtigt kan blive lidt for meget tivoli til min smag :lol:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41295

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf LaMariposa » 9. sep 2018, 08:08

Dmitra skrev:
LaMariposa skrev:Nogen, der mangler en blebuks, hvor der også er plads til en diller, hvis man altså er ejer af sådan en...

(Ja, de er fundet på en side med dametøj).


Nu kan jeg ikke lige finde et billede hvor man kan se det ordentligt men de minder virkelig meget om nogle bukser Till Lindemann fra Rammstein ville have på til en koncert hvor de skulle spille "Bück dich" hvor han skulle have plads til den strap-op agtige ting han bruger til fremførelsen af det nummer :genert:.


Min mand ville afgjort ikke sige "bück dich" hvis jeg forsøgte at lægge op til noget iført de bukser. Der er vi nok snarere ude i "du hast mich gefragt, und Ich hab' nichts gesagt"
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Fru Sunshine » 9. sep 2018, 08:45

englishchannel skrev:I den mere hverdagsagtige afdeling, er jeg faldet over et mærke, hvis stil kan beskrives som Mad Men/Yvonne cosplay gone very wrong :(

Margot5.png


Margot4.png


Margot3.png


Margot2.png


Margot1.png

Min garderobe består mest af Margot. Hun er fantastisk. Jeg elsker hendes stil.
Men nu synes jeg så også, at det meste tøj, som folk faktisk går i og viser frem som pænt er fælt kedeligt. Grænsende til grimt.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Fru Sunshine » 9. sep 2018, 08:48

Anne Droid skrev:
englishchannel skrev:Glemte lige denne rædsel:

Margot6.png


Jeg har en del kjoler af det mærke, desværre ingen af dem du har fundet :-D Men jeg kan sagtens finde nogle hun har lavet som jeg ikke ville ses offentligt i om jeg så fik penge for det.

Det er kun hendes ladysuits, jeg ikke ville gå i. Bukserne dur ikke til mig. Jeg har fede skinker.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Misantropen » 9. sep 2018, 09:24

Fru Sunshine skrev:
englishchannel skrev:I den mere hverdagsagtige afdeling, er jeg faldet over et mærke, hvis stil kan beskrives som Mad Men/Yvonne cosplay gone very wrong :(

Min garderobe består mest af Margot. Hun er fantastisk. Jeg elsker hendes stil.
Men nu synes jeg så også, at det meste tøj, som folk faktisk går i og viser frem som pænt er fælt kedeligt. Grænsende til grimt.

Jeg er enig med dig i at mange går kedeligt og uklædeligt klædt(hjemme- og praktisk tøj undtaget) Det er ofte meget anonymt og mørke farver. Man skulle jo nødigt gøre sig bemærket :gab:

Men jeg bryder mig virkelig ikke om meget af det jeg har set fra det mærke. Bortset fra strømpebukserne, de er til gengæld ofte ret fine. Det kammer totalt over for mig og går i stedet fra at være kedeligt og anonymt over i at være en pærevælling af sprælsked med alle de forskellige farver og print. Det er ret synd for mange af snittene er faktisk ret fine.
6
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Fru Sunshine » 9. sep 2018, 09:30

Misantropen skrev:
Fru Sunshine skrev:
englishchannel skrev:I den mere hverdagsagtige afdeling, er jeg faldet over et mærke, hvis stil kan beskrives som Mad Men/Yvonne cosplay gone very wrong :(

Min garderobe består mest af Margot. Hun er fantastisk. Jeg elsker hendes stil.
Men nu synes jeg så også, at det meste tøj, som folk faktisk går i og viser frem som pænt er fælt kedeligt. Grænsende til grimt.

Jeg er enig med dig i at mange går kedeligt og uklædeligt klædt(hjemme- og praktisk tøj undtaget) Det er ofte meget anonymt og mørke farver. Man skulle jo nødigt gøre sig bemærket :gab:

Men jeg bryder mig virkelig ikke om meget af det jeg har set fra det mærke. Bortset fra strømpebukserne, de er til gengæld ofte ret fine. Det kammer totalt over for mig og går i stedet fra at være kedeligt og anonymt over i at være en pærevælling af sprælsked med alle de forskellige farver og print. Det er ret synd for mange af snittene er faktisk ret fine.

Hvorfor fortæller du mig det? Jeg har da ikke noget behov for at vide, at du synes, det meste af mit tøj er "en pærevælling af sprælskhed" på den dårlige måde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26582

Re: Tråden for det grimme tøj.

Indlægaf Santa » 9. sep 2018, 09:40

ajnaM skrev:Fundet i Gina Tricots 'party'-kategori. Hahaha, jeg elsker den definition af festtøj, de har. :lol: Gad vide, hvor lang tid der ville gå, før mine bryster hoppede ud. Sandsynligvis ikke ret længe.

Billede

Mine ville ikke hoppe ud, de er lange nok til at passe.
Skønt med design målrettet os med lange patter.
17
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Mode"